1.2

1.2K 157 189
                                    

"Beyler geçin sıraya, sağ baştan say."

"Bu da iyice havaya girdi amına koyayım."

"Yan profili çok güzel, yine aşık oldum."

"Hakkai duydum götünü sikmeyeyim, başla saymaya."

"Pardon," Hakkai ve yanındaki herkes dizilmiş, isimlerini sayıyorlardı.

Dizilen kişiler Hanma hakkında dilekçe verecek kişilerdi. Tek tek saymaya gerek yok sanırım?

"Erkeklerde otuz bir kişi."

"YA MIKEY BUNA DA GÜLME."

"Boşluğuma... Geldi..."

Mitsuya derin bir nefes verdi ve yanına döndü. "Siz de başlayın saymaya."

Kızları da saydıktan sonra elindeki sayı yetmiş altı olmuştu.

Tabii ki bu kadar kişi kendiliğinden toplanmamıştı. Çevresi geniş olan kişiler -Hina ve Mitsuya- olabildiğince yaymış, hatta Takemichi bazı insanlara katılmaları için kelimenin tam anlamıyla yalvarmıştı. Koko ise insanlara rüşvet veriyordu.

Böyle yayılmış bir olay hakkında Kisaki ve Hanma'nın haberleri olmaması imkansızdı.

Baji ve Chifuyu aralarında fısıldaşıyorlardı. "Bu kadar kız nasıl toplanmış ya?"

"Kisaki yarısına açılmış çünkü."

"Önüne gelende denemiş şansını yani."

"Hiçbiri de kabul etmemiş. Okulun kızları harbi taste sahibi."

"Bağcıların yarısı bununla dolu zaten amına koyayım."

Mitsuya ikilinin kıkırtılarını gördüğü gibi oraya döndü. "Az susun lan!"

"Homofobik misin?"

"Chifuyu'nun tek savunma mekanizması gayliği."

"Heterolar konuşmasın kasıyor."

"Heterofobik misin?"

"Özür dilerim, karşı cinsten hoşlandığınız için evden atıldığınızı ve zorbalığa uğradığınızı unutmuşum."

"Arkandayım Chifuyu! Gay rights!" Bu destekleyici, enerjisinden de belli olduğu üzere Senju'ydu.

Takemichi ise Mitsuya'dan tırstığı için, ama bunu kabul etmek yerine uzatmama bahanesini kullandı, cevap vermedi.

"Tamam sessiz olun. Şimdi müdüre bırakacağım isimleri. Dağılabilirsiniz."

"Biz niye kontrolü Mitsuya'ya verdik ki?"

"Otuz bire gülen adama mı verseydik?"

"Ayıp oluyor Kenchin."

"Ne güzel yönetiyor işte, Takemichi gibi yalvarmıyor millete."

"Amına koyayım Chifuyu."

*

Mükemmel pazarlama yöntemi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mükemmel pazarlama yöntemi

Kisaki Piçi / BajifuyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin