»»———— ➹ ————««
»»———— ➹ ————««
İkiniz de odanıza girdikten sonra, hemen soyunmasına izin verdiniz ve seve seve kabul etti yatağınıza dinlenmesine izin verdiniz.
Bir leğen su ve alnına koyması için bez alması için onu bir süreliğine bıraktın.
"Al, şunu iç." dedin ona bir tablet ilaç ve su uzatırken. Tabletin yan etkileri ortaya çıkıp uyumasına neden olurken size teşekkür etti.
Bazı şeyleri düzeltmek için ayağa kalktın ve ceketini çıkardın. Yataktan uzaklaşırken bir elin bileğinizi kavradığını hissettiniz.
"Kal... Lütfen..?" Megumi söylendi ve sabırsızlığından bileğini yatağa çekiyordu.
"Tamam, tamam..." onun uykulu durumuna güldün.
Belinize sımsıkı sarılırken, başını boynunuza gömerken, kelimenin tam anlamıyla sizi yatağa çekti. Saçlarına uzanıp nazikçe okşamadan önce öfkeyle kızardın.
Bundan sonra hasta olabilirsin ama Hey! Megumi için her şeye hazırsın.
Siz telefondayken tekrar uykuya daldı ve uyumadan önce bir göz atmaya karar verdin. Elbette, birkaç bildirim, cevapsız bir mesaj vardı.
Saengyoung:33
[Y / N] !!
UYKUYU İPTAL ETMEK ZORUNDAYIZ.
ÜZGÜNÜM ÇOCUĞUM!!
BABA OLARAK BAŞARISIZ OLDUM😭😭
SAEYOUNG!!
Ooooo :((
Sen bilirsin<3
Bir dahaki sefere takılabiliriz :v
SENİN İÇİN YAPACAĞIM, SÖZ.
Ama neyse geç oldu
Uyumaya git >:1
tamam yapacağım
İg, tatlım <3
G'nightt seni çok seviyorum <3
Bilinçsizce uykuya daldınız, telefonunuz hala açık ve Megumi'yi uyandırıyor. Ona neyin çarptığını görmek için uyandı ve senin telefonun olduğunu öğrendi. Seni kaldıracaktı, sonra Saeyoung'dan gelen son mesajı gördü.
Burun köprüsünü buruşturdu ve uyku halinize baktı ve şu anda mesajı umursamadan hafifçe gülümsedi. Sana daha da sokuldu, bir eliyle yüzünü avuçladı ve ay ışığında sana hayran kaldı. Sonra aklına bir fikir geldi.
YOU ARE READING
𝙄 𝙩𝙝𝙞𝙣𝙠 𝙄 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙮𝙤𝙪
Fanfiction𝙁𝙪𝙨𝙝𝙞𝙜𝙪𝙧𝙤 𝙈𝙚𝙜𝙪𝙢𝙞 𝙭 𝙍𝙚𝙖𝙙𝙚𝙧 ● ● →𝙁𝙪𝙨𝙝𝙞𝙜𝙪𝙧𝙤 𝙈𝙚𝙜𝙪𝙢𝙞 𝙞𝙠𝙞𝙣𝙘𝙞 𝙮𝙞𝙡 𝙨𝙚𝙣𝙥𝙖𝙞'𝙨𝙞 (𝙔/𝙉) (𝙔/𝙇) '𝙮𝙞 𝙣𝙚 𝙠𝙖𝙙𝙖𝙧 𝙨𝙚𝙫𝙙𝙞𝙜𝙞𝙣𝙞 𝙜𝙤𝙨𝙩𝙚𝙧𝙢𝙚𝙮𝙚 𝙘𝙖𝙡𝙞𝙨𝙞𝙮𝙤𝙧. →𝙆𝙞𝙩𝙖𝙗𝙞𝙣 𝙤𝙧𝙞𝙟𝙞�...