MATA dicelik perlahan .
" Where is here?..ergh.. "
Mata cuba dijelaskan sebaik mungkin .
Kaki cuba bergerak turun dari katil ." Baby girl dah bangun ? "
Terhinjut bahunya terkejut tatkala suara garau dari belakang menyapa gegendang telinganya .dia menelan air liur kasar , kepala ditoleh kebelakang .
Apa yang mengejutkan nya adalah , jarak dia dan lelaki itu sangatlah dekat .
Dia lah , lelaki yang digelar 'mr kim' oleh Jeon jungkook tadi .Bibir merahnya disentuh kim taehyung .
" You failed ? "Soal taehyung sinis .
Jihyo mengemam bibir rapat
Taehyung mula menghimpit tubuhnya dengan memeluk sisi bahunya erat ,
Bibir dibawa mencium cuping telinga Jihyo ." Now serve me babygirl , i give you chance for leave my club but you failed .."
Bisik kim taehyung .
Tubuh lelaki itu tidak lagi menghimpit nya , malah berdiri dihadapan Jihyo ." Unbutton it babygirl"
Arah kim taehyung .
Tidak peduli akan Jihyo yang memucat takut ." I'm not your slut , please let me go mr kim "
Rayu Jihyo separuh mati .
" Yes , you're not my slut ..but you are my mistress start from now . So babygirl , listen my instruction , unbutton my clothe now "
Arah kim taehyung tegas ,
Jihyo mula berdiri perlahan-lahan .
Tangannya terketar-ketar ingin membuka butang baju kim taehyung .
Baru butang yang pertama , Taehyung mendengus kasar .Tubuh kecil Jihyo ditolak kasar ke katil .
" Arkh !"
Merintih sakit gadis itu dibuatnya ditolak sebergitu rupa .
Tanpa hiraukan rintihan Jihyo , taehyung mula menindih tubuh kecil gadis itu . Kedua -dua belah
Tangan Jihyo digenggam nya keatas ." Jebal mr kim , Don't rape me hiks Hiks "
Mutiara jernih mulai bercucuran keluar deras .
Dia tak rela virgin nya dirampas lelaki ini .Tanpa menghiraukan rayuannya . bibir taehyung mula menempel di colarbonenya . Mencium lembut disitu lalu digigit meninggalkan kesan .
Penat merayu dan meronta , akhirnya mata dia mulai tertutup rapat .
Kali terakhir yang menjadi pemandangannya adalah taehyung yang bertindak membuka baju kemeja yang tersarung dibadan lelaki itu ." Tch "
Tubuh bingkas bangun dari menindih tubuh kecil Jihyo .
Mood sex nya terbatas tatkala Jihyo pengsan secara tiba -tiba .
Nampak sangat , ini kali pertama gadis itu menerima sentuhan intim ." Interesting but annoying "
Ujarnya sendiri sebelum meninggalkan bilik .T B C
YOU ARE READING
MISTRESS ✓ | Thv
Fanfiction" I'm not your slut , please let me go mr kim " " Yes , you're not my slut ..but you are my mistress start from now . So babygirl , listen my instruction , unbutton my clothe now " " Encik jangan sentuh saya ! Saya boleh saman encik ! " " I'm not...