9 : begin

60 11 9
                                    

Hyena segera masuk ke dalam perut kereta itu kerana dia sudah lambat untuk ke sekolah.

“Kenapa sayang lambat sangat ? Lama tau saya tunggu.” , Wooyoung melihat kearah teman wanitanya itu.

2 bulan berlalu , rumour  tentang mereka berdua menjadi kenyataan. Hyena dah Wooyoung rasmi menjadi pasangan kekasih yang paling dicemburui oleh semua pelajar disekolahnya.

“Ala , saya minta maaf lah. Tadi abang tu haa pergi basahkan uniform saya dengan milo ish geram tahu !” , mencebik Hyena dibuatnya. Wooyoung hanya menggeleng kepalanya melihat Hyena membebel dengan Taehyun.

“Yeye saya maafkan awak sayang. Dah jom kita pergi sekolah.”

Poppo takde ke ?” , Hyena membuat muka cemberut kearah Wooyoung.

Memang itu rutin mereka berdua. Wooyoung  akan memberikan ciuman di dahi Hyena sebelum mereka ke sekolah.

“Yeay jom pergi sekolah !”

Apa yang aku buat ni..? Bukan ke ini akan menyakitkan dia suatu hari nanti ?























“Jung Wooyoung.”

Yeonjun memanggil Wooyoung dalam keadaan dingin. Dia ingin membicarakan sesuatu kepada Wooyoung.

“Kau nak apa lagi ? Tak penat ke ganggu aku haish.” , serabut Wooyoung jadinya.

“Aku takkan berhenti selagi kau tak teruskan permainan bodoh kau ni.”

Wooyoung memandang sinis kearah Yeonjun lalu bergerak kearahnya. Kolarnya dibetulkan oleh Wooyoung dan Yeonjun segera mengalihkan tangan jijiknya itu.

“Beriya-iya kau suruh aku berhentikan permainan ni. Kau suka dekat girlfriend aku ke ?”

Wooyoung tersenyum sinis. Yeonjun menggempalkan penumbuk dan menumbuk muka Wooyoung secara drastik. Wooyoung rebah ke tanah.

“CHOI YEONJUN !”

Hyena berlari kearah Wooyoung yang rebah di tanah itu.

“Kau percayakan lelaki ni Hyena ? Hah ?”

“Ya.  Aku percaya dan aku sayangkan lelaki ni. Kenapa ? Kenapa kau tumbuk dia ?”

Because he deserve it.” , berkerut Hyena tetapi dia cuba mengawal. Apa maksud Yeonjun ?

“Nanti kau tahu kenapa aku buat macam ni. Aku taknak kau sakit.” 



























Hyena mengelap darah ditepi bibir Wooyoung. Dia menuamkan ais dipipi lelaki itu agar bengkaknya surut. Ayat Yeonjun mula bermain di fikiran. Apa yang lelaki itu ingin sampaikan kepadanya ?

“Sakit lagi ke ?” , kata Hyena sambil memandang Wooyoung yang kesakitan tetapi tersenyum melihat kekasihnya.

“Awak dah ada depan saya , sakit tu hilang.” , Wooyoung tersenyum melihat Hyena. Benar , sakitnya benar-benar hilang apabila Hyena di depan matanya.

Secara drastik , Wooyoung menarik Hyena duduk di atas ribanya. Hyena terkejut dengan tindakan Wooyoung.

“Apa ni ? Jangan eh kita dalam sekolah tau—”

“Kisah pula saya.”

“Lepaskan saya !”

“Taknakkk !!”

“Jung Wooyoung lepaskan—” , bibir Hyena dicium dan badannya dengan badan Wooyoung agak rapat ketika ini.

Hyena tidak mampu melawan tindakan Wooyoung dan hanya mengikut sahaja rentaknya.

Wooyoung meleraikan lalu menyatukan dahinya bersama Hyena.

“Jangan dengar cakap Yeonjun okay ?”

“Saya sayang awak..”

Hatinya yang mengeluarkan perasaan ini. Hatinya yang memaksa dia melepaskan ayat ini.

Wooyoung benar-benar mengaku yang dia mula sayangkan Hyena. Dia sedaya upaya melupakan itu semua tetapi hatinya tidak.

“Saya sayang awak juga , Wooyoung. Terima kasih seba hadir dalam hidup saya..”













TBC 😘

heheheheh korang semua fikir lain en en 😁😁😁😁 oke la tata !

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 07, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

playboy most wanted • jwyWhere stories live. Discover now