" ERGH "
Dia menghela nafas kasar .
Tubuh yang lemah cuba dibangkitkan dari baring ." I know you already wake up , mister want you to breakfast . "
Sekali lagi dia mendapat kejutan .
Suara yang muncul dari sisinya mengejutkan dia , dengan memakai baju seperti baju maid , si gerangan itu hanya menayang muka menyampah terhadapnya .Ditilik badannya terlebih dahulu sebelum dia menghela nafas panjang .
Masih berbaju semalam , dia pasti lelaki itu tidak mengambil virgin nya lagi .Selimut diselak-selaknya . Manatau ada tompokan darah kan ?
Kedengaran maid mula mendengus kasar . selimut yang dipegang Jihyo dirampasnya kasar
" There is nothing here ! you dirty bitch !
How dare you slept with the mister kim ! "" He hates Waiting . You'd better hurry up ! " Tengking maid berkacukan Francis itu . Takde angin takde ribut tiba-tiba sahaja menekingnya .
Tanpa banyak soal Jihyo mula keluar dari bilik tergesa-gesa .
Dia juga tertanya-tanya.kenapa maid tersebut bersikap dingin padanya . Apa salah dia ?" Ark Kamchagiya ! "
Teriak kecil Jihyo tatkala buka sahaja pintu , wajah pembantu setia taehyung sudah pun berada didepan .
Entah berapa lama lelaki itu terpacak didepan pintu.Xi feing tersenyum kecil .
" Miss pretty , mr kim call you to breakfast "Jihyo tersenyum kekok .
" Where's him ? "
" Follow me , miss pretty "
Xi feing mula berjalan kedepan sedikit bagi memudahkan Jihyo mengikuti langkah nya .
Tepat sampai dihadapan meja makan besar . Jelas terpancar sinaran pagi mengena diwajah kacak kim taehyung ..
Sungguh sempurna ..
Jihyo mengigit bibir resah tatkala xi feing mula berbisikkan sesuatu ditelinga kim taehyung . Apa yang dibicarakan lelaki itu ? Adakah tentang dia ?
Taehyung menghentak meja kuat .
Mukanya mula menyinga." How dare she being rude to my mistress ! Bring her to the jail now ! "
Arah kim taehyung tegas kepada pembantu setia nya .
Xi feing mengangguk faham , jail yang dimaksudkan kim taehyung bukanlah jail yang dibalai polis . Tetapi jail ini memang disediakan khas oleh kim taehyung , kepada perkerja yang mengingkar arahan ataupun berbuat sesuatu yang dia tidak suka akan dikurung selama 1 bulan .Setelah xi feing beredar melakukan tugas .
Taehyung memanggil Jihyo untuk duduk disebelah nya ." Sit here, babygirl "
Arah kim taehyung .
Jihyo dengan teragak-agak duduk disebelah kim taehyung .Makanan manisan diambilnya lalu dimakan .mata mengerling kearah kim taehyung sebelum kembali fokus makan tatkala mata mereka bertembung .
Taehyung Mendecit kecil .
" I'm not eat you yesterday .how about today ? "
Nak tersembur makanan dikunyah nya tatkala taehyung melontarkan kata-kata miang itu .
" Saya bukan Perempuan murah-- "
" Kata -kata kosong . "
Potong kim taehyung laju .
Wajah cantik Jihyo dipandang nya sinis .
Kadang -kadang sifat buruk boleh ditutup dengan kecantikan ." Cepat makan "
Gesanya .Jihyo mengakhirkan breakfastnya dengan minum air susu yang tersedia dimeja .
Baru sahaja bangun dari duduk .
Secara tiba- tiba ,Kim Taehyung mengangkat nya secara bridal style .
Terjerit kecil dia dibuatnya , tangan dipaut dileher lelaki itu bagi mengelakkan diri dari jatuh .Anak tangga didaki .
" A-apa e-encik n-nak buat ?! "
Rontanya didalam gendongan kim taehyung .
Taehyung menayang muka bengisnya .
" Baik duduk diam sebelum aku campak kau ke bawah "Drastik Jihyo diam tak berkutik .
pintu bilik dibuka lalu ditutup .Taehyung mencampakkan Jihyo keatas katil .
Senyuman sinis terukir , tali leher dilonggarnya .Manakala Jihyo pula tak henti-henti merayu agar dirinya tidak diperkosa lelaki itu .
" J-jebal e-encik s-saya t-taknak "
Terketar ketar dia merayu , tangan gatal kim taehyung mula menyentuh peha mulus Jihyo , diusap dari bawah hingga keatas .
" soft skin " pujinya dengan senyuman .tangan bergerak ingin membuka skirt yang dipakai Jihyo .puas Jihyo merayu , namun tidak diendahkan juga olehnya .
Tak sempat skirt Jihyo dilorot nya , ketukan pintu dari xi feing menganggu kerjanya . Dia mengeluh kasar
Jihyo mampu mengeluh lega tatkala kim taehyung sudahpun keluar dari bilik .
" Sorry for disturb you mr , saera want to meet you "
Ujar xi feing .
Taehyung mendengus kasar , apa pula maidnya mahukan ? Tak boleh ke duduk diam sahaja di jail tanpa menganggu orang lain ?Kaki bergerak turun anak tangga menuju ke jail , bergitu juga xi feing turut mengikuti langkah masternya .
T B C
YOU ARE READING
MISTRESS ✓ | Thv
Fanfic" I'm not your slut , please let me go mr kim " " Yes , you're not my slut ..but you are my mistress start from now . So babygirl , listen my instruction , unbutton my clothe now " " Encik jangan sentuh saya ! Saya boleh saman encik ! " " I'm not...