Part 5

839 51 3
                                    

Sebaik sahaja Sung Ah mengalihkan pandangan nya kpd pelajar lelaki itu dia terkejut lalu menunduk kan wajah nya ke bwah "Eish , asal dia ni ad kat sini ?" Rengus sung ah sendiri ."Ok Pelajar , ini Jeon Jungkook sebagai pelajar baru kelas ni .saya harap kamu boleh berkawan baik dgn nya dan ajar nya apa yg patut jika dia tidak thu ." Di akhir ayat cikgu di sambut oleh "baiklah cikgu !!" Daripd semua pelajar dri kelas itu.
"Ok.jungkook kamu boleh duduk di tempat kosong yg bersebelahan sung ah tu" arah cikgu sejarah itu lalu jungkook menganguk dan melangkah menuju ke tempat nya .
Ketika itu ... Eun jung Dan sehun
"Eeee , Jealous nya kenapa dia kene duduk di sebelah sung ah , kenapa tak duduk sebelah aku jerr "Rungut eun jung manja sambil di dengari sehun yg berada di sebelah nya .
"Habis kalu budak lelaki tuu duduk sebelah kau , aku nak letak mane ?" Sehun mencelah.
"Kau tuu tak penting pun"blas sung ah selamber sambil membelekk buku tesk nya .
"Tak penting kau kata ? , tgok laa nanti exam minggu depan baru kau thu , seksa nya xdekk aku" Marah sehun lalu Memalingkan muka nya ke arah lain Niat nya ialah tidak mahu melihat muka eunjung.

KETIKA WAKTU REHAT , DI KANTIN
"Sung ah best laa kau dpt duduk kat sebelah jungkook tuu " Kata eun jung lalu membuat kan sung Ah terhenti drpd memakan roti itu.
"Erhh , kau ingt ak heran kerr dia duduk kat tepi ak ker belakang aku kerr depan aku kerr, dia tak sekelas ngan kite pun tak pe laa" Luah sung ah .
Tiba tiba , Kata kata sung ah terhenti apabila melihat seorg lelaki meletakkan pinggang makanan dan segelas air di hadapan nya.
"Annyeong Cik Kim Sung Ah , lama tak jumpa" Sapa Jungkook selaku seorg lelaki tadi. "Erkk korang pernah jumpa ker sebelum ni ?" Soal eun jung mengaru kening.
"Ape tak lah . Aku tak pernah jumpa pun dia ni" Bls sung ah Kalut tetapi Jungkook hanya tersenyum melihat Sung Ah.
"Ok , aku pergi dulu yer , bye jungkook" Eun jung Pergi meninggal kan mereka berdua di meja itu. "Kenapa awak sekolah kat sini ?"soal sung ah sebaik saja melihat eun jung beredar dari situ . "Appa sy suruh sy sekolah sini tp tak sangka pulak awak sekolah sini jugak" Jungkook mula serius menjwab soalan sung ah tdi. "Betul ker ? , tp saya tgok awak tak mcm yg awak ckp , awak sengaja ker sekolah sini ?" Soal sung ah lagi tidak puas hati mungkin. "Betul , masa saya tgok awak dlm kelas tdi pun sya terkejut " jwb jungkook lagi.

KRINGGG KRINGGGG !!! LOCENG TAMAT WAKTU REHAT BERBUNYI.
"Ok lah saya masuk kelas dulu , loceng dh bunyi" Sung Ah Tergesa gesa Melangkah Menjauhi Pandangan Jungkook.
"Dia tak percaya aku ?, aku memang tak sangka jumpa dia kat sni, ehh kenapa aki berdebar ni . Kenapa dgn kau Jungkook , kau dah gila kerr ? ,"Jungkook bermonolog sendiri lalu meneguk air yg ad di hadapan.

Bersambung ...

Hy korang , sory erkk kalau ff sy tak best.
Cheonman mianhei , Btw thanks kpd yg vote and comments part yg sebelum ni .
Vote n comments part ni jugak tau he3 .

MARRY WITHOUT LOVE « j.j.k »Where stories live. Discover now