Capitolul 28

272 13 0
                                    

Emma povesteste:

Cred ca am stat in baie in jur de jumatate de ora, nu stiu sigur la cat am intrat... dar stiu ca am iesit la 18:08.
Intru in dormitor si il vad pe Christian dormind, sau asta cred ca face, sta in pat cu mana peste ochi din cauza unei raze de soare ce este lasata de draperi sa intre in incapere. Eu fiind pe jumatate dezbracata nu mai stau pe ganduri si ma indrept direct catre sifonier; de acolo imi scot o pereche de pantaloni scurti si o bluza de a lui Christian ce imi vine pana pe la jumatatea coapselor. Cand ma vad imbracata ma duc direct in pat langa el. Acesta ma trage spre el, iar eu ma cuibaresc imediat in acel culcus de caldura si iubire. Ridic ochii spre el si il vad cum se uita cu niste ochi mari, foarte mari, la mine. Ma saruta pe frunte si murmura un foarte incet 'Te iubesc', iar apoi isi baga nasul in parul meu inca ud. Cum deja stau cu capul langa pieptul lui ii absorb tot mirosul barbatesc, dupa aceea sarutandu-l incet pe gat.
   Cum intelege ceea ce vreau, maraie si, cu o singura miscare, ajunge deasupra mea. De acolo imprastie o mare de muscaturi si sarutari pe gatul si pieptul meu. Cand imi da intr-un final bluza jos si ma musca puternic de sanul stang ii infig mainile in par si trag cu toata puterea. Acesta maraie ofensat si isi ridica ochii spre mine, apoi venind si cu buzele, si cand in sfarsit gurile noastte se intalnesc cel de-al Treilea Razboi Mondial porneste. Dupa o lunga perioada in care nu l-am mai simtit, si tot ce am facut a fost sa stau ca o planta in pat, vreau sa il fac pe el  sa se simta bine. Inainte ca eu sa o fac. Asa ca ma urc peste el si cobor cu sarutari pana la nivelul pantaloniilor, pe care ii deschid, si cu aceeasi rapiditatr scap de ei si de boxerii sai negri cu rosu. Membrul sau deja intarit pana la maxim pare sa se bucure sa ma vada. Il cuprind mai intai cu ambele maini si fac niste miscari usoare, dar apasate, de du-te-vino. Christian isi inchide ochii si ma lasa sa observ doar prin sunetele scoase ca ii place ceea ce fac. Cand ii iau usor capul in gura, Christian, ma prinde de par si ma forteaza sa ma misc mai repede. Cand imi da drumul, fara nici un avertisment se ridica din pat si sta in picioare in fata mea, care stau in genunchi. Nu comentez nimic, si imi continui cumimte treaba. Acesta imi prinde tot parul in mana sa mare si ma ajuta sa il sarisfac. Cand in sfarsit iai da drumul, imi trage capul pana la refuz si isi da drumul jumatate in gura mea, jumatate pe sanii mei.
   M-a ridicat de jos si m-a trantit in pat. Se pune peste mine si incepe sa linga resturile. Cand termina imi da pantalonii jos, si isi pune un prezervativ. Inainte de a intra incet imi spune iar 'Te iubesc', iar eu ca raspuns doar am strans tare din dinti, cu ideea de a nu scoate nici un zgomot...dar nu mi-a iesit prea bine. Camera fu imediat cufundata in sunete animalice. Sunete ce erau scoase de mine si Christian. In acest moment imi dau seama cat de mult il iubesc. As face orice ca el sa fie fericit. Ma ridic, acesta iese din mine, iar eu ma pun 'capra'. Intra iar, incet si profund, si se lipeste cu abdomenul de spatele meu, muscandu-ma incet de lobul urechii. In acel moment ii spun un 'Te iubesc' mai mult tipat, deoarece mi-am dat drumul intr-un orgasm de toata frumusetea; el uramandu-mi gestul in urmatoarele secunde.
   Cadem amandoi obositi in pat, si acesta ma trage spre el, luandu-ma in cea mai calduroasa imbratisare pe care am simtit-o.
  -Esti UI-MI-TOA-RE! spune pe silabe pentru a accentua ideea, dupa care ma pupa in ureche. Se ridica din pat, se imbraca si iese din camera. Ii aud pasii apasati cum coboara scarile si tot ce fac este sa zambesc ca o proasta in timp ce ma gandesc la cat de mult pot sa il iubesc.
  Dupa vreo 10 minute ma ridic si eu fin pat si ii urmez exemplul. Ma imbrac in aceleasi haine, si cobor. Indreptandu-ma incet spre bucatarie il aud pe Bryan cum vorbeste cu cineva la telefon in curte.
    "-Diseara!? -E imposibil sa o fac diseara! -Mai lasa-ma doua-trei zile. -Promit ca ti-o aduc! -Oricum e insuportabila! -Bine, bine... Am inteles! -Intr-o saptamana. -Hai ca te sun eu, ca nu ii mai aud. -Pa! -Si eu!"
   Cand intra in casa si ma vede pe canapea, tresare speriat.
   -Ce ai? Ai vazut o fantoma?
   -Nu, dar as vrea sa vad una... Sa o intreb cum se simte.
   -Pot sa intreb 'Cine'?
   -O veche prietena... a murit intr-un accident de masina.
   -La fel ca tata...! spun si zambesc, chiar daca nu stiu de ce... pur si simplu nu pot sa imi imaginez o viata in care tatal meu sa se implicat.
   -Emma, dar tatal rau nu e mort. spune si incepe sa rada.
   -Pentru mine e... Si 'minciuna' asta pe care mi-a spus-o mama e cea mai nedureroasa. spun si ridic sec din umeri. Ma ridic de unde stateam si plec in bucatarie.
   Credeam ca aici e Christian, dar se pare ca nu e. Imi fac repede o salata, o mananc si pun vasele in chiuveta. Merg in birou... Nici aici nu e Christian. Pe omul asta l-a inghitit pamantul, sau ce dracu' se intampla!?
  Cobor iar jos sa il intreb pe Bryan unde a disparut Chtistian. Dar nici Bryan nu mai e... Casa asta, de obicei plina acum este 'populata' doar de mine... Trist, foarte trist.
   Urc sus in dormitor si ma asez in pat sperand ca al meu Christian isi va face curand aparitia.
   *Dupa o ora si jumatate*
Sa imi bag pula in ea de asteptare! Am desenat, ma pictat, am dansat, am facut curat si am cantat, dar Christian nu a venit.
  Imi bag picioarele si il sun. Dupa 10 secunde se gandeste si el sa raspunda.
  Convorbire telefonica:
   -Da, Emma? Ce e?  imi raspunde pe un ton sictirit, de parca as fii ultima de care are el chef acum...
   -Unde dracu' esti, Christian!?
   -Te-ai gandit ca poate am si eu treaba, de nu ti-am spus ca plec?
   -Nu, nu m-am gandit! Pentru ca am zis ca sunt si eu mai importanta, si o sa imi zici daca ai treaba si trebuie sa pleci!
    -Bine, ai dreptate... Dar nu pot sa vorbesc acum! Ne vedem acasa! Dar nu ma astepta ca nu stiu cat stau, ok? Te iubesc! Pa!
   Sfarsitul conversatiei;
Mi-a inchis in nas, nici nu a asteptat sa ii raspund.
    -Bryan! Bryan, unde esti!? Ttebuie sa vorbim urgent, fraiere! urlu eu prin casa, sperand ca acesta ma va auzii, dar cred ca e plecat cu Christian, asa ca mai bine nu mai incerc sa il caut asa excesiv. Daca o sa aibe Christian, sau Bryan, nevoie de mine... Sa ma gaseasca! M-am saturat sa le tot accept figurile de mari domni ce nu sunt... eu merg la Jesse!
   Merg sus si incep sa imi mut din haine intr-o valiza goala ce am gasit-o in biroul lui Christian. Iau aproape toate hainele mele, si multe tricouru de ale lui. Cand consider ca am terminat inchid valiza, si iau cheile uneia dintre masini. Cand vreau sa ies din curte cu masina, doi munti de oameni se opresc in fata mea. Iar la geamul meu apare unul mai 'firav'...
   -Unde crezi ca pleci!? imi spune printre dinti, si imi arunca o privire acida, care ar putea sa omoare.
   -La mall... ai vr-o problema cu asta? Daca da, vorbeste cu Christian, si sa vedem cat de mult timp vei mai sta pe aici daca te atingi de mine! Acum muta muntii aia ca sa pot pleca! Si nu ma face sa il sun pe Christian, pentru ca are treaba si a zis ca daca ma deranjati sa il sun, si o sa va... O sa... spun si fac o fata scarbita; pacat ca unii oameni sunt atat de prosti, viata ar fi mai grea daca ei ni ar fii, drci nu ma plang!
   In urmatorul minut eu ies deja din curte si le arat un semn obscen celor trei, la care ei imi raspund doar zambind. Christian mi-a spus ca i-a cumparat o casa Jessicai prin centrul orasului, dar mai bine o sun, sa ii zic sa vina la mall, si de acolo sa mergem impreuna.

                         ***

   -Jesse! spun si ii sar in brate pe neasteptate frumoasei brunete.
   -Ce faci? Esti ok, fraiero? spune cand ii dau drumul, iar eu incep sa zambesc; am un zambet tamp.
   -Da. Sunt ok! Dar vreau sa vin sa stau la tine cateva zile. Ma primesti? imi arunca o privire gen "ce dracu' ati mai facut?"
   -De primit te primesc... Dar vreau sa stiu ce naiba ati mai facut acum, oameni prosti?
   -Mi-a inchis telefonul in nas! Nici nu m-a lasat sa ii raspund la ce m-a intrebat! A inchis! Pur si simplu asta a facut... a zis ca ma iubeste si a inchis... Jesse, pot te rog sa vin? Doar cateva zile! Promit!
   -Ok... Eu te primesc ti-am zis... Dar nu vreau sa fiu la mijloc, ok? Asta nu vreau!
   -Mersi mult de tot! Esti cea mai tare prietena! spun si o iau iar in brate, de data asta mai incet; ea imi urmeaza gestul, iar eu imi ingrop fata in parul ei frumos mirositor.
   -Hai! Mergem? dau din cap in sens aprobator si plecam cu masina lui Christian la ea acasa.

____________________
Gata! Am terminat... Stiu ca nu mai sunteti la fel de multi ca inainte, trebuie diar sa ma obisnuiesc...
Oricum, pana la urma urmei e vina mea... ca nu am postat o perioada asa lunga de timp.
Dar totusi sper ca Emma si Christian nu vor ramane singuri doar cu mine.
Cartea va avea 40 de capitole... am mai spus si o sa o mai spun. Nu imi plac finalurile fericite, asa ca sa nu va asteptati la asta. Dar... va exista si un volmun doi!

Cam atat...

-Deea^^

Dominație:Pot Sa Am Incredere?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum