Part 3

732 49 2
                                    

SAMPAI DI SEBUAH RESTORAN PANKEK
" ha'ah , apa kata kita makan kat sini jerr , sbb kedai ni mcm famous jerr , ramai org mesti sdap kan" jungkook memberi pendapat kpd sung ah , "sy okey jer" balas sung ah selamber smbil melihat sekeliling
Jungkook memesan makanan di kaunter dan sung ah pula menunggu di meja restoran itu.
"Awak pernah makan kat sini ker ?" Soal jungkook sebaik sja sampai di meja itu dan duduk di kerusi berhadapan sung ah ."rsa nya tak lagi" jwb sung ah selamber lalu menugakk dagu dan memandang ke tingkap.
Ketika leka mereka berborak makanan mereka pun sampai .
"Kamsahamida" ucap jungkook kpd pelayan yg membawa makanan mereka tadi.
"Ambil lah sung ah , pankek ni , sy oder 2 , for you one and for me one" jungkook memberi satu pinggang lagi pankek di hadapan nya kpd sung ah. " sokey , sya tak lapar kan sy dah kata sy dah makan kat rumah tdi" sung ah menolak lembut ." Okey sya tak paksa " jungkook menikmati makanan nya sambil memerhati sung ah secra diam diam , " eee asal pompuan ni comel sgt , daa laa buwat muka cam tu hope satu hari boleh jdi teman wanita aku" bisik hati jungkook sambil memandang wajah sung ah yg sedang terlena di meja itu.
Perlahan lahan jungkook mendekati sung ah dan menyising rambut nya yg menutupi wajah nya ke telinga. Jungkook tersenyum sendri. Dan secara tiba tiba sung ah membuka mata nya perlahan lahan jungkook kelam kabut dan berusaha bertenang seperti biasa. "Awak dah habis makan ker ? Jum laa kita balik ?" .tanpa menjwab sepatah pun jungkook menganguk dan bangun dari kerusi itu dan melangkah keluar dari restoran. "Ape hal pulak dgn dia ni , macm macm perangai pelik . Eishh tadi kata lapar But makn tak habis " .Sung ah merengekk sambil meneguk kopi yg ad di hadapn nya lalu bangun dan keluar dari restoran itu .

DI TEMPAT LETAK KERETA
Sung ah melihat jungkook sudah ad dlm kereta. "Eishh lama sgt kerr ak jalan tadi ?" keluh sung ah sambil melangkah menghampiri jungkook. "Jungkook- ah, sory sy lmbt !" , "tak pe " jungkook menghidup kan enjin kereta dan memandu sehingga sampai ke syarikat ayah sung ah semula. Mereka mendiamkan sesama sendiri .

Soryy sbb lama tak post , and sy rasa part ni mcm tak best kan ? , xde idea , vote n comments pliss ? He3

MARRY WITHOUT LOVE « j.j.k »Where stories live. Discover now