Nadeszła chwila na którą wszyscy czekali! Wielki bal, a tym samym rozpoczęcie, wyczekiwanych z zapartym tchem eliminacji, właśnie się rozpoczął, zwabiając na siebie pokaźną liczbę gości. Nie mogło zabraknąć szlachcianek w pięknych sukniach i zagranicznych posłów, chcących przekazać później, swoim władcom, przebieg tej wspaniałej uroczystości. Paręset osób, skierowało swe oczy na kilka dwórek, córkę królowej i króla oraz młodzieńców Cyrkonu. Czy spojrzenia przybyłych były przychylne młodym uczestnikom, czy też zawistne i obłudne, to trudno było odgadnąć, gdyż każdy z gości przybrał na twarz maskę pokory i fałszywego uśmiechu, co nie było dziwne wśród tak ,,szlachetnego" towarzystwa. Czego natomiast nie dało się nie usłyszeć, to zewsząd słyszalne szepty, w Sali balowej aż roiło się od najróżniejszych plotek i ploteczek, na temat całego tego wydarzenia. Szmer rozmów ucichł dopiero gdy królowa Adrianna wstała, przyozdobiona swą złotą koroną oraz piękną kolią ze szmaragdami i cyrkoniami, specjalnie robioną na okazję tegoż balu, na znak przymierza z królestwem Cyrkonu. Ze swym kocim uśmiechem, wymalowanym na swej ładnej twarzy, zaczęła wygłaszać płomienną mowę powitalną. Cała emanowała radością i zapałem, czego nie można było powiedzieć o jej małżonku, królu Armeku. Przez większość mowy siedział zamyślony i ze zmrużonymi powiekami obserwował młodzieńców, zapewne próbując przejrzeć który z nich to prawdziwy książę. No cóż, przed młodymi mężczyznami czekał trudny okres, jak nie najtrudniejszy w ich życiu, ale o ile przeżyją najbliższe godziny wśród fałszywej szlachty, to następne dni pójdą jak z płatka, nieprawdaż?
Wpis z dziennika Arnolda White
-Zamek-
Pałacowa kuchnia
Cichy pokój z obrazami dawnych władców Szmaragdu
Sala balowa:
- stoły biesiadne ustawione w literę U
- miejsce dla grajków
- kominek
- miejsce dla tańczących par
- taras
-Ogród-
Wielki dąb
Ogród różany
Ścieżki wśród kwiatów
Altana
Alejka przy fontannie
Kwestia organizacyjna, jako że to rp z fabułą, możemy nagle do was wbić, nie miejcie nam tego za złe. Druga sprawa, w następnym rozdziale pojawi się więcej miejsc, teraz chciałyśmy aby postacie aż tak się nie rozchodziły, więc stąd nasz wybór o zmniejszeniu liczby pozycji. A teraz życzymy wam miłej zabawy i bądźcie czujni, bo nigdy nie wiadomo co się wydarzy!
PS: Nie wiemy kiedy pojawi się następny rozdział (Postaramy się w przeciągu dwóch tygodni dodać) . Mamy co do niego poważne plany i musimy ogarnąć wszystkie szczegóły związane z fabułą. Z góry dziękujemy za cierpliwość.
PPS: Gdyby znaleźli się jeszcze jacyś chętni do wspólnej zabawy to zapraszamy do zapisywania się. Przyjmiemy jeszcze parę osób włącznie z damami dworu i kandydatami.
CZYTASZ
Wojna Czy Pokój // Książka z zapisami
ActionPrzez dwadzieścia lat rzeki krwi zalewały ziemię Szmaragdu i Cyrkonu, jednak nadszedł dzień, który w serca jednych wlał nadzieję, a w innych nieopanowaną rozpacz. Król Harold zamordowany! Władca Cyrkonu poległ na polu bitwy walcząc mężnie w pierwszy...