Bab 2: Nikmat Belajar

13.8K 85 3
                                    

Selepas beberapa minggu belajar di rumah Ustazah Aisyah, prestasi yang ditunjukkan oleh Rizal semakin memberangsangkan. Ustazah Aisyah hanya mengajar Rizal seorang sahaja kerana markah dia sebelum yang paling rendah antara pelajar di sekolah. Ustazah Aisyah hanya mengajar pada hujung minggu dan dari pagi hingga tengah hari sahaja.

Pada minggu sebelum exam kedua diadakan, Ustazah Aisyah menyuruh Rizal datang ke rumah dia pada waktu petang kerana pada waktu pagi dia hendak keluar pergi keluar membeli barang dapur.

Pada waktu petang itu, Rizal pon sampai di rumah Ustazah Aisyah. Rizal pon menelefon Ustazah Aisyah kerana rumah yang diduduki oleh Ustazah Aisyah ialah rumah kondo yang agak mewah. Jadi Ustazah Aisyah kena turun ke lobi untuk ambil Rizal. Sewaktu Rizal datang hujan turun dengan lebat menyebabkan Rizal basah kuyup.

Di dalam rumah, Ustazah Aisyah menyuruh Rizal ke bilik air untuk mengganti pakaian dan mandi tapi Rizal memberitau dia tak bawa pakaian lebih. Jadi , Ustazah hanya memberi kain batik, tuala dan baju tido yang baru dia beli pagi tadi. Rizal masuk ke dalam bilik air dan melihat ada bath tub di dalam bilik air itu. Rizal meminta izin untuk menggunakan bath tub untuk berendam dengan air panas supaya tidak rasa sejuk nanti. Ustazah Aisyah mengizinkan Rizal untuk menggunakan bath tub itu.

Rizal melepaskan semua pakaian dan meletakkan pakaian basah di dalam bakul. Apabila air sudah separuh penuh, Rizal terus berendam di dalam bath tub sambil kotenya mengeras dan membengkok ke atas.

Rizal lupa untuk mengunci pintu bilik air tiba-tiba, Ustazah Aisyah datang dengan berkain batik dan berbaju muslimah membuka pintu bilik air untuk memberi pakaian ganti untuk Rizal. Ustazah Aisyah terkejut melihat Rizal sedang berbogel di dalam bath tub sambil baring tanpa menyedari kehadiran dia.
Dengan idea yang nakal Ustazah Aisyah pon pergi dekat Rizal.

Ustazah Aisyah: Amboi... Sedap sangat berendam dalam bath tub ni sampai tak perasan saya masuk.
Rizal: Maafkan saya ustazah sebab tak kunci pintu.
Ustazah Aisyah: Takpe ustazah faham. Tapi ustazah nak tanya kenapa kote awak ni tegang sangat fikirkan apa tu😏?
Rizal: Saya tak fikirkan apa pon ustazah. Kote saya ni dah tegang sebelum berendam lagi mungkin sebab sejuk sangat kena hujan tadi.
Ustazah Aisyah:  Ustazah nak pegang kote awak boleh tak? Geram betul saya tengok duk tegang macm tu.
Rizal: Boleh je ustazah dengan rela hati saya izinkan.
Ustazah Aisyah: Amboi... Suka lah tu bila pompuan nak main kote awak.
Rizal: Mestilah suka. First time orang pompuan mintak pegang kote saya sebelum ni saya takde pomopuan yang nak mintak pegang kote saya. Ustazah lah orang pertama yang pegang kote saya ni.
Ustazah Aisyah:  Bangga ustazah jadi orang pertama merasmi kote awak ni. Awak takde awek ke Rizal?
Rizal: Siapa lah nak kat saya ni ustazah. Dah lah muka gelap tak cerdik pulak tu. Saya nak jugak rasa ada awek tapi selalu kena reject. Jadi saya dah malas nak cari awek.
Ustazah Aisyah: Siapa kata awak tak cerdik? Hanya subjek saya je awak gagal sebelum ni tapi subjek lain semua awak dapat A. Kalau macam tu, apa kata awak jadi bf, saya nak tak?
Rizal: Betul ke ni ustazah? Kalau macam tu saya on je lah ustazah. Dengan hari ini saya mengisytiharkan yang saya tak lagi single.
Ustazah Aisyah: Tapi kita couple senyap2 je tau tak boleh bagitau sesiapa pasal hubungan kita kalau tak nanti saya kena buang kerja kerana bercinta dengan murid saya sendiri.
Rizal: Kalau macam tu saya oraitkan je. Ustazah jomlah mandi sekali dengan saya dalam bath tub ni.
Ustazag Aisyah: Kejap ustazah nak buka baju dengan kain kejap. Ustazah nak ambik bath bomb untuk bagi ada buih baru best sikit.

Ustazah Aisyah buka baju dan kain batik dia maka terserlah lah tetek Ustazah Aisyah yang besar. Ustazah Aisyah mengambil bath bomb lalu meletakkan di dalam bath tub dan menunggu buih membiak dengan banyak. Apabila buih dah banyak Ustazah Aisyah masuk ke dalam bath tub dan mandi bersama Rizal.

Rizal: Ustazah, saya nak tanya saiz tetek ustazah tu berapa sebab saya tengok besar sangat. Dah lah puting nak dekat warna pink, pussy pulak bersih bulu tu takde langsung.
Ustazah Aisyah: Saiz tetek ustazah 36C cup je takde lah besar sangat. Tiap2 minggu ustazah shave bulu2 ustazah sebab tu xde bulu2 kat pussy ustazah ni. Awak pegang lah tetek ustazah ni pastu isap2 puting ustazah. Ustazah nak rasa lidah awak kat puting ustazah ni.
Rizal: Dengan senang hati saya menurut perintah.(Emppph👅👅....Slurrppp...slurrppp...) Bestnya ustazah dapat nyonyot puting ustazah ni.

Mereka terus mandi dan berendam dalam bath tub selama 30 minit.

Bersambung.....

HIDUPWhere stories live. Discover now