Adam bu duruma çok sinirlendi ve beni aradı.
-Cek sen ne yaptını sanıyorsun dedi
+benim yaptım sadece işine son vermekti.
- Hayır lanet olasıca zenci , senin yapman gereken tek şey o adam yok etmek.
+ tamam anladım.
-işini hallet. Hemen!
Hemen arabamı tamirden aldım. Ve adamı bulmaya gittim. Evi yoktu, bir otelde kalıyordu. Hangi otelde kaldığını anlamak için onun eskiden çalıştığı restoranta gittim.
Oranın sahibini buldum. Çalışanlara sora sora.
+hey ben Cek.
-aleyküm selam gardaş.
+burda bir aralar bir aşçıvardı, ama kovuldu. Onun nerde yaşadığını söylermisin.
-Aslına bakılırsa Dünyada yaşıyor ama senin için İstanbul diyeyim. Gardaş
+ ×_×
-tamam şaka yaptım gardaş. Kadıcity de (kadiköy).
+saol.Hemen arabamla kadicity e geldim. Zaten kadicity de bir tane otel vardı. Diyerlerin hepsi Hotel idi. Tabi motelde var.
Otelden içeri girdim. Resepsiyona sordum:
+Abiziddin.
-Mennun oldum bende Ali
+Yok ben Abiziddin adında bir kişinin odasının numarasını istiyorum.
-Tamam ne yi oluyosunuz onun?
+Yengesi. Aman pardon Eniştesiyim de. Alamanyalarda geldim ben . Turkiye çok küzel. Ben cok seviyo buraları.
- Tamam 61. OdadadırHemen 61. Odanın kapısındaydım. İcerden sesler heliyordum.
÷@=#$#/=×/#% $%
İçeri dalmali mıyım didim. Ama yani bokda çıkabilir.
Kapıya vurdum, biri açtı. Sanırım odayı temizliyordular. Yerde bok vardı. Yani demişdim ben bok da cıkabilr.Adam odada yokdu. Hemen resepsiyona geldim.
+Adam odada yok
- Evet çünkü
+evet
-çünkü üüü
+söylesene #@$@@$/#$$=%/
-Adam bir sihirbazın gösterisine gitti izlemeye.
+tamam nerde orası
-alt katta, dediHemen oraya gittim. içeri girdim ve adam sihirbazın gösterisinde sahneye gönüllü olarak çıktı. hemen onun yanında ben çıktım. Sihirbaz önümüzde bişeler anlatırken Abiziddini bir kapının içine soktum ve hokus pokus dedim ve adam yokoldu.
Sahnedekk herkezin ağzı açık kaldı. Sihirbazın donu düştü. Adam erkek sanıyordum. Kızmış, (sonra sakinleşmiş)
İşim bittiğine göre hemen işverenin yanına gittim ve adamı yok ettiğimi söyledim. Oda tamam dedi.
------------------------------------------------------------------------------------
Hikayeyi begendiyseniz, yorum yazın, beğemesseniz gene yorum yazın ve -------> ☆ tuşuna basarak oy vermeyi unutmayın :)) iyi okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PROFESYONEL İŞ
HumorHer ne kadar güzel şeyler saçma gelsede. Saçma şeylerde güzeldir. Komik ve biraz mizahşör insanların hikayesi. Kahramanımız Bir Tetaycıdır. (Tetikçi,Taşiyici) karışımı bişe. Yıllar sonra gelen edit:(Çocukluk şeysi ile yazılmış bir kitabımsı şey) 31...