"Bu soğuk ne ya, götüm dondu."
"Böyle giyinirsen donar tabi mal," Baji bunu söylese de hırkasını Chifuyu'ya giydirdi.
Chifuyu normalde de Baji'den sürekli kıyafet çalardı o yüzden bol giyinmeye alışıktı. Kıyafetlerinin giderek azalması sinirini bozsa da Chifuyu'ya yakıştırıyordu, o yüzden sesini çıkartmazdı.
Zaten Chifuyu'ya kim sesini yükseltebilir ki? Bağırmak için fazla şirin.
"Sonraki ders ne şimdi?" Baji kafasını sıraya dayayıp sordu.
Chifuyu telefonu sıra altından açarak kontrol etti, baktığı gibi yüzü düşmüştü.
"Almanca."
Baji'nin de morali alt üsttü şimdi.
"Ben uyuyacağım," Hafifçe esnedi Chifuyu.
"Gece uyumadın mı?"
"Aslında uyuyacaktım ama çok güzel bir shoujo mangaya başladım."
"Ne yapacağız senin manga sevdanı? Neyse yat uyu, ben notları Mitsuya'dan alırım."
Chifuyu Baji'nin boynuna uzandı. Teşekkür etme biçimi genellikle temastı.
İşe de yarıyordu.
"Hoca geliyor beyler, yerlerinize." Sınıf başkanı Draken seçildiğinden beri sınıfta bir şekilde uyum oluşmuştu. Kisaki'ye karşı çıkartılacak en güçlü rakibin o olduğunu düşünmüşlerdi ve haklılardı da.
Sanki Mikey mi başkan olacaktı? İmkansız.
Hocanın gelmesiyle ardı arkası gelmeyen azarlar başlamıştı. "Bu sınıf neden bu kadar havasız?"
"Zaten iki dersi var onlarda da ders işlemiyor, sınavda camları kapıları açacağız herhalde."
"Bırak azarlasın amına koyayım benim beynim hiçbir dersi anlamaz şu an."
"Senin beynin ne zaman bi' şeyleri anlıyor kanka?"
O sırada -baymış olacak ki- Hakkai, Baji ve Mitsuya'nın sohbetine katıldı.
"Taka-chan geçen sene çok nazikti, niye böyle oldu?"
"Beni siz delirttiniz."
"Ne konuştun be, çocuk uyuyor şurda."
Hoca birden sınıf defterini masaya vurdu. "Siz ne kaynatıyorsunuz arkada?"
"Hocam 3. Sıradayız ne arkası?" Baji'nin rahat tavrı öğretmeni tetiklemeye oldukça açıktı.
"Bu ne saygısızlıktır ya? Yanındaki arkadaş kim peki, uyuyan güzel mi?"
Almancacı bunu bariz bir şekilde iltifat olarak söylememişti fakat Baji bunu hayal edince Chifuyu'nun uyuyan güzel rolüne ne kadar yakışacağını fark etti. Öğretmen, Baji'nin yüzünde oluşan sırıtmanın sebebini anlayamadığı için fazla uzatmadı ve tahtaya döndü.
"Şeyi çok belli ediyorsun."
"Neyi?"
"Gayliğini."
"Hetero Takemichi'den hetero sözler," diye ekledi Yuzuha.
"Bu sınıfta bi' hetero ben varım zaten amına koyayım. Herkesin içinde gaylik var, Mikey'in karanlık dürtüleri mi lan bu?"
Camların açılmasıyla sınıf iyice serinlemişti. Genel olarak herkes havaya uygun giyinmişti.
Baji dışında.
Ekim ayında kısa kollu tişörtle çıkmaya kalkışıp annesinin zoruyla hırka almıştı fakat şimdi hırka Chifuyu'daydı.
"Hipotermi geçirecek enayi."
"Bu vücut bu aşk uğruna donar kardeşim."
"Siktir lan oradan."
*
Var mı bajiden romantiği
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kisaki Piçi / Bajifuyu
FanfictionBaji ve Chifuyu sevgililerdi ama... İlişkileri biraz garipti.