Jesse povesteste:-Em' esti ok acum, da? o intreb ingrijorata pentru ca pana acum a plans. A vorbit cu Christian acum jumatate de ora, si a tot plans pana atunci. Sughiturile ei repetate cauzate de plans incep sa se calmeze. Ceea ce el nu poate intelege e ca Emmei ii era mai bine fara el... nu inteleg de ce o persoana asa buna ca ea trebuie sa sufere constant. Este adevarat ca Emma nu e usa de biserica, dar pana la urma cine mai e!? Ea il iubeste, asta este cel mai mare pacat pe care il putea face, sa se indragosteasca de diavol.
-Da, Jesse, sunt bine. Sau cel putin asa cred... oricum cearta asta nu trebuia sa aibe loc, doar ca m-am saturat sa nu ma asculte, intelegi? Eu vreau tot ce e mai bine pentru el, chiar vreau asta! Dar nu stiu daca el e cel mai bun pentru mine... si asta doare, doare sa nu stii daca persoana pe care o iubesti te iubeste si ea. Iti poate spune ca o face, si sa gandeasca la altcineva, sau sa nu o simta pentru nimeni. Eu as face orice pentru el, stii...? Chiar as muri daca el va fii bine, daca stiu ca asta il va ajuta. Incep sa cred ca am o mare problema.
-Iar eu incep sa cred ca esti indragostita ca o nebuna. Uite, Emma, in situatii de genul nu stiu daca sa iti spun ce vrei sa auzi sau adevarul. Sper ca asta nu o sa doara, pentru ca aleg adevarul. Christian nu da nici doi bani pe tine, Em'. Stiu ca o sa ma urasti pentru ca iti zic asta, dar el chiar nu merita. Adica, pana la urma ce vezi la el? Ok, e frumos, are un corp de invidiat si probabil e si foarte bun in pat... dar asta e tot, in rest nu vad ce te atrage atat de mult la el. spun si se pare ca asta chiar o pune pe ganduri pe prietena mea. Nu vreau sa te bad suferind, intelegi? Chiar nu vreau! Si urasc sa te vad asa din cauza unui barbat! Un barbat, la dracu'! Tu nu ai fost niciodata asa din cauza unui barbat... ce te-a apucat acum? Ce are el atat de special de a facut-o pe Emma -cea cu inima de gheata- sa sufere? Pentru ca, crede-ma, l-as omori in momentul asta, doar pentru ca tu plangi din cauza lui! spun iar cuvintele nu ies asa cum voiam, in loc sa arat ca sunt alaturi de ea, pare ca vreau sa ma cert cu ea... si nu asta voiam.
-Jesse... crede-ma pe cuvant cand iti spun, ca habar nu am ce naiba imi face. De ce ma simt asa, dar parca cu cat il am mai mult pentru mine, cu atat il vreau si mai mult. El e drogul meu, iar eu sunt... nu stiu ce sunt pentru el. atunci Emma incepe iar sa planga, gandindu-se probabil ca cel pe care ea il venereaza nu da doi bani pe ea... nu imi place sa o vad suferind, ea nu a suferit niciodata dupa un baiat, tinand cont de ce i s-a intamplat acum mult ti-...
-Hai sa jucam un joc! ne spune Max in timp ce fuge pe scari. Voi va duceti sa va ascundeti cat de bine puteti, iar eu incerc sa nu mor.
-Max, iubitule, ce e? il intreb cand vad ingrijorarea de pe fata lui.
-Lucas. Cred ca a venit dupa Emma, repede, duceti-va sa va ascundeti, iar cand ma auziti ca strig fugiti in garaj si va urcati in prima masina si o tuliti de aici!
Lucas povesteste:
Ajung in fata casei unde sta Max cu Jesse, si cobor usor din masina impreuna ca batietij pe care i-am luat sa ma ajute sa o rapesc pe curva lui Christian. Dar idiotii care sunt cu mine nu inteleg ce e aia liniste si trantesc usiile masinii cu toata puterea, atunci il vad pe Max la etaj cum se uita la noi apoi disparand in graba.
-Misca, misca, misca! Oameni idioti! V-am zis fara zgomot! tip la ei, iar acestia fug spre intrarea in casa. Nici macar nu incearca usa, vor sa o darame direct, dar ii opresc, si deschid usa incet.
Camera ce este in fata noastra pare pustie, dar dupa nici doua secunde vedem un pistol si pe curajosul de Max cum imi darama trei oameni in nici 15 secunde.-Ce mai asteptati! Trageti! tip la prostii astia, in timp ce eu plec din camera sa le caut pe Emma si Jesse. La scurt timp il aud pe Max cum tipa 'Acum!'. La momentul respectiv nu mi-am dat seama de ce a strigat acest lucru, dar aopi aud cum o masina din garajul casei isi porneste motorul ca apoi sa plece. Idiotilor! Sa mergem! Au plecat! tip la ei cand ii vad ca stau toti in jurul lui Max si rad ca prostii. In sfarsit ati facut si voi ceva bine. Hai! Mai repede, sa mergem!
CITEȘTI
Dominație:Pot Sa Am Incredere?
RomanceTotul începe când ea se angajează în cafeneaua lui ca secretară. Dar când acceptă o propunere în care ambii îşi satisfac nevoile carnale, ce se întâmplă?Sentimente înfloresc în interiorul ei, şi decide să păstreze distanţa. Chiar dacă aceste nu disp...