Part 4

692 51 8
                                    

Skip ~ DI RUMAH SUNG AH
"Sung ah , ayah rasa , ayah dah mula suka kat jungkook tuu , dah laa baik , hormat org tua kacak pulak tuu " .tiba tiba ayah sung ah berkata selepas suasana yg sunyi di meja makan dari tadi lagi . "Habis tuu ?"sung ah membalas lalu menenguk air oren dihadapan nya . "Kamu suka dia tak ?" . Sung ah yg menenguk air , Terbatuk batuk akibat mendengar soalan ayah nya tdi .
"Ape appa ni , baru kenal .sung ah pun tak thu hati budi dia mcm mane , entahh2 dia playboy" sung ah membalas sinis lalu bangun dri kerusi
" erkk nak pegi mana tuu ?" Soal ayah sung ah pelik . "Sung ah dah kenyang , lagipun minggu depan ada exam , kena laa prepare awal awal , Annyeong appa , gud night" sung melangkah menuju kebilikk nya .

KEESOKAN HARI NYA DI SEKOLAH
" Annyeong sung ah , ". Sapa Eun jung (Tara). "Annyeong" bls sung ah lembik .
Eun jung meletakan beg nya di atas meja dan pergi menghampiri sung ah. "Sung ah kau nak thu tak semalam Se ....." sebelum sempat eun jung menghabis kan kata2 nya seorg lelaki datang dan menyampuk . "Annyeong sung ah" Sapa lelaki itu lalu memandang ke wajah eun jung . "Annyeong Sehun (Exo)"blas sung ah sekali lagi . "Haa , Eun jung Sambong laa blik citer kau tadi" Sung ah sengaja bertanya kan soalan sinis itu , kerana dia sudah thu siapakah gerangan yg di maksudkan eun jung sebentar tdi .
"Citerr ape , kongsi laa" rengekk sehun bagai kan anak kecil . "Tak dek apa apa sibuk jerr kau ni" Marah eun jung . "Suka hati ak laa , minah Rambut Oren" sehun sengaja menaik kan angin eun jung .
"Apa kau kata , ckp sekali lagi" eun jung sudah mula naik tanduk lalu dia pun menarik telinga sehun sepuas hati nya "ehh ehhh , apa ni sakit laa , aduu aduu aduu" Sehun mengaduh kesakitn.
Ketika itu Cikgu Sejarah mereka datang .
"Semua Bangun , Selamat pagi cikgu" ucap Suho (Exo) selaku ketua kelas mereka dan semua pelajar lain turut Mengucap kan ucapan SELAMAT PAGI .
"Waaaa , Hensem nyerr" Eun jung berkata sebaik sja melihat seorg pelajar lelaki yg berada di sebelah cikgu mereka .
Bersambung .....

Siapa lelaki yg eun jung teruja sgt tuu ? , nak thu bace part yg seterusnya erkk ..he3
Btw Vote and Comments k ? , thanks kpd yg vote n comments part yg sebelum ni
●_

MARRY WITHOUT LOVE « j.j.k »Where stories live. Discover now