Bab 3: Bermulanya Nikmat Belajar

12.8K 69 5
                                    

Selepas mereka berendam dan mandi dalam bath tub, Ustazah Aisyah menagajak Rizal ke bilik nya untuk melakukan aksi yang lain. Rizal membuka begnya untuk mengambil sebiji maajun atau dikenali ubat kuat versi tradisional yang dibeli olehnya melalui shoppe. Ustazah Aisyah pula pergi ke bilik satu lagi yang dihuni oleh rakannya yang bekerja sebagai jurulatih gym di kawasan kondo mewah di situ. Ustazah Aisyah ingin mengambil pil perancang supaya dia mahu Rizal pancut di dalam pussynya nanti.

Ustazah Aisyah kembali ke dalam biliknya dan mendapati Rizal sedang baring di atas katil dalam keadaan bertuala. Ustazah Aisyah mengambil remote aircond untuk menaikkan sedikit suhu di dalam bilik itu. Ustazah Aisyah terus naik ke atas badan Rizal lalu mencium bibir Rizal dengan rakus. Rizal membalas ciuman Ustazah Aisyah dengan bermain lidah sambil meleraikan tuala yang ada pada badan Ustazah Aisyah. Ustazah Aisyah menarik tuala Rizal lalu melakukan aksi blowjob. Ini kali pertama Ustazah Aisyah blowjob kote lelaki sebelum ini dia hanya menonton aksi blowjob hanya di website pornhub sahaja.

Rizal: Sedapnya ustazah🥵🥵 Jangan kena gigi ustazah. Anggap kote saya ni macam lolipop. Kena gigi rasa ngilu sangat ustazah.
Ustazah Aisyah: Maaf sayang... Ni first time sayang blowjob jadi tak biasa lagi.
Rizal: Takpe benda boleh belajar sayang. Awak blowjob slow2 jangan laju2 sangat.
Ustazah Aisyah: Ok sayang.😘

Ustazah Aisyah mengambil hanya 5 minit blowjob tak kena gigi dan menyebabkan Rizal rasa tak gelisah kerana dalam 5 minit itu sahaja Ustazah Aisyah dah pandai melakukan blowjob. Selesai sahaja blowjob, Rizal pula mengambil alib untuk menjilat pussy ustazah yang bersih itu. Mula-mula, Rizal menghisap puting Ustazah Aisyah sehingga sampai ke pussy. Jilatan Rizal yang sangat hebat menyebabkan Ustazah menekan kepala Rizal dan menyebabkan Rizal melajukan jilatannya.

Ustazah Aisyah: Laju lagi sayang!!! Sedapnya...Arghhh!!!!Arghhh!!!!!Fuck Lick Me Sayang!!!!!

Tak lama selepas itu, satu pancutan yang laju keluar dari pussy Ustazah Aisyah dan Rizal melakukan fingering dengan mengosok pussy Ustazah Aisyah dengan laju. Badan Ustazah Aisyah terus menggeletar akibat squirt yang banyak dan dia merasa puas. Rizal terus masukkan kotenya ke dalam pussy Ustazah Aisyah dengan perlahan. Ketika Rizal baru sahaja nak masukkan kotenya, dia merasakan ada sesuatu yang menghalang di dalam pussy Ustazah Aiysah lalu dengan sekuat tenaga Rizal menerobos dengan kuat menyebabkan Ustazah Aisyah menjerit kesakitan.

Ustazah Aisyah: Arghhh!!! Awak sakitnya... Awak slow2 masuk sebab saya masih dara🥺🥺
Rizal: Patut lah ketat sangat. Saya masuk slow2 ye..

Rizal pon memasukkan kotenya dgn slow sehingga ke dalam yang mungkin. Ustazah Aisyah merasa sangat sakit pada permulaan, tapi apabila sudah biasa ianya merasakan satu kesedapan yang tak pernah dia rasai sebelum ini. Ustazah Aisyah menjerit kesedapan dan menyuruh Rizal melajukan tusukan dari gear 1 ke gear 3. Semakin laju Rizal tusuk, semakin kuat Ustazah Aisyah menjerit. Nasib baik bilik Ustazah Aisyah jauh dari pintu rumahnya kalau tidak orang luar boleh dengar suara mereka memadu asmara.

Selepas 45 minit, akhirnya Rizal sudah sampai ke kemuncaknya dan dia melepaskan beberapa das tembakan air mani ke dalam rahim Ustazah Aisyah yang baru sahaja hilang daranya. Rizal rasa sungguh gembira kerana dia dapat bersetubuh dengan ustazah nya dan merasmikan daranya sekali.

Rizal rasa sangat letih dan dia baring di sebelah Ustazah Aisyah untuk berehat. Pada petang itu hujan masih turun dengan lebat dan Ustazah Aisyah meminta Rizal untuk tidur di rumahnya pada malam ini. Rizal mengambil telefon dia lalu menghantar wasap ke ibunya untuk memberitahu dia akan tido di rumah Izul kerana hujan sangat lebat. Ibunya mengizinkan lalu Rizal terus terlelap kerana dia sangat letih sebab dia menggunakan tenaga yang banyak.

Ustazah Aisyah bangun dari katil untuk membersihkan diri dan mandi wajib. Selesai sahaja mandi Ustazah Aisyah pergi ke dapur untuk memasak makan malam. Selesai sahaja masak Ustazah Aisyah panggil Rizal untuk makan sekali tapi dia sudah tido mati akibat keletihan. Jadi Ustazah Aisyah makan sorang-sorang. Habis sahaja makan Ustazah Aisyah terus masuk tido sambil memeluk Rizal.

Bersambung......

HIDUPWhere stories live. Discover now