Zaakceptuj mnie.

2.9K 206 9
                                    

"Jestem Luke, mam 18 lat i ludzie mnie nienawidzą" - te słowa cisną mi się na długopis, kiedy mam napisać coś o sobie.

Każdemu zawadzam, w szkole jestem popychadłem i pośmiewiskiem. W sobie lubię tylko mój kolczyk w wardze.

Gadam o sobie jak zakompleksiona dziewczyna.

Skoro jesteśmy przy dziewczynach, to nigdy żadnej nie miałem. Nie lubię dziewczyn. Wolę chłopaków.

Tak, jestem gejem i trochę się tego wstydzę.

Jedyną ucieczkę od codzienności daje mi muzyka. Słucham rocka, punku, metalu oraz mieszanek tych gatunków.

Mam za sobą kilka prób samobójczych, przestałem się ciąć. W planach mam zakrycie blizn pięknymi tatuażami, ale jeszcze nie wiem co chcę tam umieścić, w końcu to zostanie na całe życie.

W wolnym czasie chodzę na koncerty, lub do biblioteki poczytać kryminały. Nie lubię wypożyczać książek, bo je gubię, więc lepiej będzie, jeśli zostane w tym samym budynku, gdzie one mieszkają.

~.~

"Jestem Michael, mam 19 lat i jestem kolorowy" - te słowa mówię, kiedy chcę się komuś przedstawić.

Nie chodzę do szkoły, cały swój czas poświęcam mojemu zespołowi, który ma najlepszego gitarzyste i wokaliste na świecie, czyli mnie!

Lubię całego siebie, zwłaszcza kolczyk w brwi i moje włosy z którymi robię co chcę.

Raz są różowe, potem zielone, niebieskie...

Aktualnie mam czerwone. Jestem heteroseksualistą, aczkolwiek nie oglądam się za dziewczynami.

W wolnym czasie gram w gry video, ewentualnie oglądam TV. Moje życie nie jest ciekawe.

Zaakceptuj mnie.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz