»»———— ➹ ————««
»»———— ➹ ————««
Megumi, ayağını başıboş çakıl taşlarına tekme atarken, elleri kışlık ceketinin ceplerinde okul kapısında seni bekliyordu.
Bugün seninle yapmak istediği şeyleri ve bugün başarması gereken en önemli şeylerden birini kendine hatırlamaya çalışıyordu.
Sana itirafta bulunmak ve günün sonunda seni onun olarak çağırmak istiyordu.
Duygularını ve hissettiklerini göstermekten pek hoşlanmadığı gerçeği göz önüne alındığında bunun o kadar kolay olmayacağını biliyordu.
Ama ne olursa olsun, senin için her şeyi deneyecek.
Onu düşüncelerinden ayıran ayak sesleri, bir [F/C] beresinin altında tanıdık [H/C] kilitleri görmek için yaklaştı.
"Merhaba."
"Merhaba."
Hafifçe kıkırdamadan önce ikiniz de utançtan başka yere bakarken aynı anda söylediniz.
"Ee... Bugün için planların neler, Megumi..?" peşinden koştun ve ona yaklaştın.
"Göreceksin..." diye mırıldandı ve hafifçe gülümsedi, alman için elini uzattı.
İkiniz de, birkaç kişiyi ve sizi takip eden bir Pandayı fark etmeden gideceğiniz yere gitmeye karar verdiniz.
"Hareket halindeler, git, git, git! "
Megumi sizi hiç karşılaşmayacağınız bir yere, bir açık hava penguen sergisine götürdü.
Kış mevsimiydi, penguenlerin akvaryumun açık alanında serbestçe dolaşması için mükemmel hava ve koşuldu. Penguenlerle yapılacak çok sayıda aktivite vardı ama ikiniz de onları bire bir beslemeye karar verdiniz.
Penguenleri beslemek için heyecanla bir kova balık aldın, Megumi arkadan geliyor. Senin bu yeni yönünü hem eğlenceli hem de sevimli buldu.
Ayrıca, diğerlerini unutmadan, her bir penguene yemeği eşit olarak vermenizi de sevimli buldu.
"Megumi! Buraya gel!" Penguenleri hem beslerken hem de onlarla etkileşim kurarken heyecanla bağırdın ve yanına çağırdın.
Diğer arkadaşların yakınlardaydı ve panda olduğu için Panda'yı saklamakta zorlanıyorlardı. İlk yıllar çok gürültülüydü ve Maki panikledi.
"Kapayın çenenizi ikiniz! Yakalanabiliriz" diye fısıldadı Maki onlara.
Ara sıra ikinize de baktıklarından hepsi gölgeli kıyafetler giyiyordu.
Senin tarafında, ikiniz de bitirdiniz ve tekrar dışarı çıktınız. Megumi inisiyatif aldı ve sen ten temasıyla biraz kızarırken ellerini avuçlarının içine aldı.
YOU ARE READING
𝙄 𝙩𝙝𝙞𝙣𝙠 𝙄 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙮𝙤𝙪
Fanfiction𝙁𝙪𝙨𝙝𝙞𝙜𝙪𝙧𝙤 𝙈𝙚𝙜𝙪𝙢𝙞 𝙭 𝙍𝙚𝙖𝙙𝙚𝙧 ● ● →𝙁𝙪𝙨𝙝𝙞𝙜𝙪𝙧𝙤 𝙈𝙚𝙜𝙪𝙢𝙞 𝙞𝙠𝙞𝙣𝙘𝙞 𝙮𝙞𝙡 𝙨𝙚𝙣𝙥𝙖𝙞'𝙨𝙞 (𝙔/𝙉) (𝙔/𝙇) '𝙮𝙞 𝙣𝙚 𝙠𝙖𝙙𝙖𝙧 𝙨𝙚𝙫𝙙𝙞𝙜𝙞𝙣𝙞 𝙜𝙤𝙨𝙩𝙚𝙧𝙢𝙚𝙮𝙚 𝙘𝙖𝙡𝙞𝙨𝙞𝙮𝙤𝙧. →𝙆𝙞𝙩𝙖𝙗𝙞𝙣 𝙤𝙧𝙞𝙟𝙞�...