Sziasztok!
Igen, még élek!Gondolom észrevehettétek, hogy már lassan egy éve nincsen semmi update, meg ehhez hasonlók. Ennek van egy pár oka, amelyeket tisztázni is szeretnék.
Szóval,
Amint azt tudjátok, szeptember legeslegelső napján, az iskolák megnyitották kapujikat, ezzel megindítva az iskolába járás első folyamatait.Mivel a suli kezdetét vette, ezért nekem sincsen már sok időm. Ráadásul, átléptem a kilencedik osztály bejáratát, aminek köszönhetően az életem kissé fel is, át is, meg fejjel lefelé is fordult. Sok a tanulnivaló, és a beilleszkedés is rengeteg erőt vesz igénybe.
Illetve, volt olyan szerencsém, hogy egy olyan iskolába, és szakra vettek fel, ahol én szívesen megmaradok; Szeptember 22 óta, egy sikeresen felavatott honvéd kadéttá váltam. Ami valljuk be, (nekem, családomnak, barátaimnak és ismerőseimnek is) nagyon nagy szó.Mivel ez a honvéd kadét szak egy nagyon jó dolognak számít az életemben, nagyon sokat teszek azért, hogy ne hulljak ki. Ezért rengeteg időt szánok tanulásra és edzésre.
Kérdezhetitek: Miért nem volt időd nyáron írni?
Nos, csak szimplán azért, mert akkor inkább a pihenésre és a honvédelmi táborra szenteltem időmet.
Igen, nyáron, pontosabban augusztusban részt kellett vennem egy táboron, ahol bevezettek engem - és a mostani osztálytársaimat - a katonaság alapjaiba, hogy ne vakon és tudatlanul menjünk szeptember elsején a suliba. Plusz, ez a Békatábor arra is szolgált, hogy a jövendőbeli osztály kicsit megismerje egymást, és összemelegedjen. A tábor csupán 2 és fél napig tartott, de így is nagyon fárasztó volt.És mi van a kérésekkel amiket leadtatok?
Ne aggódjatok, azokat igyekszem befejezni! Igaz, sok időt vesz igénybe - mivel nem mindig van időm, vagy kedvem írni. Illetve, már egy jó ideje nem láttam a Harry Potter filmeket, ami egy nagy hátrány, mivel van egy jó pár dolog ami csak így kiesett, vagy elszublimált az agyamból. Így, a HP filmeket vissza kell majd néznem, hogy több kérést meg tudjak csinálni.
Végszó:
Remélem mindent tisztáztam ezzel!
És még mindig sajnálom, hogy nem kaptátok meg a kért x reader részeket!
További szép napot, és jó tanulást kívánok mindannyiótoknak!
Majd még jelentkezek!Bye-bye!
DU LIEST GERADE
LUMOS! | Harry Potter Oneshots
RomantikÜdvözöllek kedves olvasó! Ebben a könyvben Harry Potteres Oneshotokat olvashattok! Remélem tetszenek maid az írásaim! ⌁☍ ━━━━━━━⌁☍━━━━━━━━━━━━━━⌁☍━━━━━━ 𝐉𝐄𝐋𝐄𝐍𝐋𝐄𝐆 kérésre 𝐍𝐄𝐌 csinálok Oneshotokat! ⌁☍━━━━━━━『Hogyan kérhetsz Oneshotot?』━━━━━...