RAY CLUB
" AWAK bawa saya kemana ni ?! "
Teriak Jihyo lantang . Bunyi bingit disekeliling nya sungguh buatkan dia tidak selesa sama sekali .
Rata -rata Perempuan mahupun lelaki yang menari dan bercumbuan terpampang didepan mata . Sungguh menjijikkan .Tepat disebuah bilik ,
Jeon jungkook iaitu boyfriend Jihyo memulas tombol pintu berwarna gold .
Buka sahaja sudah terpampang wajah kacak si lelaki yang elok bersilang kaki sambil menghembus asap rokok ke udara .Lelaki itu , tidak lain tidak bukan , kim taehyung atau mudah dikenali di kalangan mafia sebagai RAY KIM .
Seorang mafia yang digeruni di negara Korea , berkerjaya dan memiliki rupa paras yang kacak .
Harta kekayaan , jangan dikata . Berlimpah-limpah ." Mr kim , saya dah bawakan girlfriend saya . "
" Jangan risau , dia masih virgin . Selama kami bercinta , dia langsung tak benarkan saya menyentuh dia .Kalau mr kim tak percaya , mr kim boleh check sendiri "
Kata Jeon jungkook tanpa rasa serba salah . Jihyo ditolaknya kuat hingga terduduk atas peha kim taehyung .
Tangan lelaki itu mula menjalar dipinggangnya ." Hey babygirl "
Bisiknya seksi ditelinga kecil Jihyo ." Jadi hutang saya dah selesai , mr kim boleh enjoy dengan dia puas -puas . Saya tak kisah "
Ujar Jeon jungkook dengan sengihan inosennya .
Jihyo dengan agresif mula bangun dari peha kim taehyung .automatik tangan yang memegang pinggang nya tadi terlerai .Tangan dikepal - kepal , geram .
" Sanggup awak jual saya! Saya girlfriend awak ! "Teriak Jihyo kecil . jungkook hanya beriak biasa .
" Kau patut berterima kasih dengan aku , at least hidup kau mewah lepas ni "
Ujar Jeon jungkook mendatar .
Badan dibongkokkan," Kamsahamnida mr kim . Saya minta diri dulu . Enjoy yourself "
Pamit Jeon jungkook , kaki laju berlalu keluar dari bilik ,meninggalkan kim taehyung dan Jihyo Berdua .
Air liur ditelan kesat .
Satu tangan kasar memeluk nya dari belakang ." Encik jangan sentuh saya ! Saya boleh saman encik ! "
Tangan miang yang menjalar dipinggangnya dileraikan kasar .
Dicerlung tajam wajah kacak kim taehyung tanpa rasa gentar" Uhuk uhuk -- "
Terbatuk Jihyo tatkala asap rokok milik kim taehyung mengena dimukanya .
Senyuman sinis lelaki itu mula terukir ." If you can leave this club now , i promise i won't touch you tonight "
Jihyo mula mengundur kebelakang .
Tombol pintu dipulasnya tergesa-gesa . Taehyung hanya melihat dengan lirikan mata yang tajam .Pembantu setianya yang tadinya hanya memerhati mula membuka suara .
" Mr kim lepaskan dia macam tu je ? "
Taehyung menoleh menghadap
Xi feing iaitu pembantu setia kim taehyung , yang sudah berkhidmat dengannya hampir 5 tahun .Dia Mendecit sinis .
" She cant out from here , cause she's mine "Jawab kim taehyung tenang .
Phone di kocek seluar dikeluarkan .
Objek nipis itu dilekapkan ditelinga ." Catch her , Jeon .if not , you should pay me back . My 5 million "
Tenang dia berbicara . panggilan dimatikan serta merta , xi feing yang memasang telinga sedari tadi mula faham dengan tindakan pemuda kim itu .
T B C
YOU ARE READING
MISTRESS ✓ | Thv
Fanfiction" I'm not your slut , please let me go mr kim " " Yes , you're not my slut ..but you are my mistress start from now . So babygirl , listen my instruction , unbutton my clothe now " " Encik jangan sentuh saya ! Saya boleh saman encik ! " " I'm not...