-В действителност на колко години си?
Анди не успя да сдържи въпроса си и привлече вниманието на Герт от пътя към себе си. Не искаше да задава въпроси, понеже това би мотивирало останалите също да задават въпроси. А тя определено не желаеше това да се случва.
-Току що разбра, че се движиш в откраднат автомобил с група издирвани престъпници,а ме питаш на колко години съм.
Анди се ухили и кимна. Герт също се усмихна.
-Навърших деветнайсет преди по малко от две седмици.
Андрея кимна. В действителност бе предположила нещо такова.
-Най-възрастна е Лин. Има рожден ден след месец и ще навърши двадесет – намеси се Рея
-Да, по обратната на обратната психология най-възрастният тук в действителност е и най-зрелият в компанията – засмя се Герт
Лин ги удостои само с изпепеляващ поглед и се съсредоточи върху пътя.
-Само аз ли забелязах колко тихо бе на онази бензиностанция – проговори Ноа от своята седалка, очевидно с намек за нещо друго.
Рея и Герт се спогледаха объркано, а Ноа въздъхна отчаяно.
-Той има предвид, че времето може внезапно да се влоши – улесни ги Лин.
Андрея нямаше представа как бе направила връзка между тишината и времето, но не би спорила по въпроса.
-Да, и определено не искам да съм във вана когато се разхвърчат светкавиците - обади се леко раздразнения глас на Ноа от задната част на автомобила. Рея закима с глава, а Герт очевидно отегчена от разговора започна да рови по чантите с храна и да разхвърля пакетчета с чипс по предното табло.
Андрея заключи, че Лин и Ноа бяха от типа хора, който се изнервят от ненужното количество думи използвани в разговор. Винаги бе наблюдавала тези хора, възхищавайки се тайно на начина по който разбират много неща от малко думи.
-Ноа има фобия от гръмотевични бурии – прошепна Рея недостатъчно тихо.
Ноа изсумтя.
-Добре и къде предлагате да отидем тогава?
По интонацията на Герт Андрея заключи, че първата би предпочела да не бяга от бурята, а даже напротив. Да остане в окото и и да наблюдава зрелището.
YOU ARE READING
11.11
AdventureСеверна Калифорния. 8 и 30 часа сутрин. най-жестоките жеги на август. най-силните гръмотевични бурии. безкрайните полета. прашните пътища. един тюркоазено син ван. четири момичета и едно момче. няколко стъклени бутилки. ярки звезди. желание във точе...