1 - Seni Pişman Edeceğim!!

719 38 15
                                    

-Ayda-

Yarın okullar açılacak ve ben lise 2'ye geçtim.Bir sene daha acılarıyla, mutluluklarıyla geride kaldı. Ve sonunda çömezlikten kurtuldum.asdajds.

İçimde anlam veremediğim bir heyecan vardı. Hayır yani normal bir insan okul açılıyor diye üzülür değil mi? Ama yok ben nasıl bir insansam artık.ajsdasd.

Bu düşüncelerimden ayrılıp üst kattaki odama çıktım. BavulLARımı hazırlamaya başladım.Okulumuz yatılı olduğu için neredeyse bütün kıyafetlerimi koydum.Aslında pazar günleri yurttan çıkma iznimiz vardı ama eve gelmeyi düşünmüyorum.Ailemle aramın pek fazla iyi olduğu söylenemez.Babam meşgul bir iş adamı ve annem de ünlü bir avukat.Ve evet ben tek çocuğum.Sanırım ben olduktan sonra 2.bir çocuğa cesaret edemediler.asdhkxs.Böyle de kendisiyle dalga geçen mütevazi bir jojukum.:)

Sonunda bütün kıyafetlerimi, ayakkabılarımı, çantalarımı bavullara zar zor yerleştirdim.Belki inanmazsiniz ama büyüklü küçüklü tam tamına 10 bavul oldu.Bavulları biraz kenara koydum.Yatağa oturup laptopumu kucağıma aldım.Facebook, twitter, instagram derken vaktin nasıl geçtiğini anlamamışım.Film izlemek ve uyumak arasında kararsiz kaldım.Ama sabah gözlerinin altı mor torbalarla kaplanmış, zombi gibi okula gitmek istemem açıkçası.
Dış görünüşe ve erkeklere çok önem veren bir insan değilim ama benim kendime saygım var.(Yalan ;))

Vee sonunda uyumaya karar verdim.Yorganın içine girdim, uyumam ise fazla zaman almadı.

~~··~~
Sabah alarmın sesiyle yataktan kalktım ve elimi yüzümü yıkamaya banyoya girdim.Bu şekilde uykumun açılmayacağını düşünerek duşa girdim.Duştan çıktıktan sonra saçımı kuruttum bacaklarıma yapışan bir kot pantolon giydim.Üzerine bol beyaz bir t-shirt giydim.T- shirt pantolonumun içine koyup üzerine siyah deri ceket giydim. Saçlarıma da hafif bukleler bıraktıktan sonra yüzüme de hafif bir makyaj yaptım.Dudaklarıma şeftalili parlatıcımı sürdüm.Yüzümde var olan birkaç sivilceyi kapatmak için fondöten sürdüm.Ne? Bakmayın öyle. Hepimiz Ergeniz.afghjdsds

Yine de okulun ilk gününde boya kutusunun içine düşmüş kızlardan nefret ederim ve asla abartılı makyaj yapıp, süslenmem.
En sonunda ucunda ponpon olan şapkamıda kafama geçirdim ve mutfağa indim.Ayaküstü bir şeyler yiyip evden çıktım.

Okula geldiğimde kızların suratı beş karıştı.Yanlarına gidip sarıldıktan sonra ne olduğunu sordum.Özge ve Derin anlatmaya başladı.Bu sene tüm 10.sınıfları karma yapmışlar ve biz kızlarla farklı sınıflardayız.Puff!!
~·~
Yeni sınıfıma girdiğimde henüz çok kişi yoktu bu yüzden fırsat bu fırsat arka sıralardan birine oturup kafamı sıraya koydum.Kulaklığımı takıp müzik dinleyerek uyumaya çalıştım.

Ne kadar uyuduğumu bilmiyorum ama kafamı kaldırdığımda yanımda tam bir daş, meteor, kaya duruyordu.Bir an rüyadayım falan zannettim ama sonradan uyanmış olduğumun farkına vardım.Etrafıma bakındım bildiğimiz üzere okulun ilk günü ders işlenmez.Bu yüzden hoca sınıfı serbest bırakmış, önündeki 2-3 kızla sohbete dalmıştı.Herkes birbiriyle tanışmış ve kaynaşmış görünüyordu.
Kolumun sertçe dürtülmesiyle gözlerimi sinirli bir şekilde yandaki daş a çevirdim.

Daş çocuk "İki saattir uyuyorsun."dedi.Ben yine sinirli bakışlarla
"Uyuyorsam sanane kardeşim!"dedim

Çocuk alaylı bir şekilde gülerek"Kardeşim deme lazım olur."dedi.Allahım o nasıl bir gülümseme lann.Tam gülmedi bile sadece gülümsemesine rağmen yanaklarında iki tane kocaman çukur oluştu!! Ben şok ben wefat ben iptal ben mefta yanii.Sıpa o kadar tatlı. Benim zaten gamzesi olan erkeklere ayrı bir zaafım var.

Bütün bu kalp çarpıntıma rağmen ezikleyici gülümsememi takınıp çocuğu baştan aşağı süzdüm ve gözlerimi devirdim.Daha sonra önüme döndüm.

Yurt Çılgınları ~ BaşlangıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin