JIHYO datang terkedek-kedek kearah kim taehyung . Pandangan nya beralih pada Jeon jungkook yang memandang nya tajamDapat dirasakan aura negatif disitu . Sepertinya hubungan Jeon jungkook dan kim taehyung dingin sahaja tika ini .
Sesampai sahaja Jihyo diruang tamu , pinggang gadis itu dirangkulnya erat . Jungkook yang melihat itu hanya menahan rasa ingin membunuh kim taehyung .
" Choose daddy or Jeon jungkook "
Pinta kim taehyung sambil menatap tajam anak mata bundar Jihyo .tak lupa juga baju Jihyo bahagian atas sengaja diselaknya luas bagi memperlihatkan love bite buatannya pada Jeon jungkook . lelaki itu hanya mampu Mendecit tak puas hati dengan tindakan kim taehyung yang seakan mengejek .
" Eh ? " Mong , Jihyo dibuatnya . Pelukan dipinggangnya semakin ketat .
" Choose babygirl , me or him "
jari dituju ke arah Jeon jungkook ." Emm..daddy .."
Jawabnya jujur . Taehyung mula tersenyum sinis , nampak kemenangan berpihak padanya .
" See Jeon ? Dia pilih aku , takde lagi peluang untuk kau dapatkan dia ."
Ujar kim taehyung dingin .Jeon jungkook dipandangnya jengkel .
Tak lama kemudian jungkook tergelak kecil . Didekatkan jarak dia dan kim taehyung .
" But dia bukan isteri kau , bila -bila masa sahaja aku boleh rampas dia dari kau So kau ... "
Bahu taehyung ditepuk-tepuk .
" Jangan nak bergembira sangat . "Ujar nya sinis .
Jihyo diciumnya sekilas sengaja ingin menaikkan setan dalam diri kim taehyung .Langkah Jungkook yang berlalu pergi itu dipandang nya geram .
Jihyo ditolaknya kasar jatuh ke sofa .
Tanpa memperdulikan perasaan gadis itu , taehyung berlalu ke tingkat atas seraya menghempas pintu kuat .Barangkali marah dengan Jeon jungkook yang mencabarnya .
Sejurus jiwa lelaki itu tidak tenang apabila babygirlnya menjadi taruhan .Jihyo bingung sendiri diruang tamu . Salah dia ke ?walhal dia sudah pun membuat pilihan yang tepat .
Kenapa perlu taehyung menolaknya ? Apa lelaki itu tak suka dengan pilihannya tadi ?
Bermacam-macam perkara negatif bermain difikirannya tika ini . Namun tak lama sebelum xi feing dengan senyuman manis terukir menegurnya .
" miss pretty ,Jangan ambik hati ye dengan mr kim . Dia mungkin tercabar dengan tuan jungkook . Mr kim pantang dicabar apa lagi melibatkan orang yang dia sayang "
ujar xi feing berkata-kata manis . Dimana memberikan dia sedikit kelegaan ." Awak rasa dia sayangkan saya ? "
Laju xi feing mengangguk . Melalui perubahan yang ketara pada mr kimnya , dia yakin Jihyo adalah orang yang istimewa dihati mr kimnya .
Namun dia tau , bertapa susahnya taehyung untuk meng 'adakan' hubungan cinta dengan sesiapa . Lihatlah siapa kim taehyung ? Seorang mafia yang mempunyai musuh dimana-mana .Mungkin musuh kim taehyung akan mencari cara untuk melemahkan kim taehyung .dan mungkin juga kelemahan yang dimaksudkan itu adalah xi Jihyo .
" Dia sayang kan miss pretty , saya yakin itu . Jadi miss pretty Jangan tinggal kan dia ye , saya taknak dia merana . Saya tau miss pretty orang yang istimewa pada dia . Tolong Jangan hampakan dia "
Pesan xi feing membaur arahan . Lama dia berkeja dengan kim taehyung , dan sudah tentu taehyung dianggap seperti keluarga nya sendiri . Jadi dia taknak sesuatu yang buruk berlaku kepada lelaki itu .
Jihyo tersenyum kecil . Sungguh mulia hati pemuda xi feing ini .
" Awak jauh lebih baik dengan apa yang saya sangka . Kenapa awak berkeja dengan dia ? "
Soalan cepumas Jihyo buatkan xi feing terdiam lama sebelum menjawab .
T B C
YOU ARE READING
MISTRESS ✓ | Thv
Fanfiction" I'm not your slut , please let me go mr kim " " Yes , you're not my slut ..but you are my mistress start from now . So babygirl , listen my instruction , unbutton my clothe now " " Encik jangan sentuh saya ! Saya boleh saman encik ! " " I'm not...