Her zaman ki gibi yolda gidiyorum. Ben her zaman yolda gidiyorum...
Biri bana seslendi. Ne olduğunu anlamadım ve yoluma devam ettim.
Sonra tekrar Cek sesini duydum. Arkamı döndüğümde ustalar evin çatısına tuğla taşıyorlar ve Cek emmi cek daha yukarı Cek dediğini duydum ve yoluma devam ettim.Hemen bir lokantaya girdim. Kahve istedim. Garson kız kahve getirdi. Kahvemi içiyordum. O aralar lokantadan içeri Polisler girdi.
Heycandan terliyordum. Polis her adım attığında yer sallanıyormuş gibi hissediyordum. Her an arkasını dönüp beni tutuklayacakmış gibi hissediyordum.
O hayatımda gördüğüm en güzel polisti. Yan komuşunun kızı Emily idi. Ondan ilkokuldan beri hoşlanıyordum. Onu her sarı otobüsde gördüğumde ben de yanına oturmak istiyordum. O otobüslere hayranım. Ama ben ponpon kız olmadıģik için o otobüse binemiyordum. Çünkü o otobüs okulumuzun futbol takımının otobüsüydu.( american futbolu) Sarı Turuncular. YeeeŞimdi ona baktığımda ponpon kızdan eser görmüyorum. Daha çok lanet olası bir aynasıza dönüşmütü. O yüzden ondan korkuyordum. Çünkü ben illegal iş yapan bir bireyim.
Sabah olduğunda ilk iş internetteki taşıyıcı işlerine bakdım. Deep web 😈😈. London dan texas a bir paket olduģunu gördüm ve hemen arayıp kabul ettim...
Hemen rocketman yazıp adamın yanına uçtum. Adama beni gördüģüne sevindi ve bana
- Hay sör, dedi( hi , sir)
+ hi
- götürmen gereken paket burda. Hemen koltuğun altında dedi.kolumu kaldırdığimda koltuk altında bir şey göremedim. Sonra arkamdaki f16 jet uçağının ićinde olduğunu anladım ve hemen uçağa bindim.
London dan texas a uçacaktım yani america. Texasa gitmek için Johnathanıyorum. Her zaman yaltıptım iş değilidi. Her gün texasa giderken sureye uğrayıp teroristleri bombalamıyorum. Yoksa haftalık en az 4 saat f16 yla uçarım.
Bombaladıktan sonra texasa giderken havada ufo gördüm. Hemen yanına uçtum. Ama yanın giderken o da bana doğru geliyordu. Ama ben daha hızlıydım. Kim demiş uzaylıların teknolojisi bizden daha iyi diye. Biz onların teknolojisini s&#@%£ atarız..
Sonra bana doğru füze yolladıkları gördüm. Hemen bir manevrada kaçtım ve bunların dost değil nestle olduğunu anladım ( *_*) ¥1
Düsman nedense bir tek bana doğru geliyorlardı. Etrafta o kadar uçak varken.
Uçak trafiği mevlana bulutların orda çok sıkışmıştı. O yüzden yeni açılan avrasa kara deliğinden geçip avrupa yakasındaki bulutlara geldim. Harika birşeydi uzayin içinde karşi tarafa geçmek! .awsome 😍
Hemen texasa indim. İndiğimde dikiz aynamdan takip edildiğimi gördüm. Hemen ufoya izimi kaybettim...
-----------------------------------------------------------
Çook uzun bir aranın ardında evde sıkldıgim için yazmaya karar verdim. Devaminıda yazacaktım. Am cok pis üsendim. Onuda başka zaman yazarım. Eğer sevdiyseniz şu tuşa ------->☆ basmayı unutmayın. Fikir ve goruşlerinizi yorum olarak yazınız. Başlığın konuylada pek alakasız olduğunuda biliyorum. Ama bizde ortam böyle y#^$&$^ m...
====
Anlaşılmamış yerler:¥1: dost bimde bir yoğur markası nestlede bir yoğur ve ürunleri markası. Orda yer değiştirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PROFESYONEL İŞ
HumorHer ne kadar güzel şeyler saçma gelsede. Saçma şeylerde güzeldir. Komik ve biraz mizahşör insanların hikayesi. Kahramanımız Bir Tetaycıdır. (Tetikçi,Taşiyici) karışımı bişe. Yıllar sonra gelen edit:(Çocukluk şeysi ile yazılmış bir kitabımsı şey) 31...