»»———— ➹ ————««
»»———— ➹ ————««
Sonunda kış tatili. Jujutsu Lisesi öğrencileri, okul çalışmaları hakkında endişelenmeden neredeyse istediklerini yapabilirler. Yine de, bazı öğrencilere hala burada ve orada bazı görevler verildi.
Bu öğrencilerden biri sizsiniz, şu anda kapalı bir hediyelik eşya dükkanında saat üçte birinci sınıf bir lanetle uğraşıyorsunuz.
"Hala görevlerimiz olduğunu biliyorum ama neden gece üçte??" Lanetten kaçarken kimseye şikayet etmedin.
Lanetin hızlı bir şekilde ayağa kalkmasına yardımcı olmuyor ve temelde ateş ettiğiniz her oktan kaçabiliyor.
"Oh, hadi ama. Sadece seni öldürmeme izin ver" diye sızlandın lanete.
"Siktir git dostum; Lanetli teknik: sağanak ok" parmaklarınızı şıklattınız, ok desteğinde şimdi altın bir ok, geçme noktasında hizalandığında tutuldu.
Gözlerden biri gözetleme penceresinden görebilmek için diğerini odaklamak için kısılırken kirişinizi çektiniz. Siyah izli ok, lanetin üzerine fırladı ve üzerine yağarken çoğaldı.
Bazı oklar onu sabitledi ve bazıları kaçırdığı için hareketsiz bıraktı.
"Sonunda! Şimdi, güle güle," diye bağırdın, laneti başarıyla kovmadan önce yurtlarına geri dönmeye ve güzelce dinlenmeye hazırdın.
Lanetle uğraştıktan sonra okula geri dönmeden önce ilerlediniz ve işlek Tokyo sokaklarında bir gezintiye çıktınız. Ne Kiyotaka'yı ne de Nitta'yı rahatsız etmemek için gideceğin yere gittin.
Ayrıca, fırsat buldukça şehirde dolaşmayı severdin. Kıyafetlerin savaştan yırtıldığı için kendine yeni kıyafetler almak için giyim mağazalarından birine uğradın. Devam etmeden ve ödemeden önce kıyafetlerini aldın ve giydin.
Çevrenizi gezdiniz ve çeşitli yiyeceklerin satıldığı stantlara hayran kaldınız. Tren istasyonuna geri dönmeden önce bir kutu kök birası almak için otomatlardan birinde durdunuz.
"[Y/N]? Sen misin..?" hızlı trene bindiğinizde biri seslendi.
"Hmm?" Telefonunuzdan başınızı kaldırıp size bakan tanıdık bir kızıl kafa buldunuz.
"Saeyoung!" seslendin.
"[Y/N]!" diye bağırdı.
"Saeyoung!" Onu yere indirirken bağırdın.
"[Y/N]!" arkadan sarıldı.
Trenin içinden insanlar bakıyordu ama o an umurunuzda değildi. Choi Saeyoung, arkadaşlarının düzenlediği fon toplama partilerinde ailen onlara yardım ettiği için bir aile dostuydu.
YOU ARE READING
𝙄 𝙩𝙝𝙞𝙣𝙠 𝙄 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙮𝙤𝙪
Fanfiction𝙁𝙪𝙨𝙝𝙞𝙜𝙪𝙧𝙤 𝙈𝙚𝙜𝙪𝙢𝙞 𝙭 𝙍𝙚𝙖𝙙𝙚𝙧 ● ● →𝙁𝙪𝙨𝙝𝙞𝙜𝙪𝙧𝙤 𝙈𝙚𝙜𝙪𝙢𝙞 𝙞𝙠𝙞𝙣𝙘𝙞 𝙮𝙞𝙡 𝙨𝙚𝙣𝙥𝙖𝙞'𝙨𝙞 (𝙔/𝙉) (𝙔/𝙇) '𝙮𝙞 𝙣𝙚 𝙠𝙖𝙙𝙖𝙧 𝙨𝙚𝙫𝙙𝙞𝙜𝙞𝙣𝙞 𝙜𝙤𝙨𝙩𝙚𝙧𝙢𝙚𝙮𝙚 𝙘𝙖𝙡𝙞𝙨𝙞𝙮𝙤𝙧. →𝙆𝙞𝙩𝙖𝙗𝙞𝙣 𝙤𝙧𝙞𝙟𝙞�...