²⁴

3.2K 180 126
                                    

Özlemişim sizi.. 💖

 💖

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Sabah uyandıktan sonra dışarda bir mekanda kahvaltı etmiş sonra hazırlanıp sahile inmiştik.

Şezlonga oturup elime güneş kreminden biraz sıktım ve vücuduma yedirmeye başladım. Tzuyu ile birbirimizin sırtlarına da sürdüğümüzde arkama yaslanıp gözünü kapattım. Vücudum kremi biraz emdikten sonra denize girecektim yoksa bir yararı olmuyordu.

Bu sırada şezlongumun ucuna biri oturmuştu. Kim olduğuna bakmak için gözlerimi açtığımda Jungkook olduğunu görüp dikleştim. "Noldu Jeon?" Jungkook yanımdaki güneş kremini elime verdi. "Sırtıma sürsene." Bu klasik sahneyle gözlerimi devirip elime kremden biraz sıktım ve Jungkook'un geniş ve kaslı sırtına yedirmeye başladım. "Bu bahaneyle vücuduma da dokunmuş oluyorsun fena mı?" Hmm diye bir ses çıkardım.

"Sana dokunmak için bahanelere ihtiyacım yok." Ellerimi sırtından çekip ensesine hafif bir öpücük kondurdum ve geri çekildim. Donup kaldığını hissetmiştim. Az önceki pozisyonuma geri dönüp keyifle sırıttım. O da biraz bekledikten sonra kalkıp tahminimce denize girmiş ve yalnız kalmıştım.

Yeterli olduğunu düşündüğüm -daha doğrusu sıkıldığım için- yerimden kalkıp güneş gözlüğümü şezlonga koymuş ve yavaş yavaş denize girmiştim. Bizimkilerin olduğu tarafı hafif taramış ve yanlarına doğru gidip Sana'nın omzuna kolumu atmıştım.

"Ne haber?" Hafif bir irkilse de aksamadan bana cevap vermişti. "Oo Lalisa hanım kıçını kaldırıp denize girer miymiş?" Göz devirip saçlarımı da suya daldırıp çıkardım. "Sadece vücudumun güneş kremini emmesini bekliyordum. Sanki bilmiyorsunuz huyumu."

"Oha herkes ayrı takılıyor itlere bak." "Sorma yakında Sana da satacak gibi bizi sen zaten gidicisin Momo'yla ben kaldım."

Kaşlarımı kaldırıp Sana'ya baktım. "Sana da satacak derken? Jongin mi?" Başını hafifçe sallayıp utangaç bir şekilde gülümsedi. "Anlamıştım zaten olursunuz siz bu tatilde." Sonrasında herkes biraz bireysel takılıp yüzmüş sonrasında ben sıkılıp herkesi toplamıştım.

"Deve güreşi oynayalım." Jisoo sevinçle ellerini çırpıp beni onayladı. Herkes eşinin sırtına çıkarken Jungkook önüme gelip eğildi ve omzuna çıkmamı bekledi. İtiraz etme gibi bir düşüncem olmadığı için direkt omzuna çıktım. Beni daha sağlam tutabilmek adına elleriyle baldırlarımı kavradı. "Kim kiminle yapıyor?" Bunu sorduktan sonra Taehyung ve omzundaki Jennie karşımıza geçmiş ve cevabımı vermişlerdı.

İlk hamleyi biz yapmış Jungkook'un onlara bir adım daha yaklaşmasıyla Jennie'yi omzundan itmeye çalışmıştım. "Genelde ikimiz takım olurduk ilk defa rakip oluyoruz." Jennie dengesini tekrar sağladıktan sonra kolumu tutup asılmış bir yandan gülerken bir yandan da kolumu kendime çekmeye çalışmamı sağlamıştı. "Her şeyin bir ilki vardır hayatım mesela biz hiç yenilmezdik ama sen bugün yenileceksin."

I want you daddy | LiskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin