Sky szemszöge
-Nem, hiszem, de ha bármi van nekem szólhatsz, hidd el én is szorongtam.-mondta Lando teljes nyugodsággal.
-De én nem is!-mondtam felháborodva.
-Ja akkor azért piszkáltad a gyűrűs, a kezed és pattogott folyamatosan a lábad. Meg nézted állandóan a telód, és nézd! Most is a gyűrűt piszkálod, és váltogatod a lábad.-mondta.
-De te honnan...-kérdeztem teljesen elképedve.
-Mondtam, hogy én is szorongtam még fiatalabb koromban.
Próbáltam összerakni a képet. Mire észbe kaptam Lando már rég elindult. Utána indultam, de a kis termetemmel, és rövid lábaimmal nehéz volt. Út közben levettem a gyűrűt amit adott, és amikor mellé értem, a kezébe nyomtam. Elindultam Lewisék felé, akik éppen valami nagy storyban lehettek, de hé itt én vagyok a legfiatalabb! Több figyelmet kérek!
-Sonkaaa!-néztem rá boci szemekkel.
-De Blue, tudod, hogy nem tudok ellenállni a boci szemeidnek! De mond mit szeretnél.-sóhajtott drámaian.
-Ha jönnek Daniék akkor kijövünk értük a reptérreeee?-húztam el az e betűt.
-Ahogy kívánja Nagyságosasszony.-nevetett.
Annyit nevettünk, hogy már fájt a röhögéstől a hasam. Semmi baj, végülis csak a fél reptér nézett minket hülyének. Annyira hiányoztak már ezek a közös nevetések, ilyenkor annyira felszabadultnak érzem magam.
-És miután összeszedtük Daniéket elmegyünk gocart-ozni? Simán leverlek titeket.-mondtam és kihúztam magam.
-Elmehetünk, de én verlek le simán nem te pedig engem.-köhintett drámaian Lewis.
-Azt még meglátjuk.-néztem rá összehúzott szemekkel.
-Álljunk meg egy szóra. Te tudsz gocart-ozni?-kérdezte meglepetten Lando.
-Neharagudj, de ha egy olyan testvéred van aki Forma-1-es versenyző. Akkor kötelező tudnod.-válaszoltam neki, erre mindenki csak nevetett.
Lando szemszöge
Meglepetten néztem végig, ahogy a lány visszarakja a gyűrűt a kezembe. Nem akarta visszarakni az ujjamra, ezért inkább zsebre raktam. Sky rám sem nézve ment előre Lewishoz. Együtt lehetnek? Vagy csak nagyon jó barátok.
Mikor meghallottam, hogy ismeri Daniel-t, nagyon meglepődtem. Azt hittem, hogy a lányt nem is, izgatja a Forma-1 világa. Majd mikor azt hallottam, hogy tud gocart-ozni. Hát akkor az ezsem megállt.
-Álljunk meg egy szóra. Te tudsz gocart-ozni?-kérdeztem.
-Neharagudj, de ha egy olyan testvéred van aki Forma-1-es versenyző. Akkor kötelező tudnod.-erre csak egy jót nevettem.
Mikor mentünk a szállodába, egy igencsak érdekes beszélgetést kaptam el. Tudom nem illik hallgatózni de na.
A beszélgetés amit Lando hallott Skyler szemszögéből.
(Lando gondolata):-Naaaa ésss? Hogy álltok Alexal?-Kérdezi Lewis. (Ki az az Alex?-Lando)
-Szakítottunk, kiderült, hogy végig csak jàtszott velem. És egy fogadás miatt volt velem. Én pedig naívan elhittem, hogy szeret. Mekkora egy faszság volt.-egy könnycsepp gördült végig az arcomon, amit Lewis gyorsan le is törölt. (Lehet ez váltotta ki belőle a pánikrohamokat, és a szorongást.)
Sziasztok! Remélem tetszett ez a rész. Nem tudom, hogy mindenkinek egyértelművé vált-e, ez a beszélgetés amit Lando hallott. De ez Skyler szemszögéből van írva, és ami a zárójleben van írva az Lando gondolata miközben hallgatja a beszélgetést.
Remélem mindenkinek érthető volt. Legyen szép napotok/reggeletek/estétek.-E
YOU ARE READING
Can I kiss you? Lando Norris FF.
FanfictionSkyler Russell és Lando Norris szerelmi története. Egy lány aki szorongással küzd, és egy fiú aki segíthet a lánynak leküzdeni ezt. Mivel a lány nehezen nyílik meg az embereknek, így a fiúnak nem lesz könnyű dolga. De a fiú mindent megtesz azért, ho...