(Ne haragudjatok, hogy majdnem egy éve nem volt rész! Sajnos az iskola nagyon elveszi az időmet, viszont mostantól próbálok többször (hetente legalább egyszer) updatelni! Viszont kérdezhetitek, hogy miért nem volt nyáron updtade.. Nos, ez azért van, mert nyáron próbáltam nyaralni, és nem könyvet írni. Illetve ihletem sem volt.. Viszont! Jelenleg kérésre is csinálok Oneshotokat! Azt, hogy miként csinálok kérésre Oneshotokat, a könyv leírásában megtaláljátok (remélem, hogy érthetően fogalmaztam meg, az ott leírtakat)! Jó szórakozást!^^)
( Y/N L/N= teljes neved)
━━━━━━━⌁☍━━━━━━━
~Y/N szemszöge~
A Griffendél és a Mardekár már évek óta rivalizál szinte mindenben. Milyen szerencse, hogy nem minden Mardekáros utálja a Griffendéleseket, mert akkor én és Adrien sohasem lettünk volna barátok. elsős korunk óta legjobb barátok vagyunk annak ellenére, hogy ő a Mardekárba, míg én a Griffendélbe lettem beosztva.
December volt. Éppen a karácsonyi bál előtt jártunk egy nappal. Partnerem ugyan nem volt, de tudtam, hogy egyedül is jól elleszek. Odakint mindent hó borított, illetve hideg is volt. Az ablakból lehetett látni a mostani elő éveseket, ahogy éppen hógolyóznak. Én éppen egy könyvet olvasgattam, a muglik történelméről, amikor Hermione -aki a szobatársam, és egyben jó barátnőm- kikapta a kezemből az előbb említett könyvet.
- Héj! Ez most mire volt jó?! - borultam ki, hiszen egy felettébb izgalmas résznél tartottam.
- Nyugi! Majd később folytatod az olvasást! Nem lenne kedved inkább találni egy partnert a bálra? Csak mert egyedül nem lesz valami jó mulatság. - mondta Mione, mire kicsit elszomorodtam. Granger macskája, Csámpás felugrott mellém az ágyra, majd elkezdett dorombolni. Gyengédem megsimogattam az állatot, aki egyre csak kérlelte, hogy folytassam a hasának simogatását.
- Nincs ötletem, hogy kit hívjak el a bálba.. - nyögtem ki végül a válaszomat, mire Hermione csak megforgatta a szemeit. - Most mi van? - kérdeztem, hiszen nem értettem miért forgatta meg a szemeit.
- Ahhj Y/N! Hiszen ott van például.., - gondolkodott el egy pillanatra, - Seamus Finnigan!
- Őt meg se említsd! Az a gyerek kész katasztrófa! Még a végén valamit az arcomba robbant! És márpedig nekem még szükségem van az érzékszerveimre, amik a fejemen találhatóak! - vágtam rá azonnal.
- Akkor, Dean Thom..
- Kizárt! - vágtam a szavába, amilyen gyorsan csak tudtam. - Ráadásul idősebb vagyok azoknál akiket eddig mondtál.. Van más ötleted? Van valaki, aki normális, és az én korosztályom?
- Akkor.., - itt gondolkodott egy picit. - Talán Oliver Wood?
- Áh, inkább őt meg sem kérdezem, hiszen nem vagyunk jóban, mivel az egyik haverom a Mardekár kviddics csapatában játszik, és általában nekik szurkolok. - mondtam, majd szemeim kitágultak, és egy halvány mosoly vált láthatóvá az arcomon. - Hát persze! Adrien! De elfelejtettem! - csattantam fel. Fejemet fogtam feledékenységem miatt. Hogy lehettem ilyen ostoba? Hogyan tudtam elfelejteni Adrient? Merlin szakállára Y/N L/N, te egy nagyon idióta boszorkány vagy!, gondolkodtam el. - Sajnálom Mione, de most mennem kell! Minél előbb fel kell keresnem Adrient! - ugrottam le az ágyamról, ezzel megijesztve csámpást, aki azonnali hatállyal elhagyta az ágyamat. Gyorsan a lábamra kaptam a bokacsizmámat, és még a sálat is a nyakamba raktam miután felvettem a vastag kabátom.
YOU ARE READING
LUMOS! | Harry Potter Oneshots
RomanceÜdvözöllek kedves olvasó! Ebben a könyvben Harry Potteres Oneshotokat olvashattok! Remélem tetszenek maid az írásaim! ⌁☍ ━━━━━━━⌁☍━━━━━━━━━━━━━━⌁☍━━━━━━ 𝐉𝐄𝐋𝐄𝐍𝐋𝐄𝐆 kérésre 𝐍𝐄𝐌 csinálok Oneshotokat! ⌁☍━━━━━━━『Hogyan kérhetsz Oneshotot?』━━━━━...