4. rész

543 33 1
                                    

Beszélgetés folytatása, amit Lando hallott:

-Hé, semmi baj, majd késöbb megbeszéljük.-mondta Lewis.

Lando szemszöge

Láttam, ahogy folyamatosan maga elé bámul, és máshol jár az esze.

Megérkeztünk a Hotelhez, amiben megszállunk, és gyorsan becsekkoltunk.

-Sky, a 463-as szoba a tiéd.-mondta neki George.

-Okés akkor lecuccolok, sziasztok!-köszönt el a lány.

Én is megindultam a saját szobám felé. Amikor beértem, a bőröndömet csak, leraktam egy sarokba, és egyből rávetődtem az ágyra. Pár perc múlva George írt nekem.

George

Georgei❤️
Hali, tudnál szólni Sky-nak, hogy jöjjön le a hall-ba mert indulunk Daniék elé?

Milkyboy🥛
Persze, 463-as szoba ugye?

Georgei❤️
Igen, na indulj!

Milkyboy🥛
Igenis Apa!

Elindultam Sky szobájához, mikor odaértek kopogtam, és pár másodperccel később egy fáradtságtól, nyúzott arcú, csillogó szemü lánnyal találtam szembe magam.

-Oh, szia Lando!-nézett rám meglepetten.

-Szia, George kérte, hogy szóljak neked, hogy menj le a hall-ba, mert indultok Daniékért.-mondtam neki.

-Te nem jössz? Elvégre a te csapattársad.-kérdezte teljesen jogosan.

-Hát nem hiszem, úgyis sokat látom.-mondtam

-De gyere te is!-meglepődtem, hogy ezt mondta.

-Hát jó, ha nagyon szeretnéd.

-Okés, akkor gyorsan összeszedem a cuccom és indulhatunk. Bejössz, vagy?-kérdezte

-Nem akarok zavarni.-mondtam szégyellősen. Várjunk, mi ez az érzés a hasamban?! Ezek.. ezek a pillangók?

-Nem zavarsz gyere csak.-a szívem nagyot dobbant ahogy kiejtette a szavakat.

Bementem, a lány pedig a bőröndében kezdett kutakodni. Kivett egy Williams-es csapat pólót és egy sima fekete farmert. Aztán bement a fürdőbe. A telefonja felvilágított, tudom nem szép dolog megnézni mások telefonját, de a kíváncsiságom nyert.

ALEX
Kérlek beszéljük meg!❤️🥺

Ez vajon az az Alex akiről a kocsiban beszélt? Miért írogat még mindig neki? Vajon Sky vissza fog neki írni? Megbocsát neki?

A gondolat menetemből az ajtó nyitódása zökkentett ki. A lány kijött a fürdőből, akaratlanul is végigmértem.

-Kész vagyok! Mehetünk?-kérdezte.

-Kérdezhetek valamit?-kérdeztem bátortalanul.

-Persze.-mondta kis mosollyal az arcán.

-Az reptéren, miért adtad vissza a gyűrűt?-ahogy meghallotta a kérdésem a mosoly lefagyott az arcáról.

-Egy, mert a tiéd. Kettő, pedig mert nincs rá szükségem.

-Te tudod. Akkor indulhatunk.

Az út csendben telt a hall-ig. Mikor leértünk George felnézett a telefonjáról.

-Kész vagytok?-bólintottunk- Akkor induljunk!-mondta George.

Sky szemszöge

Egész úton azon gondolkodtam, hogy Lando miért kérdezte meg, hogy miért adtam vissza a gyűrűjét. Aztán ránéztem a telefonomra és megláttam, hogy Alex írt.

Tudom nem kellene foglalkoznom vele, de akkor is. Olyan szar. Kihasznált, megcsalt. Ezért sem szeretek megnyílni az új emberek felé. Viszont van egy kivétel. Ő Lando. Ránézésre az ember azt mondaná, hogy bizhatsz benne. Azt mondta ő is átélte azt amin én keresztül megyek. Bízok benne. Aztán persze lehet, hogy megint egy nagy pofáraesés lesz. De az majd később kiderül.

Beszálltunk a kocsiba, és elindultunk a reptérre vezető úton. Olyan rég láttam Danit, már nagyon hiányzik.

Mikor megérkeztünk a reptérre, mintha puskából lőttek volna ki, úgy szaladtam befelé. Mikor a többiek is beértek együtt vártuk Daniéket. A fiúktól persze sokan kérték képeket, aláírást engem meg észre sem vettek, mondjuk ennek örülök. Volt egy lány, aki szó szerint flörtölt Landoval. Láttam rajta, hogy neki ez kínos ezért odamentem és megöleltem.

-Jajj, annyira hiányoztál bab.-mondtam neki miközben öleltem.

-Te is nekem!-ölelt vissza egy hatalmas mosoly keretében.

A látszat kedvéért még egy puszit is nyomtam a fiú arcára, mert a csaj nem annyira akart elmenni. Ezután a lekurvázott és otthagyott minket.

Miután a csaj elment, elengedték Lando-t és visszafordultam, a bejárat felé, ahonnan Dani fog érkezni.

-Köszi!-hajolt oda a fülemhez Lando, és szinte suttogta a szavakat, amitől a hideg is kirázott. Valószínűleg észrevehette, mert kacagott egy nagyot.

-Örülök, hogy így reagálsz rám.-suttogta ismét. De most olyan férfiasan mondta, hogy elpirultam tőle.

Végre egy hosszabb rész!! Lenne egy bejelenteni valóm!! A jövőhétnek a munkanapjain. Nem valószínü, hogy lesznek részek. Hacsak ma még holnap nem dolgozok előre és meg nem írok pár részt! Nem ígérem semmit. További szép délutánt!

-E

Can I kiss you? Lando Norris FF.Where stories live. Discover now