Miksi kaiken pitää mennä aina näin sekaisin? Tarkoitan niitä asioita mitkä eivät kuulu veljelleni. Jotenkin minusta tuntuu että Niall ei tunne samoin.
Läsähdän sängylleni ja otan kirjan mitä luen. Liam astuu huoneeseeni ja koputtaa oveen. Katson hetken poikaa joka istuu sängylleni mutta käännän nopeasti katseeni kirjaan. Liam tarttuu kirjaa ja siirtää sen toiselle puolelle huonetta. "Kyla mikä sulla on?" Liam kysyy ja näytti huolestuneelta. "Se mikä ei kuulu ainakaa Louisille" nostan käteni puuskaan ja vaihan asentoni sängyn nurkkaan.
"Kyla... Älä oo tollane.... Kerro mulle kaikki lupaan etten kerro Louisille" Liam inttää. "Okei okei... Mä tykkään Niallista. Mä tiiän, sen näkee musta liian hyvin. Siitä tais huomata jo sillo kun näin ku Louis paino niallin seinään ja must tuntuu et Niall ei tunne samoi." pelästyn hiukan että jos Louis kuulee kaiken. Olisin jo siinä mielessä jo pahasti liemessä.
Liam katsoo minua hiukan hämmentyneenä mutta pojan ilme muuttuu hymyyn. "Kyla ei sun tarvi pelätä sitä että mä kertoisin" Liam sanoo ja jatkaa nopeasti ennen kuin avaan suuni, "Sitä paitsi älä luule aina kaikkee mikä ei oo totta" hänen kasvoille leviää virne ja vilkaisen häntä nopeasti.
"Liam mitä sä tarkotat" liikun aivan poikaan kiinni. Liam katsoo ympärilleen ja varmistaa että oven takana ei ole ketään sekä että sen on kiinni. "Niall... Meiän pikku blondi tuntee samoin ku sä" hän kuiskaa korvaani ja poistuu sitten huoneestani.
Niall siis pitää minusta. Jotenkin minusta alkaa tuntuu että tämä ei ole sitä mitä luulen.
Hei ihmiset!! Täs ois tää viides luku toivon et pidätte... Mul ei oikee toiminu inspis tän kanssa et täst tuli tooooooosi lyhyt ainaki mu mielest mut seuraavaa lukuu mul o ehkä inspis... Pitää vaa parannella mu aivoja.
Mun piti julkasta tää aikoja si mut olin leirillä viikolopun ja siel mä tein suurimman osan mut ei toiminu silti aivot...
Ja viel yks asia... Oon tosi tosi tosi ilonen noista lukukerroist että kiitos kaikille jokka lukee tätä :D ootte ihania kaikki... Mutta nyt tämä likka lähtee kohta tunnille...
YOU ARE READING
I promise you (Niall horan fanfic in finnish)
FanfictionKyla on ihastunut veljensä parhaaseen kaveriin. Hänen tunteensa ovat yksipuoliset, tai ainakin niin hän luulee. Kunnes jotakin odottamatonta tapahtuu ja Kyla on ikionnellinen. Pian kuvioon astuu toinenkin poika, ja Kylan tunteet ovat sekaisin. Kumpi...