6. Meglepetések

175 8 0
                                    

~négy héttel később~

-Jó reggelt Mio! - köszönt reggel Harry,aki épp ekkor érkezett a reggelihez Dracoval.
- 'Reggelt Hermione! - szólt szokásához híven álmosan Draco.
-Jó reggelt fiúk. Már megjött a posta,elvettem a ti leveleiteket is! - válaszolt kedvesen a lány.
-Köszönjük! - szólt Harry,és megbökte a mellette szinte alvó szőkeséget.
-Mi van? - riadt fel Draco. Harryből és Hermioneból egyszerre tört ki a nevetés. Csak akkor hagyták abba,amikor Hermione mellett egy puffanás jelezte Ron érkezését,mint ahogy azt elmúlt négy hétben minden nap.
-Szia Ron! - köszönt csöndesen Harry és Hermione.
-Sziasztok.
-Weasley. - Dracotól ennyi telt ki,de ez is több volt,mint amennyit azóta produkált,mióta még jobban összevesztek.
-Jó reggelt Malfoy. - válaszolt meglepetten Ron,majd elfordította a fejét a most érkező Neville és Ginny felé.
-Sziasztok srácok! Mizu Neville? Vidámnak tűnsz! - állapította meg Ron.
-Ja,nincs semmi különös. Tegnap a barátnőmmel töltöttem az estét,biztos azért.
-Barátnő? Kicsoda? - hördült fel egyszerre mindenki.
-Luna - ragyogott Neville. Csak néhány diáknak tűnt fel,hogy Ginny hangulata kicsit megromlott Neville kijelentése után.
-Szia picim! Gyere ki egy kicsit légyszi! - suttogta egy bársonyosan mély,de kis akcentussal teli hang Hermione fülébe,mire a lány elmosolyodott.
-Blaise,eszek. Mindjárt. - válaszolt. Draco felkapta a fejét,és barátjára bámult.
-Te...ti...ti jártok? - dadogott Draco megzavarodva,mire Harry és Blaise elmosolyodott.
-Nem. Még. - Hermione erre a megjegyzésre elpirulva lehajtotta a fejét,és elkezdett enni.

Miután Blaise elment,jött a második bagolyposta is,így kiderült a feledékeny diákoknak,hogy a karácsonyi bálig már csak egy hetük maradt.
-Mi most megyünk,van egy kis elintéznivalónk Dracoval! - szólt sürgetően Harry,majd szinte felrángatta az asztaltól a még étkező barátját. 
-Hogyha nem vetted volna észre Potter,még ettem volna,mivel neked köszönhetően tegnap este ez nem valósulhatott meg! - morogott Draco miközben a másik kirángatta őt a Nagyteremből. Harry idegesen elmosolyodott,majd megszólalt:
-Figyelj,lenne kedved velem jönni a bálba?
-Hát,én azt hittem egyértelmű,de igen,nagyon szívesen megyek veled! - Harry egy hatalmasat sóhajtott a megkönnyebbüléstől,majd megcsókolta Dracot,mire egy éles lányhang félbeszakította őket.
-Nocsak itt van a Roxfort álompárja! - Pansy hangja csöpögött a gúnytól,de a lány meglepetésére a fiúk ignorálták őt,és tovább csókolóztak.

Harry és Draco az óráik után egyből felrohantak a lakosztályukba,mert Draco unszolására Harry belement hogy most válasszák ki a ruháikat az estére. Draco a kanapén heverészve nézegette az egyik nevesebb divatlapot öltönyök után nézelődve,míg Harry elmondása szerint a konyhában próbál valami koktélt összedobni. Kis idő múlva a mardekáros fiú arra lett figyelmes,hogy Harry kissé sápadt fejjel betántorog a nappaliba.
-Harry,Harry mit csinálsz? Jól vagy? - Draco,miután rájött,hogy párja kicsivel több alkoholt ivott a kelleténél,eléggé idegesen tartotta őt a levegőben,attól tartva hogy az netán összecsuklik. Végül ezt a szőke megunta,Harryt befektette egy fotelbe,majd visszabújt a divatlapokba.
-Draco...Dracocicácska...olyaan dögös vagy..! - Harry szinte észrevétlenül Draco ölébe kúszott,majd elkezdte annak nyakát csókolgatni. Draconak nem volt ellenére a dolog,de uralkodott magán.
-Harry te be vagy baszva. - jelentette ki nemes egyszerűséggel Draco. - Ez így nem helyes,nem tudod mit csinálsz!
-Dee,nagyon is tudom mit akarok veled csinálni - dünnyögte szinte félálomban Harry,majd lehunyta zöld szemeit. Draco nagyot sóhajtott,és miközben betakargatta szerelmét,magát átkozta,lehetett volna egy jó estéje,de ő elrontotta,mert volt egy kis igazságérzete,amivel kicsit meg is lepte még saját magát is. Bebújt Harry mellé az ágyba,és a halk szuszogásra ő is elaludt.

-Fiúk ébresztő! Már majdnem dél,ma vannak a táncórák,kettőt le is késtetek! - kiabált Hermione a lakosztály közepén. Draco már ébren volt,és farkasszemet nézett a lánnyal.
-Fel fogod ébreszteni!
-Hmmpfmh - hallatszódott valahonnan Draco mellkasa és karja felől.
-Ezt mondtam. Ügyes vagy! - pillantott le a szőke Harryre,akit úgy ölelt mintha az élete múlna rajta.
-Mit csinált amiért így véded?
-Háát,kicsit nem figyeltem rá,aztán jól berúgott... - szugerálta tovább a szerelmét Draco - Pedig lehetett volna egy élvezetekkel teli estém,de nem,én elbasztam. - Hermione kérdő tekintetére folytatta - Rámmászott,én meg lefektettem aludni. Mint egy hugrabugos idióta,komolyan.
-Erre azért nem lettem volna kíváncsi. Mindegy srácok,nem hagyhatjátok ki a következő órát,nem McGalagony tartja a táncórákat,hanem valami új fiatal nő,én még nem láttam mondjuk.
-Na és te hol voltál akkor azon az első két órán? - vonta fel a szemöldökét Draco.
-McGalagonnyal,képzeld,valami tanári képzéses papírt adott oda,mert azt akarja,hogy Dumbledore után én legyek az igazgató,mert ő meg akar maradni helyettesnek. - húzta a száját a lány.
-Te normális vagy? Ez egy rohadt jó ajánlat. Egész nap ugráltatsz mindenkit,nem mondja meg neked senki mit csinálj,mit akarsz még? Ráadásul ez egy kurva nagy megtiszteltetés.
-Hát nemtudom. Én nem ilyen életet képzelek el magamnak. - indult el kifelé Hermione,de azért a válla fölött még visszaszólt - Siessetek,senki nem fog rátok várni,és még egy menet már nem fér bele! - mire Draco Harry arcára köpte a vizet.
-Bocsi drága!

I Will Love You for The Rest of My LifeWhere stories live. Discover now