1.0

1.2K 157 49
                                    

"Baji-san, sizden bir tane puding istediğimi hatırlıyorum."

Sırasının üstünde pudinglerden oluşan dağa bakarak sordu sarışın.

"Bu kadar pudinge harcadığın parayla kaç tane baklava alırdın ya."

Chifuyu pudinglerden birine uzanıp açtı. "Ee sınıfa dağıtalım bari, nereme sokacağım bu kadar pudingi?"

"Ben şahsen bu fikri beğendim." Bedava bir şey alabileceğini duyan Takemichi anında yanlarında bitmişti. Tam puding'lerden birine uzanacaktı ki Baji eline vurdu.

"Önce affedip affetmediğini söyle," Chifuyu'ya bakarak sordu.

"Ha? Tabii ki affettim."

Baji rahatlayıp pudingleri poşete boşalttı. "Tüm harçlığımı size mi harcayacağım amına koyayım, Chifuyu yese yeter kalanı geri götürüyorum kantine."

"Hepsini almamış mıydın lan?" Draken sordu.

"Manyak mıyım ben, kantinciyle anlaştım geri götüreceğimi bilerek verdi."

Takemichi'nin yüzü düşmüştü. "Davar ya."

Chifuyu ise mutlu mutlu pudingini yiyordu. Baji sırf kendini affettirmek için uyuz kantinciyle anlaşmaya çalışmıştı, bu çok büyük bir şeydi.

Baji tam poşetlemiş çıkacakken sınıfa Kazutora daldı. "BAJI KOŞ, KANTİNCİ TENEFFÜS BİTENE KADAR GÖTÜRMEZSEN PARASINI ALACAKMIŞ."

"Ananı sikeyim ŞİMDİ Mİ SÖYLENİR BU!"

Mitsuya saatini kontrol etti. "Üç dakikan var, topukla."

Baji anında koşmaya başlarken sınıftakiler ona gülüyordu. Kendi aralarında yetişip yetişemeyeceğini tartışıyorlardı.

"Elinde poşet var ve iki kat aşağı inecek. Yolda kimseye çarpmazsa yetişir."

"O mal kesin çarpar."

Zil çalıp hoca sınıfa girince Baji de nefes nefese geldi. Elleriyle dizlerini tutarken konuştu.

"Hocam... Geçebilir... Miyim?"

"Hayırdır, bu halin ne?"

Sınıftakiler gülmemek için büyük bir çaba sarf ediyordu. Mikey kafasını sıranın altına saklayıp kahkaha bile atıyordu.

"Hocam kantine... Gittim..."

"Şebeklik etme de geç otur yerine."

Baji sırasına geçtiği gibi soru yağmuruna tutuldu.

"Yetiştirdim pezevenkler az susun."

"Hoca niye biraz daha kızmadı ya?" Kisaki arka sırada eğilmiş, Hanma'yla konuşuyordu.

"Keşke fizikçinin dersi olsaydı, anasını bile sikerdi."

*

Kisaki suscan

Kisaki Piçi / BajifuyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin