4. A Malfoy Önuralom

221 13 2
                                    

~+18~

Hetek teltek el így. Vagy épp fordítva,de mindig jóéjt kívántak a másiknak,ezért minden este elhangzott egy ,,jóéjt Potter" vagy egy ,,jóéjt Malfoy". Egy-két hét után már ,,jóéjt Harry" és ,,jóéjt Draco" volt a megszokott.

Draco épp a reggelijét fogyasztotta,és közben a híres Malfoy önuralomról mesélt Blaisenek.
-És mi mindig meg tudjuk őrizni a hidegvérünket és a tekintélyünket! Ez azért elég különleges,nem? - tette fel a költői kérdést Draco.
-De Draco,nem a te apád verekedett össze egy Weasleyvel a könyvesboltban? - kérdezte Blaise.
-A Malfoy önuralom! - ismételte Draco,és Blaisenek nem volt kedve vitatkozni vele.

Draco az első két órája után felérve a lakosztályba,a víz folyását hallotta a fürdőből,ezért a konyhába ment,hogy valami nasi után nézzen. A hűtőben talált egy félkésznek tűnő tortát,meg tejszínhabot. Nem nyúlt hozzá,inkább csak ivott egy pohár vizet,és bement a nappaliba. Mivel onnan nyílt a fürdőszoba egyik ajtaja a kettő közül,és Draco nem hallott semmit,odament a félig nyitott ajtóhoz,és belesett. Ajkai rögtön szétnyíltak,hisz Harry még bent volt,és zuhanyzott. ,,Na ilyenkor hol van az önuralmam" gondolta Draco,és beharapta ajkát,nehogy hangosan felnyögjön,mert Harry az ajtó felé fordult,és még a párás,vizes üvegen is átlátszódott a vízcseppekkel borított teste. Draco megrázta a fejét,és visszaült a kanapére lenyugodni.

Beletúrt szőke tincseibe,majd elővette az egyik könyvét,hogy kiverje a fejéből Harryt,és azt ami az előbb történt. Fél óráig úgy ahogy lefoglalta magát a tanulással,majd hallotta hogy Harry kiabál neki a konyhából.
-Malfoy,gyere egy kicsit!
Dracot amikor kiért,egy meztelen felsőtestű Harry,és egy torta fogadta.
-Na,milyen lett? - kérdezte Harry izgatottan.
-Szép. Ezek szerint nem csak Kis Túlélő,hanem konyhatündér is vagy Harry? - kérdezte egy szemtelen vigyorral a szőke. Harry teljesen ledöbbent.
-Te...te a keresztnevemen szólítottál? Draco?
-Igen. Van benne valami különös? - kérdezte értetlenkedve a mardekáros. - Mármint már hetek óta együtt lakunk és alszunk...
Harry megvonta a vállát.
-Kérsz belőle?
-Nem köszi. - Draco a hűtőben turkált. - És te kérsz tejszínhabot?
-Mi...Miért kérnék magába tejszínha...? - Harry hamarosan meg is tudta,mert egy adag tejszínhab landolt az arcán. Draco felnevetett.
-Te... - hördült fel Harry. - Gyere csak vissza! - és a tortával együtt Draco után iramodott. Egy darabig kergették egymást,majd nevetve levetették magukat a kanapékra.
-Nézzél már magadra! Tiszta tejszínhab vagy! - nevetett Draco fulladozva.
-Neked köszönhetően. Szépségem. - vetette oda ironizálva Harry szintén nevetve. Elmormolt egy tisztítóbűbájt,majd bement a hálóba,hogy megkeresse a kviddicstalárját. Draco szintén így tett,majd mintha ez az egész meg sem történt volna,egymáshoz sem szóltak,és elmentek órára.

Másnap délután volt a Griffendél-Mardekár kviddicsmeccs,ahol Harry és Draco is fogóként játszott. Már másfél órája játszottak,amikor Draco meglátta a cikeszt. Utánavetette magát,Harryvel a nyomában. Kinyújtotta a karját,és majdnem elkapta,de Harry megkerülte,és szemből megfogta a kis aranylabdát. Lefelé repült a cikesszel,Draco felé,mire az meglökte,így kiesett a kezéből a labda. Draco elkapta,és elegánsan leszállt. Harry lefékezett,és a másik fiúhoz sétált.
-Malfoy,adjad ide! Én fogtam meg előbb,te is tudod!
-Naa,mi ez a Malfoyozás? Nem szeretem ha így hívsz Harry! - Draco elvigyorodott. - Vedd ki innen! - Harryre villantotta a legártatlanabb mosolyát,majd a szájába tömte a cikeszt. Harry felsóhajtott,majd önelégülten elmosolyodott.
-Rohadék! Te akartad. - és szájon csókolta a fiút. Harry kivette Draco szájából a cikeszt,majd megfogta a szőke kezét,és együtt emelték a magasba azt. Harry újra a szőke szájara tapasztotta a sajátját. Draconak kipattant a szeme,annyira meglepődött,de aztán gyorsan visszacsókolt. Mindenki tátott szájjal bámulta őket,az egykori ősellenségeket,akik most itt csókolóznak mindenki előtt. A tömeg felzúgott,és Lee Jordan kikiáltotta az eredményt:
-320-320! Döntetlen lett az idei év első kviddicsmérkőzése a Griffendél és a Mardekár között!

Harry hitetlenkedve rámosolygott Dracora,aki félénken nyomott egy puszit a szájára,majd ő is elmosolyodott,és megfogta a másik kezét. Harry és Draco elutasította az összes gratulálni vágyót,még a barátaikat is,és felszaladtak a lakosztályukba. Ott elkezdték falni egymás száját. Harry elkezdett hátrálni,majd ledőlt az ágyra,Draco pedig levette a pólóját,és Harryre mászott,majd elkezdte szívogatni a nyakát. Draco egyre lejjebb mászott,nyelvével feltérképezve a másik szépen kidolgozott testét. Lehúzta Harry nadrágját,és szájába fogadta. Harry nyögdécselt,a paplant markolászta,de sokáig nem bírta,és miután élvezete minden cseppje Draco kezén landolt,felült,és játékosan hátradöntötte a szőkét,és ráült.
-Most én jövök!
Draco dacosan próbált kiszabadulni,de Harry súlya az ágyhoz szögezte. Harry megismételte,amit Draco tett,mire a fiú rájött,mennyire előnyös ez így neki ott alul. De Harry nem hagyta kielégülni a fiút,mire az méltatlakodva nyitotta ki a szemét.
-Nyugi szépségem! - vigyorgott rá Harry.
-Ha mégegyszer szépségemnek hívsz Potter,én...én leátkozom a farkadat! Vetted?
-De hát akkor ki fog ,,megdolgoztatni"? - pislogott ártatlanul Harry,miközben próbálta elrejteni mosolyát az alatta fekvő kissé durcás szőke láttán.
-Igaz. De eleget jártattad a szádat szerintem...
Harry egyetértően bólintott egyet,majd férfiasságát Dracoba helyezte. Egyre gyorsabban mozogtak,míg mind a ketten az eufória széléig jutottak.

Harry hátradőlt és ránézett a kissé tanácstalanul üldögélő szőkére. Draco nem igazán tudta eldönteni,mit akar,de Harry tudta. Széttárta a karját,mire Draco elmosolyodott.
-Nahát a Kis Túlélő ilyen összebújós típus?
-Najó,fogd be és gyere ide! - mondta szeretetteljesen Harry. Draco odabújt hozzá,a mellkasára tette a fejét,és ő meg szorosan átkarolta.
-Jóéjt Draco! - mormogta Harry,és beletúrta az orrát a szőke tincsekbe.
-Jóéjt Harry! - hangzott a felelet nagyon halkan.

Első +18-as írásom,nézzetek el ha kicsit béna lett,but anyways várom a kommenteket,észrevételeket<3

I Will Love You for The Rest of My LifeWhere stories live. Discover now