Wooyoung birkaç saatin sonunda San'ı sakinleştirebilmişti ve şimdi uyuyordu. Herkes için özellikle San için çok zor bir gündü. Hongjoong San'ın üstüne çok gitmiş ve dedikleri ağır kaçmıştı.
Telefonunu eline aldı ve saate baktı. Oldukça geçti. San'ın yanına uzanıp onu kucakladı. Yarının daha iyi olmayacağını biliyordu, bu yüzden Tanrı'ya yarının daha iyi olması için dua etmedi. Etse de şimdiye kadar hiç işe yaramamıştı. Tanrı'nın onları izleyerek eğlendiğinden oldukça emindi. Olan olmuştu ve artık hiçbir neden onu olmamış yapamazdı.
Aradan yıllar geçti. San ve Hongjoong'un arası o günden sonra bir daha asla düzelmedi. Hongjoong San'ın adını dahi duymak istemiyordu. San olanlar yüzünden uzun süre kendini suçlamaya devam etti. Wooyoung her dakika onun yanında olmaya çalıştı. Sevdiğini hiç yalnız bırakmadı, bırakmayacaktı da.
San elindeki çiçeği mezarın üzerine bıraktı. Ama artık ağlamıyordu. Seonghwa, onun ağlamasını istemediği için şu an yanında değildi. San, duasını etti ve yerden kalktı. Wooyoung elini tuttu.
"Hâlâ geliyor musun buraya?" Hongjoong da elindeki çiçeği mezarın üzerine bıraktı. San'a baktı. Görmeyeli hiç değişmemişti.
"Kavga etmeyeceğim. Düşündüm. Aramız kötü olursa Seonghwa gerçekten üzülür. Geçmişte dediğim her şey için pişmanım. Özür dilerim. Olan hiçbir şey ne senin ne de bir başkasının suçuydu. Artık, geçmiş denilen kavram bizim için çok uzakta."
San gülümsedi. Bunu duymaya ihtiyacı var mıydı bilmiyordu ama hyungunu yeniden görmek gerçekten çok güzeldi. Wooyoung'un elini bırakıp Hongjoong'a sıkıca sarıldı. "Haklısın" dedi. Geri çekildi ve devam etti konuşmaya "Gerçekten artık her şey geçmişte kaldı. Seonghwa hep kalbimizde yaşayacak. O benim en iyi ve tek yakın arkadaşımdı. Onun üzülmesini hiç istemezdim. Onun canının yanmasındansa, benim canımın yanmasını tercih ederdim. Ama hayat bize her zaman umduğumuz şeyleri vermese de gerçek armağan hayatın ta kendisidir."
Merak eden olursa diye, evet Hongjoong ve San çok iyi arkadaş oldular ama asla Seonghwa'nın yerini tutamayacak elbette. Onlar büyüdü, geçmişi unuttuklarını söylediler ama hâlâ bazı geceler gözyaşlarını tutamıyorlar. Üçü şimdi birbirlerine daha yakınlar ve güzel bir yaşam sürecekler.
-
Umarım beğenmişsinizdir. Daha fazla uzatmadan bitirmenin iyi olacağına karar verdim. Okuyan herkese çokça teşekkür ederim. Ayrıca hesabımdaki diğer Woosan kitabıma da bakabilirsiniz.Başka hikayelerde görüşmek üzere. WooSan kadar güzel kalın ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝖥𝗈𝗋 𝖸𝗈𝗎 ‹ 𝐖𝐎𝐎𝐒𝐀𝐍 ›
Подростковая литература"Senin için ölüyorum, Wooyoung." ˊKitabın orjinali @cherrji aittir.ˋ