Part 2

1.2K 71 7
                                    

Seorang lelaki bersusuk tubuh normal masuk ke dalam pejabat itu dan memberi tunduk hormat."oh jungkook kamu dah sampai, pengerusi kim, inilah anak lelaki saya"kawan ayah sung ah memperkenal kan lelaki itu kepada ayah sung ah. "Oh ya kah, selamat bertemu jungkook. Kamu nampak kacak "ayah sung ah memuji paras rupa jungkook. Jungkook hanya tersenyum lalu mata nya tertancap susuk tubuh seorang wanita yang sedang duduk di kerusi bersebelahan ayah nya dab wanita itu adalah sung ah. "Oh yaa, ini anak pakcik sung ah"ayah sung ah pula memperkenal kan sung ah kepada jungkook. Sung ah bangun lalu memberi tunduk hormat kepada jungkook lalu segera jungkook membalasa nya. "Sementara ayah berbingcang dengan pegerusi kim boleh tak kamu bawak sung ah keluar jalan jalan sekejap "ayah jungkook berkata lalu membuat kan sung ah membulat mata. "Baiklah appa,pengerusi kim saya pergi dulu"jungkook meminta diri dan terus beredar dari situ bersama sung ah..

DI PUSAT MEMBELI BELAH SEOUL

Mereka berdua masih lagi mendiam kan diri sejak dari dalam kereta hingga ke pusat membeli belah.sung ah hanya mengikut langkah jungkook. Kemana jungkook pergi disitu dia akan mengikuti. "Awak lapar tak ?"soal jungkook memberhenti kan langkah nya dan menoleh wajah sung ah. "Tak, saya dah makan kat rumah tadi"sung ah menjawab dengan perlahan."oh begitu,saya tak makan lagi jadi boleh tak awak teman saya makan"jungkook sekali lagi memandang wajah sung ah yang masih lagi menunduk ke lantai mungkin sung ah malu kerana jungkook memandang nya begitu. "Bo...bo.. boleh"sung ah menjawab tergagap gagap. "Ok, ikut saya"jungkook tanpa disedari menarik tangan sung ah. Sung ah membulat kan mata nya akibat terkejut dengan perbuatan spontan jungkook itu. Namun dia pasrah dan mengikut sahaja jungkook. "Awak suka makan ape?"tiba tiba sung ah bertanya. "Emm, saya suka makan makanan yang berasas kan keju "jungkook menjawab spontan. "Apa kata kita makan pankek keju??"Soal sung ah lalu jungkook memberhentikan langkah nya. "Alamak kenapa dia berhenti pulak ni ..dia tak suka ker pankek...semua orang suke pankek.. tak kan dia tak suka"pelbagai soalan bermain di fikiran sung ah. Mata sung ah mengecil kerana jungkook semakin lama semakin merapatkan wajah nya dengan wajah sung ah.Lama kelamaan wajah jungkook semakin rapat dengan wajah sung ah. Sung ah menjadi risau. "Bagus cadangan tu. Mana ada orang tak suka pankek kan.

Pankek kan sedap..ok jum"jungkook memberi pendapat positif nya tentang cadangan sung ah itu lalu dia meneruskan perjalanan nya sekarang untuk mencari restoran pankek meninggalkan sung ah yang kaku di belakang nya mungkin kerana terkejut dengan tindakan jungkook sebentar tadi. "Ape kene dengan dia tu...peragai pelik betul.. haish "keluh sung ah sendiri.

Maaf lah korang part kali ni pendek sebab saya kurang idea. Maaf kalau tak best. Vote dan komen please... thanks.. bye guys...

MARRY WITHOUT LOVE « j.j.k »Where stories live. Discover now