Kylan näkökulma
Kun koe alkoi ja olen ihan pihalla mitä piti tehdä. Aikaa ei ollut edes paljoa. Ei ei ei, miksi en muistanut tätä, ajattelen mielessäni. Neiti Stars tarkkailee minua melkein koko ajan.
Koeaika loppuu. En saanut edes puoliakaan valmiiksi. Tunti loppuu ja poistun luokasta ensimmäisenä. Kävelen autoon ja käynnistän sen.
Minä ajan kotipihaan ja kävelen suoraan sisälle. Kuulen huutoa olohuoneesta ja riisun nopeasti kenkäni pois jalasta. "Louis mitä sä teet?!" huudan kun pääsin olohuoneeseen. Louis painaa Niallia seinää vasten. Veljeni näkee minut ja katson häntä vihaisena.
minusta taitaa huomaa kuinka minä haluan puolustaa Niallia. Louis päästää Niallista irti ja tarttuu käsivarteeni ja raahaaa keittiöön. Riuhtaisen itseni irti. "Kyla älä sano et tykkäät niallista" Louis katsoo minua ja vilkaisen häntä hämmentyneenä. Minun oli pakko miettiä hetken että pitääkö minun valehdella, mutta päätänkin sanoa. "Louis mitä väliä sillä on vaikka tykkäisinki se asia ei kuulu sulle"
"Kyla tietenkin kuuluu! Sä oot mun sisko" Louis sanoo muka totisesti ja katson häntä käden puuskassa. "Louis, Et oo tosissas... oot ollu aina tollane. Ole sentään onnelline et pääset kiertää ympäri maailmaa ja pääset musta eroo moneks kuukaudeks ku mä homehdun täällä" tuhahdan ja jatkan. " Sä et voi aina päättää mun elämästä mitä teen vaikka ootki mu isoveli" hymähdän ja juoksen huoneeseeni.
Olen törmätä Nialliin joka kävelee minua päin. En jää seisomaan siihen paikalleni vaan jatkan matkaani ja näen myös harryn makaamassa sohvan takana ja muut vain nauravat tuolle kiharapäälle.
Pääsen huoneeseeni ja lukitsen oven. En halua nähdä louisia enää tänään. Toivon vain että pojat lähtevät kiertueelle. Ei voi olla totta miten oma veli osaa pilata aina kaiken ja miten ihmeessä se tietää et tykkään Niallista.
Dodih päätin si julkasta nyt heti kolmanne luvun että täs se nyt ois :)) tais taas tulla hiuka lyhyempi ut ei se ny haittaa kunha on tekstii :D mutta jooh kiitos kaikille jotka lukee tätä... Ootte ihania
YOU ARE READING
I promise you (Niall horan fanfic in finnish)
FanfictionKyla on ihastunut veljensä parhaaseen kaveriin. Hänen tunteensa ovat yksipuoliset, tai ainakin niin hän luulee. Kunnes jotakin odottamatonta tapahtuu ja Kyla on ikionnellinen. Pian kuvioon astuu toinenkin poika, ja Kylan tunteet ovat sekaisin. Kumpi...