Selepas habis cuti sekolah, Rizal kembali di rumahnya dan memulakan persekolahan macam biasa. Pada pagi Jumaat waktu persekolahan, Rizal bertembung dengan Ustazah Aisyah semasa hendak pergi ke tandas. Ustazah Aisyah meminta Rizal untuk berjumpa dengannya pada pukul 12 tengah hari nanti di bilik bahasa.
Rizal mengangguk tanda setuju. Hari ini semua guru-guru sibuk dan sedang bermesyuarat, jadi semua pelajar buat hal masing-masing. Para pengawas ditugaskan untuk mengawal semua kelas-kelas yang ada supaya tidak bising.
Di dalam kelas, Rizal sedang berborak dengan Izul pasal cuti sekolah yang lepas. Rizal memberitahu yang dia balik ke kampung dan berjumpa kawan-kawan lama. Manakala Izul hanya pergi berdating dengan aweknya Nadira di hotel 5 star selama 4 hari.
Semua pelajar mengemas barang untuk pulang. Rizal memberitahu Izul untuk balik dahulu kerana dia perlu jumpa Ustazah Aisyah sekejap. Izul pon berlalu pergi pulang seorang diri.
Rizal terus pergi ke bilik bahasa selepas kemas begnya. Pintu bilik itu tidak berkunci dan di dalam sangat gelap kerana tiada orang di dalam. Rizal membuka lampu sambil menunggu Ustazah Aisyah datang.
Selepas 5 minit, Ustazah Aisyah pon datang dan Ustazah Aisyah terus mengunci pintu bilik bahasa itu. Ustazah Aisyah terus memeluk Rizal dan mencium bibir Rizal dengan rakus kerana terlalu rindukan Rizal.
Selepas puas bercium, mereka menanggalkan pakaian mereka sendiri lalu Ustazah Aisyah melakukan aksi blowjob dengan pantas. Rizal terkejut lalu tidak dapat menahan lalu Rizal memegang kepala Ustazah Aisyah dan melajukan hentakan di dalam mulut Ustazah Aisyah. Selang beberapa saat, Rizal mamancutkan airnya di dalam mulut Ustazah Aisyah.
Ustazah Aisyah pergi mengambil tisu untuk mengelap kesan air mani Rizal di mulut. Sementara mahu menunggu batang Rizal naik semula, Rizal melakukan fingering dan menjilat pepek Ustazah Aisyah.
Apabila batang Rizal sudah kembali tegang, mereka sambung aksi sorong dan tarik sehingga puas.
Hubungan mereka diteruskan sehingga Rizal habis SPM. Selepas habis SPM, Ustazah Aisyah berkahwin dengan lelaki pilihan keluarganya. Manakala Rizal menyambung pengajian dalam bidang kejuruteraan.
TAMAT