Bab 4: Housemate

11K 77 2
                                    

Pada waktu malam, Rizal terjaga dari tido. Dia berasa sangat lapar lalu pergi ke dapur dalam keadaan berbogel. Di dapur Rizal ternampak makanan yang sudah di masak oleh Usatzah Aisyah. Selsesai sahaja makan, Rizal ingin basuh pinggan. Semasa Rizal hendak basuh pinggan, tiba-tiba ada tangan yang peluk badan Rizal dari belakang. Rizal fikir tangan itu adalah Ustazah Aisyah tapi apabila Rizal pusing ke belakang rupanya orang lain.

Sebaik sahaja Rizal pusing, perempuan itu terus mencium Rizal dan tangannya bermain dengan senjata hikmat Rizal. Selepas puas bercium, perempuan itu terus melakukan blowjob. Setiap jilatan yang dilakukan oleh perempuan itu mendatangkan kenikmatan kepada Rizal. Perempuan itu pandai lakukan blowjob dan dia tidak kekok seperti dah biasa buat. Akhir sekali perempuan itu melakukan deepthroat dan menyebabkan Rizal tidak boleh bertahan lagi dan akhirnya Rizal memancutkan air maninya ke dalam mulutnya. Perempuan itu telan air mani Rizal sampai habis.

Amy: Wow banyaknya air mani U!
Rizal: Baru lepas makan kot sebab tu banyak.
Amy: U ni mesti Rizal murid Aisyah kan...
Rizal: Betul tu. Mcm mana akak tahu nama saya.
Amy: Asiyah ada bagitau I pasal U. Btw I Amy. Jangan panggil I akak lah panggil I Amy je.
Rizal: Baik Amy.
Amy: Nampak macam korang baru habis projek je? Macam mana rasa best tak body Aisyah?
Rizal: Kitaorang dah habis dah petang tadi. Saya ni je baru bangun sebab penat sangat main dengan Ustazah Aisyah. Best jugak lah dapat main dengan Ustazah Aisyah sebab dapat pecah dara lagi😅.
Amy: Untung U dapat yang masih dara. Yang takde dara taknak rasa ke👉👈?
Rizal: Kalau diberi izin saya takde masalah.
Amy: Jom masuk bilik I.

Rizal dan Amy pon masuk kebilik Amy sambil berpegang tangan. Amy buka pakaian dan menyuruh Rizal untuk buka branya. Selepas mereka berdua berbogel, Rizal menolak Amy ke atas katil lalu menindih Amy dan terus cium. Rizal rasa suatu kelainan semasa mereka cium mungkin kerana Amy yang sudah berpengalaman dari Ustazah Aisyah.

Selepas puas bercium, Rizal menumpukan perhatian kepada tetek Amy lalu menyonyot dengan rakus. Tetek dan puting Amy lagi besar dari Ustazah Aisyah mungkin sebab Amy selalu bersenam dan makan jamu2 tradisional untuk menjaga badannya. Disebabkan terlalu syok dengan tetek Amy, Rizal meninggalkan banyak love bite di tetek Amy. Amy menjerit kesedapan dan air pussynya sudah keluar sedikit. Tetek Amy merupakan tempat paling sensitif dan mudah terangsang bila lelaki isap teteknya.

Rizal meneruskan penerokaan di bahagian pussy Amy selepas puas mengisap tetek Amy. Rizal terkejut kerana pussy Amy sudah pon basah. Rizal dengan senang hati terus menjilat pussy Amy. Selepas 5 minit, Rizal menghalakan batangnya ke arah pussy Amy lalu bermain2 di permukaan pussy Amy. Amy terus merayu kepada Rizal supaya masuk dengan cepat sebab dia sudah tidak tahan lagi. Rizal ingin masukkan dengan sekali tujahan tapi pussy Amy sangat ketat dan Rizal masukkan dengan perlahan.

Amy berasa terkejut kerana batang Rizal masuk sehingga ke penghujung vagina dia. Rizal pegang ke dua2 tangan Amy lalu memulakan pelayaran bahteranya. Amy menyuruh Rizal lajukan dayungan lalu dengan serta merta Rizal lajukan dayungannya. Selepas itu, mereka tukar ke posisi doggie. Dengan tujahan yang kuat, Amy merasa senak sedikit tapi enak dan ketika Rizal doggie dia menampar bontot Amy dengan kuat dan meninggalkan kesan2 merah yang banyak.

Disebabkan tamparan bontot dan dayungan dari Rizal, Amy menjerit dengan kuat kerana rasa kesedapan yang sangat tak terkira. Selepas 30 minit Rizal mendoggie, akhirnya Rizal memancutkan air maninya ke dalam pussy Amy dan Amy pon klimaks bersama2 Rizal.

Rizal baring sekejap di sebelah Amy dan mencium bibir Amy tanda terima kasih kerana sudah memberi dia pengalaman yang cukup berharga. 5 minit selepas itu, Rizal terus ke bilik air untuk cuci kotenya dan terus masuk balik ke bilik Ustazah Aisyah untuk tido. Rizal berharap Ustazah Aisyah tidak terjaga dari tido semasa dia memantat pussy Amy tadi.

Rizal tido lena dengan berpelukan dengan Ustazah Aisyah sambil berbogel di dalam selimut.

Bersambung......

HIDUPWhere stories live. Discover now