7.Bölūm

169 5 1
                                    

Multimedia-Aras

Aslında acılar hiç geçmiyor,yeni acılar gelince o meşgaleyle eskilere ara veriliyor (K.T)

Aras'dan...

Salona indigimde herkezin gőzū bendeydi.Nuran Hanım gūlūmseyerek bakıyordu.Ama Ūnal Ataman her zaman ki kuşkulu bakışlarını yolluyordu.Dıştan bakınca gayet efendi birine benziyor,ama ne yazıkki ne kadar şerefsiz oldugu gőrūnmez harflerle alnında yazıyor.Ama gūn gelecekki o gőrūnmeyen tarafını herkeze gőrūndūrūcem.Kapımda bir kőpek gibi yalvaracaksın.
"Gel yanıma otur oģlum"Nuran Hanımın sesiyle Ūnal Atamandan bakışlarımı çektim.Nuran hanım çok iyimser bir kadındı.Acaba Aşkım hangisine benziyordu.Sima olarak degil,çūnkū siması annemin,yani bilmedigi halasının kopyası gibi.Ama kalbi,kalbi babası gibimiydi kirli miydi?Belki önceden bir fahişe gibidir?Gelen gidenin altına yatan biridir!Bu dūşūnce istem dışı yumruklarımı sıkmama neden oldu.Ne kadarda masum duruyordu sanki...Sanki hiç el degmemiş gibi...
"Aras Bey iyi misiniz?"babamın bu lafıyla kendime geldim.Eve gidince gűlecektim aklıma yazdım bana "Aras Beyy"dedi yaa.Evet oyunumuza başlıyoruz.
"Īyiyim Kenan Bey"Babacım.Bu oyun baya zevkli olacak.
"Kim bu genç Kenan Bey.Biz sizden oyuncu istememiştik,kendimiz hallede bilirdik"Ūnal Beyin kaşlarını havaya kaldırmış bir şekilde soyledigi cūmle migdemi bulandırdı.Adi herif,senin yegeninim.Hani şu annesini vurdugun ve arkana bile bakmadan kaçtıgın.Sonrasında őldűmű kaldımı diye sormadigın kardeşinin ogluyum ben şerefsiz herif!diyip űzerine atlamak istiyordum.Sinirden dişlerimi birbirine bastırdım kırılacak şekilde sıkıyordum.
"Bunuda kendiniz halledeceksiniz zaten!"Babamın dediğiyle Ūnal Beyin iyice kaşları çatıldı.
"Evet oğlum,biraz kendini tanıt bize.Kızımızı emanet edecegimiz kişiyi tanımak isteriz"Nuran Hanımın sesi o kadar yumuşak çıkmıştıki içime tesir etmişti.Şimdiye kadar kimse bu kadar sıcak oglum dememişti bana.Belki annem konuşa bilseydi oda bana böyle oğlum derdi.
"Cevap versene!Kimsin sen?"Ūnal Beyin sert çıkışıyla kaşlarımı çattım."senin ecelin"demeyi çok isterdim.26 yaşındayım.Sokak dővūşū yapıyorum.Amerikada egitimimi tamamladım,sokak dővűşūnūde orda őgrendim hemde çok acımasız bir şekilde.Şimdiye kadar hiç pes etmedim,ama hep pes ettirdim.Hatta bir ara yumrugumu kalbine yiyen 38 yaşlarında bir adamın őlūmūne neden oldum.Ama yakalanmadım.Sicilim tertemiz.Annem bir zamanlar bir şerefsizin silahından çıkan kurşunla bitkisel hayata girdi ve hala bitkisel hayatta.Ve başındaki kurşuna dokunurlarsa hayatını kaybeder,sanki bőyle yaşıyor ya.Kaç kere fişini çekmek istedim daha fazla ruhunun acı çekmesini istemiyordum.Ama babam hala uyanacagına inanıyor.Annemden sonra Tekrar evlilik yaptı.Ama tekrar sevdigi içindegil kadının parası için.Çunku o paraya ihtiyacı vardı.Anneme bunları yapan adamı ancak őyle yenebilirdi.Ama evlendigi kadın bir gűn odasında őlū bulundu!Neden acaba?
Bana yanaşmaya çalıştı fahişe ve  babamın silahından çıkan kurşunla hayata gőzlerini yumdu!Vasiyetinde mirasını kūçūk űvey kızkardeşime bırakmıştı Selen'e.Selen dűnyalar tatlısı bir kız,hiç uvey kardesim oldugunu hissettir medim ona.Onu hep korudum kolladım şuan 17 yaşında ve annemin bakımını o ūstlendi.
"Aras Bey!kim oldugunuzu soruyorlar bi cevap verirsen memnun oluruz"Kenan Bey!yani babam konuşmuştu,hepsi meraklı gőzlerle bana bakıyordu.
"Ben!"sahi babam ne demişti?elimi olmayan sakalımı,varmış gibi yūzūme gőtűrdűm ve sıvazladım.Ha! Hatirladim
"Ben Aras Yılmaz!psikoloji bőlūmūnū bitirdim.Kenan Bey bi aile dostumuz sagolsunlar beni yanına stajer olarak aldı.Onun gibi ūnlū bir psikolog olmak için yurt dışında mastır yapmam lazım.Yurt dışının şartlarını biliyorsunuz çok agır ve ne yazıkkı benim ve ailemin bunu karşılayacak imkanı yok.Kenan Hocam bana Aşkım'ın durumundan bahsetti,gerçekten çok űzűldűm bőyle olmasına."dediklerime ben bile inanamıyordum!Ben ne ara bu kadar mūtevazi oldum!
"Gel oģlum otur şőyle"Nurten Hanımın tūm samimiyetiyle gőstemiş oldugu koltuga oturdum.Ūnal Ataman yūzūme bakıp birşeyler arıyormuş gibi gőzlerini gezdirdi.
"Kızım seni sevdi.Onun yanında kalmanı istiyor.Nasıl başardın bunu bilmiyorum ama,gerçekten ileride çok iyi bir psikolog olacagına eminim.İlk deneyimin bizim kızımız oldu biliyorum.Kızım dűnyadaki en agır hastalardan biri.2 sene boyunca kendisine ve çevresine zarar vermekten başka birşey yapmadı.Ama seni gőrūnce,nasıl desem gőzlerinin içi parladı.Yanlış anlama senden çok daha yakışıklı kişiler getirmemize ragmen hepsini reddetti.Gerçi Aşkım'reddetmesinden kastım elinden zor aldık.Hatta birinin kulagını koparırcasına ısırmıştı"Nurten hanımın bu dedikleri yűzűmde hafif bir tebessűme yol açtı.Oda bana karşı gűlűmseyerek anlatıyordu.Acaba Aşkım'ın gūlūmsemesi annesine mi benziyordu?
"Evet Aras!Sana Aras dememde bi sakınca yok degilmi?"konuşan Ūnal Atamandı.Aslında sen bana kısaca "Azrail de demek isterdim ama babamın bakışlarıyla başımı hayır anlamından salladım.
"Īyi!şimdi bu iş için ne kadar istiyorsun?"Gőzlerimi şaşkınlıkla açtım.Bu adam paraya tapıyordu resmen!
"Ūnal Bey!Kızımızdan bahsediyoruz.Sen hala para diyorsun"yūrū be yenge kim tutar seni ver şu adi herifin agzının payını.Dışarıda aslan olan erkekler neden hep karılarının yanında uysal bir kedi oluyorlar?
Sahi lan yenge ne?O senin yengen falan degil!
"Hayatım!buda bir nevi iş ama degilmi?Evet Aras bi cevap alamadım!"Ben sanada cevabınada gelmişinede geçmişinede.....
"Aras'ın yurt dışı masraflarını karşılayacak şekilde bir ődeme yaparsınız.Tabi Aşkım Hanım eski haline dőnebilirse?"ah baba! Nasıl bu kadar sabırlı olabiliyorsun bu şerefsiz herifin karşısında!çekip vurim işte ne bekliyoruz!illaki kalbine oynucaz diyorsun.Ama unuttugun birşey var senin oglun onun kalbine oynim derken kendi kalbine oynamaktan korkuyor!Evet ben Aras Yılmaz.İlk defa birşeyden korkuyorum!Kalbimin kūllerinden tekrar dogmasından korkuyorum!Ben o yukarıda ki melek gőrūnūmlū şetandan galiba gerçekten  korkuyorum!
"Degilmi Aras!"babamın sesiyle duraksadım.
"Şey!E-vet"Kahretsin.Ben kekelemiş miydim?
"Peki öyleyse kızım sana emanet oglum!ona iyi bak"bu kadın neden bu kadar iyi.Hikaye kitaplarından fırlamış perii gibi.
"Peki o zaman izninizle biz gitsek iyi olur baya geç oldu"konusan babamdı.
"Aras oglumun burda kalmasını istiyorum!yan oda olmasada karşısındaki misafir odasında kalabilir.Bőyle daha iyi olacagını dūşūnūyorum.Tabi istersen"bende oyle dūşūnmūştūm.
"Tabiki Nurten Hanım!daha iyi olur benim için"Yan oda kadar olmasada karşıda fena sayılmaz.
"Şimdi gidip eşyalarımı almam lazım mūsadenizle"oglum Aras senin içinde çiçek gibi bir adam yatıyormuş ya.Bide odun diyorlardı bana.Bizimkiler benim bu halimi gőrseler herhalde tanıyamazlardı veya mutluluktan aglarlardı herhalde.Ne diyorum ya ben.
Kapıya doğru yùrùdùk.Ūnal Ataman yolcu etti bizi.Babam tam kapıdan çıkmışken kapıyı kapatıp sırtımı duvara çarptı.Dirsegini boynuma yasladı benden biraz kısaydı.Ne yapmaya çalıştını anlamadım ama şuan sabrımı çok fena zorluyordu.Burnumdan soluyordum resmen
"Sakın evlat!Sakın kızıma aşık olma!Seni ilk ve son kez uyarıyorum!!!"duyduklarımın şokuyla çatılan kaşlarım normal halini aldı.Ne demişti bu orus**çocuģ* bőyle.Eger kızını herkezden kıskanıyorsa neden adını Aşkım katmıştıki?Herkezin ona Aşkım demesi zoruna gitmiyoda bumu zoruna gidiyordu.Nefes alarak boynumda olan elini indirdim.Elimdeduran çeketimi daha fazla sıktım ve kapının kolunu tuttum tam açacaktımki dayanamayıp Ūnal Atamanı tuttugum gibi duvara yapıştırdım.Ve bogazını sıkmaya başladım elimin altında çırpınıyordu.Ama gőzlerim dőnmūştū ellerim öyle bir kenetlen miştiki,ne yaparsa yapsın kurtara mıyordu bogazını ellerimden.Kulağına egilip
"Birgűn ona aşık olmam için bana yalvaracaksın.Ama ben paramı alıp çoktan gitmiş olucam" aslında biraz daha sıksam onu nefessiz bırakıp őldűre bilirdim.Ama o kadar ucuz degildi,onunda sırası var.Ellerimi cektim bogazından ve yere dűşen çeketimi alıp çıktım.Tabi kapıyı sinirle çarptıgımıda saymazsak.
Serin ruzgarı cigerlerime doldurdum.Bu ev cehennem gibi gelmişti bana.Oysaki onların asıl cehennemi bendim.....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 21, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kalp AģrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin