»»———— ➹ ————««
»»———— ➹ ————««
Hepiniz okula döndünüz ve teçhizatınızı düzelttiniz. Diğerleriyle dışarı çıkmadan önce snowboardunuzu ve diğer ekipmanlarınızı çıkardınız. Daha sonra yakındaki dağa bir göz attınız ve şaşırdınız.
"Boşver, şu tepeye gidelim" herkesin kabul ettiği gibi başparmağınızı yakınlardaki bir tepeye çektiniz, o kadar yüksek bir dağa tırmanmak istemediniz.
Herkes eğleniyordu. Güneş doğmuştu ama kar erimemişti ve hava hala çok soğuktu. Aşağıya snowboard yapmadan önce tepenin tepesinden manzaraya hayran kaldınız. Maki kayak yaparken ilk yıllar dağın eteğindeydi. Toge bir kızak kullanıyordu ve aşağı indi.
Sonunda tepenin eteğindeydin. Kafana gelen kartopu tarafından vuruldun. Suçluyu bulmak için döndüğünde işte oradaydı, Itadori Yuuji.
"Oh, bu bir savaş." dediniz ve yıllara göre gruplandırdınız.
"Eğer beyaz bayraklar görmüyorsam-BEYAZ BAYRAKLAR! Otuz dakika sonra üssünüzde, öldünüz demektir!"
Dramatik bir şekilde, bunun dramatik bir öğleden sonra olacağına dair not aldıklarını söylediniz.
İlk yıllardan arkadaşlarınızı da sürükleyip saldırınızı planlamaya başladınız, ardından kartopu savaşı başladı.
Hepiniz bir açıklıktaydınız, ikinci yıllarda hepiniz yüksek ağaçlara tırmanırken daha yüksek zemine sahip oldunuz. Üçünüzün tek dezavantajı, kartopu için aşağı inmek zorunda olmanız.
Sen ağaçtan ağaca atlarken, Megumi başını başka bir açıklığa doğru sallayarak seninle konuşmak istediğini belirten Megumi ile göz göze geldin.
Onunla konuştuktan sonra, daha fazla kartopu almak için ikinci yıllara dönmeden önce bir zafer sırıtışı attın. Daha sonra onları farklı bir açıklığa yönlendirdin.
"Bunu neden tekrar yapıyoruz?" Siz üçünüz çalıların arasına çömelirken Maki dedi.
"Savaş ilan ettiler, Maki..." dedin, yüzünü buruştururken ama yine de senin yolundan gitmeye devam etti.
"Tuna tuna" Toge, Megumi'nin onlara önderlik ettiği açıklığa gelen ilk yıllara dikkat çekti.
Maki ve Toge'un kafası karışırken "Sinyali bekle sonra ikisini de silelim..." dedin.
"Ne..? Hepsini dışarı çıkarmayacak mıyız?" dedi Maki kartopu yaparken.
"Göreceksin" dedin, konuşmayı duymak için daha yakına çömelerek.
"Burada ne yapıyoruz Fushiguro?" dedi Kugisaki kollarını kavuştururken.
"Evet! [Y/N]-senpai ve diğerlerini bulmamız gerek!" Itadori, Megumi çömelmiş, bir avuç kar alıp açıklığın etrafına bakarken, dedi.
YOU ARE READING
𝙄 𝙩𝙝𝙞𝙣𝙠 𝙄 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙮𝙤𝙪
Fanfiction𝙁𝙪𝙨𝙝𝙞𝙜𝙪𝙧𝙤 𝙈𝙚𝙜𝙪𝙢𝙞 𝙭 𝙍𝙚𝙖𝙙𝙚𝙧 ● ● →𝙁𝙪𝙨𝙝𝙞𝙜𝙪𝙧𝙤 𝙈𝙚𝙜𝙪𝙢𝙞 𝙞𝙠𝙞𝙣𝙘𝙞 𝙮𝙞𝙡 𝙨𝙚𝙣𝙥𝙖𝙞'𝙨𝙞 (𝙔/𝙉) (𝙔/𝙇) '𝙮𝙞 𝙣𝙚 𝙠𝙖𝙙𝙖𝙧 𝙨𝙚𝙫𝙙𝙞𝙜𝙞𝙣𝙞 𝙜𝙤𝙨𝙩𝙚𝙧𝙢𝙚𝙮𝙚 𝙘𝙖𝙡𝙞𝙨𝙞𝙮𝙤𝙧. →𝙆𝙞𝙩𝙖𝙗𝙞𝙣 𝙤𝙧𝙞𝙟𝙞�...