( BECKLANE AİLESİ )* SOFİA BECKLANE ( ANNE {42} *
* LORA BECKLANE ( AİLENİN EN BÜYÜK KIZLARI {24} *
* HANNA BECKLANE ( AİLENİN EN KÜÇÜK KIZLARI {8} *
* NİCK BECKLANE ( AİLENİN TEK ERKEK ÇOCUĞU {22} *
* TOM BECKLANE ( BABA {45} *
SİLENT HİLL TARİHÇESİ
1856 yılında başlayan maden çalışmalarının öncülerindendir Pensilvanya'da bulunan ' Centralia '. 1950'li yıllarda yaklaşık 2700 kişinin yaşadığı yerleşim yeri kömür kaynakları ile ünlü bir Amerikan kasabasıdır. Kasabada restoranlar, okullar pek çok mağaza, bir banka, beş tane otel ve yedi tane kilise olduğu bilinir. 1962 yılında kasabada ki asfaltların birinde sebepsiz yere başlayan yangın kasaba halkının büyük bir panik yaşamasına neden olmuştur.O tarihte başlayan ve günümüzde de devam eden yer altı yangınıdır. Yangın 1980-1990'lı yıllarda tüm kasabanın altına yayılmıştır. Yangınların artmasıyla birlikte hükümet insanları bu yerleşim yerinden yavaş yavaş uzaklaştırmaya başlar. Bir süre sonra şehir tamamen boşaltılır. 2002 yılında şehrin posta kodu 17927 numarası iptal edilir ve şehrin artık var olmadığının resmi kanıtı olmuştur. Sadece bu kasaba değil, kasabanın etrafında bulunan 61 numaralı otoban ise yolda oluşan çatlak ve çökmelerden dolay yetkililer tarafından kapatılmıştır. Kasabada pek çok yerleşim yeri küle dönerken tek bir yapı sağlam kalmıştır. O da 1900'lü yıllarda yapılmış olan bir kilisedir. Şuan yerleşim yerinde yaşayan kaç insan var bilinmemektedir. Yıllar geçer herkes SİLENT HİLL kasabasını unutur.
BAŞLANGIÇ
Becklane ailesi Pensilvanya'ya taşınmak için hazırlık yaparlar.
* TOM *
Sofia hayatım benim bel çantam nerede ?* SOFİA *
Evde olduğunu hiç görmedim araba unutmuş olabilirsin* TOM *
Olabilir ben arabaya bakmaya gidiyorumDedikten sonra arabaya bakmaya gider. Çantasını arabada bulan Tom yardım etmek için arabadan iner ama tam o sırada da aile evi toplama işini bitirmiştir eşyaları arabaya yükleyip . Yola çıkmaya başlarlar. Uzun bir süre yolculuk ederken bir anda yağmur yağmaya başlar hava iyice kararmıştır. Mola vermek için bir benzinlikte dururlar.
* TOM *
Çocuklar burada biraz mola verelim uzun süre mola vermeyi düşünmüyorum istediğiniz bir şey varsa söyleyin alayım sizeTom'un bu konuşmasından sonra kimse hiçbir şey istemez tuvalet ihtiyaçlarını karşılayıp yola tekrar koyulurlar. Biraz daha gittikten sonra hava kapkaranlık olur . Yağmur aşırı şiddetli yağmaya başlamıştır. Yol ayrımı gelir. Telefon'da hat çekmediği için hangi yoldan gidiceklerini bilmiyorlardır. Yanlış yola sapan aile SİLENT HİLL'e gittiklerinin farkında değillerdir.
DEVAM EDECEK..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Silent Hill ( Sessiz Tepe )
Mystery / ThrillerSessiz hızlı adımlarla koşuyordum ruhum sanki şeytanın elindeydi birkaç adım attıktan sonra şehir değişmeye başlamıştı çok korkuyordum umarım havaya zehirli duman çökmezdi saklanacak bir yer bulmak zorundayım ailemi kaybetmiştim bu yer insanın aklı...