Di dalam kelas Sung Ah menumpukan sepenuh perhatian nya ketika cikgu mengajar sampai di satu saat dia terasa seperti ada mata yang memerhatikan nya . dia mengalih pandangan nya ke semua sudut kelas dan ternampak jungkook asyik memandang nya 'asal mamat tu asyik tgk aku , aku hempok dgn file ni baru thu . aish' guman Sung Ah seorg diri .
'alamakk dia dah perasan , habis kau jungkook' jungkook lekas mengalihkan pandangan ke papan putih dan mengendahkan Sung Ah .
'tahu takut' desis hati Sung Ah sambil tersenyum sinis .
Loceng berbunyi untuk kali ke 3 menandakan tamat nya waktu persekolahan untuk hari ini . Mereka bergegas untuk pulang kecuali Sung Ah , hari ini dia yg bertugas untuk membersihkan kelas pada waktu balik sekolah , entah mengapa eun jung tiba2 sakit kepala dan pulang jadi Sung Ah seorg diri menjalankan tugas tugas itu .
Ketika ralik Sung Ah menyapu sampah sambil mendengar lagu melalui telefon bimbit nya , lagu kegemaran nya iaitu Fire dari kumpulan Bangtan Boys tergiang giang di telinga nya (act telinga author pon tergiang giang jgak jkjkjkjkjk) .
tiba2 jungkook datang dan menegurnya
'hai , sorang jer ker ?' jungkook tersenyum manis . Sung Ah menjeling 'tak la ada sorang lagi , xnmpak ker ?' sinis nya .'oh ye ker ? emm kalau mcm tu xpayah la saya datang tolong awk' jungkook tersenyum nipis sambil langkah nya mula di atur untuk keluar dari kelas itu .
'wait . tolong ?'
langkah jungkook terhenti dan menoleh ke arah Sung Ah 'tadi eunjung mintak tolong saya supaya ganti kan dia tapi dah ada org kan xperlu kut' .
Sung Ah membutangkan mata nya , 'wattdaa ? , eunjung kau memang la' guman hati Sung Ah .
'jadi nak saya tolong tak ni ?' tanya jungkook
'suka hati awk la' balas Sung Ah acuh xacuh lantas menyambung kembali tugas nya . Senyuman manis tidak pernah lekang di bibir jungkook menjadi kan nya lebih comel . awww >_< .
selesai membersihkan kelas mereka berangkat untuk Pulang .
'awak balik dgn siapa ?' tanya jungkook
'Sorang' balas Sung Ah pendek .
'owh , kalau mcm tu biarkan saya temankan awk' cadang jungkook mata nya bersinar sinar memberi idea .
'ehh , tak payah la . rumah saya jauh nanti awak penat dah la sekarang panas , awak nak kena strok haba ker ?'
'kenapa saya ? , awak xtkut kena ker ?'
'saya xpe' balas Sung Ah .
'kalau mcm tu ...' Jungkook menanggalkan butang blazer nya
'erhh awakk nak buat ape ni !!' Soal Sung Ah terkejut dgn tindakan jungkook lantas menutup mata nya dgn ke dua dua belah tgn nya . Jungkook meletakan blazer nya di atas kepala Sung Ah dgn lembut , perlahan lahan Sung Ah membuka mata nya , terkesima dgn tindakan jungkook mulut nya tidak dapat mengungkapkan apa2 perkataan .
'kat luar panas jadi awak ptut tutup kepala awk nanti deman panas' ujar jungkook lembut . Sung Ah masih terkesima , degupan jantung nya berdebar dgn lebih kecang dari biasa .
'saya balik dulu , hati hati jalan' ujar jungkook sebelum melangkah pergi dan hilang dari pandangan Sung Ah .
'ape ni ?' Sung Ah masih tidak percaya dgn tindakan lelaki bertubuh normal itu .
'harum nya bau blazer dia , pakai perfume ape ni' Sung Ah menutup mata menikmati haruman dari blazer jungkook itu . jantungnya masih berdebar .
KETIKA PERJALANAN JUNGKOOK KE PINTU UTAMA .
'ape aku buat ?' jungkook sendiri tidak percaya dgn tindakan nya . dia menghentikan langkah nya dan menyentuh bahagian dada nya , seperti jantung nya sedang berperang besar . perasaan nya tidak keruan .
'tak mungkin , tak mungkin aku suka dia' jungkook meneruskan langkah nya menuju ke pintu pagar utama dan ternampak sebuah kereta bmw 3 series hitam berkilat yang sudah menunggu nya dari tadi .
Long time no see guys . Im really sorry for not update , really sorry guys T.T T.T T.T T.T T.T T.T T.T T.T. sorry guys . I hope u all will like it . I love u . VOTE AND COMMENTS please