Skyler szemszöge
Igazából, nem volt olyan nagy a sérülés. Kicsit megrepedt a bokám, de nem nagy szám.
Amikor kiértünk a kórházból, kifújtam azt a bent maradó levegőt amit már nem bírtam tovább bent tartani a magabiztosság kedvéért. Kicsit szomorú voltam, mert nem mehettünk el gokartozni, de a fiúk megígérték, hogy majd valamikor bepótoljuk.
Daniel eljött értünk. Dan vezetett, George az anyósülésen ült, Lando és én pedig a hátsó üléseken.
Mikor odaértünk a szállásra elkezdett esni az eső, és lehült az idő. Mivel rajtam csak egy sport top volt, nem volt a legmelegebb.
-Fázol?-kérdezte Lando.
-Nem.-ráztam a fejem. Megfogta a kezem, és azt mondta, hogy tök hideg.
-Aha persze. Tessék itt a pulcsim. Vedd fel, nehogy megfázz.-nyújtotta felém a pulcsiját Lando.
-De így te fogsz megfázni.-mondtam, de ő nem tántorított.
Elvettem a kezéből az említett darabot, majd felvettem. Az orromat egyből megcsapta a tipikus Lando illat, amitől egy jóleső bizsergés járta át a testem. Kilépve az autóból Franciaország hűvös szele csapta meg az arcomat. Mikor elakartam indulni Lando odasietett hozzám és szorosan átkarolt a derekamnál fogva, nehogy elessek.
-Köszi.-mondtam kicsit elpirulva.
-Jól áll a pulcsi.-nevetett.
-Mi ez a nagy nevetgélés fiatalok?-jött oda Dan.
-Jaj, Dan. Attól még, hogy te nem vagy az nem kell másokat így hívnod.-mondtam, erre Landoval mégjobban elkezdtünk nevetni.
-Hé ez csúnya volt!-mondta Dan, de a végére már ő is nevetett.
Landoval egymásra pillantottunk, és akkor jöttem rá, hogy enélkül a mosoly nélkül nem tudnék élni. Nem tudok az érzelmeimen uralkodni, és nem is tudom pontosan, hogy mit érzek. Ilyenkor jól jönne egy legjobb barátnő. Átbeszélnénk az északákat, csajos partykat rendeznénk, kibeszélnénk a fíúkat és nagyokat röhögnénk.
-Sky, minden rendben?-kérdezte Lando. Észre sem vettem, hogy a többiek már rég bementek.
-Persze, mehetünk.-feleltem.
Lando szorosan fogta a derekam, közben semmi szükség nem volt rá, mert épp hogy csak bicegtem. De azért jó érzés volt, hogy valaki aggódik értem.
-463-as szoba a tiéd ugye?-kérdezte Lando. Én csak egy aprót bólintottam megerősítés képpen.
Elindultunk a lift felé, majd beszálltunk. A felfele út csendben telt. Mikor megérkeztünk, a szobám elé, megállt és felém fordult.
-Köszönöm, hogy felkísértél.-mondtam, és valamiért a cipőm érdekesebb volt mint hogy ránézzek.
-Nincs kedved késöbb átjönni megnézni egy filmet?-kérdezte.
-De persze.
Egymásra néztünk, és abban a pillanatban amikor a tekintetünk, összeért akkorát nevettünk, hogy szerintem még a másik emeleten is hallották.
-Ez nagyon kínos!-nevetett.
-Nagyon!-nevettem én is.
-De akkor áll még a film?kérdezte.
-Persze.-mosolyogtam rá.
-Akkor találkozunk késöbb!-köszönt el Lando.
-Rendben, akkor szia.-köszöntem el én is.
Búcsú képpen megöleltem. Kis hezitálás után Lando is visszaölelt. Nagyon jó illata volt, olyan mint a pulcsinak amit kaptam tőle.
Amint elment bementem a szobámba és elterültem az ágyon. Gyorsan elmentem fürdeni. Megmostam a hajam, és készülődtem. Mind e közben azon gondolkodtam, hogy az előbb önfeledten nevettem. És annyira jó volt.
Felvettem egy fekete mackó nadrágot és Lando pulcsiát. Várakoztam, hogy Lando mikor kopog.
Felnéztem instára és láttam, hogy Lando elkezdett követni. Vissza is követtem. Néztem pár YouTube videót is. Meglestem a McLaren oldalát és megnéztem néhány Unboxed videót. Nagyokat nevettem, mikor meghallottam egy kopogást.
Nah hát sziasztok! Újra itt! Nem ígérem, hogy rendszeresen jönni fognak a részek, de mindent megteszek azért, hogy több részt tudjátok olvasni.
Egy gyors önpromó!
Van egy TikTok profilom, amin csak F1-es editek vannak. Ha gondoljátok lessétek meg!
TikTok: f1edits._.04
Roppant kreatív!
Puszikaaaa!
-E
ESTÁS LEYENDO
Can I kiss you? Lando Norris FF.
FanficSkyler Russell és Lando Norris szerelmi története. Egy lány aki szorongással küzd, és egy fiú aki segíthet a lánynak leküzdeni ezt. Mivel a lány nehezen nyílik meg az embereknek, így a fiúnak nem lesz könnyű dolga. De a fiú mindent megtesz azért, ho...