-Miraç-
Sabah uyandığımda melekler gibi uyuyan bir Ayda görmeyi bekliyordum.Ama sadece bir yastığa sarılırken buldum kendimi.Bu da ne?Gitti mi yani?Benim yanımdan, Miraç KOMOROVA'nın özel odasındaki cennet yatağından?Özürlü müsün oğlum? (Furkan'a selamlar asjdasd)Üzerimdeki şaşkınlığı atıp sarıldığım yastığı cool bir sekilde yere fırlattım.Yataktan kalktım.Aynaya baktım.Valla Allah beni özenerek yaratmış şu yakışıklılığa bak.
Telefonumun çalmasıyla kendime bakmayı bıraktım.Arayan Savaş'tı.
Açar açmaz konuştu."Abi neredesin sen yaa? Güzellik uykusuna mı yattın? Öğlen oldu yemekhanedeyiz, sabah derslere gelmedin.Bir şey mi oldu yoksa? "
Savaş'ın söyledikleriyle kafamı saate çevirdim.Oha lan ciddi ciddi saat 12.15 .
"Ne oldu lan bana? "bu soruyu saf saf sormuştum.
"Ben ne bileyim oğlum zaten dün planlarımızı bozup erkenden gittin."
"Tamam ya kes.Bir sebebimiz vardı herhalde "
"Başlatma lan sebebinden ne güzel barlara gidecektik ahh ahh.."
Telefonu yüzüne kapattım.Yoksa Savaş daha çok konuşurdu ve ben şu anda onu dinleyemezdim.Hemen yemekhaneye gidip Ayda'yı bulmam lazım. Bulunca ne yapacağımı bilmiyorum ama en azından görmek istiyorum.
Hemen üstüme rastgele bir şeyler giydim.Zaten ne giysem yakışıyor.;)
~~·~~
Şu anda yemekhanede oturmuş yemek yiyorduk.Tani ben Ayda'yı dikizliyordum.Hemde yarım saattir fakat o bana hiç bakmadı, bir kere bile.Bu beni öfkelendirdi.Ama sabrediyorum birazdan derste göstereceğim ona bunun için de pişman edeceğim onu.
-Ayda-
Bu sabah derste bizim sınıfta iki tane kızla tanıştım.Çok iyilerdi ,tam benim kafadan.Şimdi de yemekhanede sohbet ederek yemek yiyorduk.Miraç'ın gözlerini üzerimde hissedebiliyorum.Dün asla yapmayacağım şeyler yapmıştım ve kendimden iğreniyordum.Bir daha onunla asla bu kadar yakın olmayacağım.Konuşmayacağım bile denilebilirdi.
Tamam yakışıklı çocuktu ama şu 'ben her istediğimi yapar her istediğimi elde ederim'havaları yok mu?Beni deli ediyor.
O her istediği kızı elde edebilir ama ben onun bildiği kızlardan değilim.
Sonunda yemeklerimizi bitirdik.Dersin başlamasına daha 45 dakika vardı.Evet öğle aramız çok uzundu.Bende sınıfta tanıştığım kızların yanından kalkıp ölümüne kankalarım Özge ve Derin ile bahçeye çıkmaya karar verdim.Azıcık voleybol oynamaktan zarar gelmez.
~·~
"Lann Derin düzgün vur şu topa lağğnn."Özge'nin anırmasından sonra bir de ben bağırdım."Kızım ananın karnından yamuk mu doğdun?"
Bunu dememle maçın başından beri arka taraftaki bankta oturan Miraç ve arkadaşları kahkaha atmaya başladılar.
Onlara ters bir bakış attım ve Miraçla hic göz göze gelmeden geri önüme döndüm ve Gerizekalı,beyinsiz Derin topu arka tarafa bankın oralara atti. Yere oturdum ve topu almalarını bekledim ama onlar mal gibi bana bakiyolardı.
"Ne var?" Ikiside başıyla topun oldugu yeri gosterdiler ve aynı anda "En yakın sensin" dediler. Oflaya puflaya ayaklarımı yere vurarak topu almaya gittim. Eğilip topu aldım ve kafamı kaldirdiğim anda Miraç 'la burun buruna geldik. Direkt gözlerimize bakıyorduk. Ifadesiz bir sesle "Çekil "dedim.Bu onu sinir etmiş olmalı ki kolumu sertçe kavradı ve sıktı.Yine dünkü karanlık bakışlarını takınmıştı gözlerine.Ben ise bu sefer ifadesiz duruyordum.
Sonra kolumdaki elini tutup biraz gevşettim ve yavaşça kolumu ellerinden kurtardım.O karanlık bakışları koyboldu ve hic beklemediğim bir şekilde arkasını döndü.Banka yürüdü.
Kızların yanına döndüğümde zil çalmıştı.Kızlar bana şaşkın şaşkın bakıyordu.Onları takmadan sınıfa girdim ve sırama oturdum.
Sanırım ders matematikti.Sürtük Sibel'i kesinlikle dinlemeyeceğim.
Kulaklıklarımı saçlarımdan görünmeyecek şekilde taktım ve kendimi uykunun kaslı kollarına attım.asjfda:)
-Miraç-
Şu anda kafam gerçekten karmakarışık.Ne yaptığımı bilmiyorum.İlk defa bir matematik dersinde uyumadım ve ve Ayda'yı izliyorum.Kalp atışlarım neden böyle hızlı onu da bilmiyorum.Gözlerimi pencerden dışarı bakmaları için zorladım ama beni dinlemediler.Öylece Ayda'ya bakmaya devam ettim.Elimi kaldırıp Ayda'nın gözünün önüne gelen saçlarını kulağının arkasına ittim.Yüzünü okşamaya başladım.
Sibel'in cırlamasıyla Ayda'nın gözleri aralandı.Hemen elimi çekip başka tarafa bakmaya başladım.Noluyo lan bana? Niye bu kadar heyecanlandım?
Derin bir iç çektim.Önümde oturan Ateş' i sıranın altından ayağımla dürttüm.Bana döndü.Uyumadığımı görünce biraz şaşırdı.
"Kaç dakika var kardeşim?"dedim
"5 dk kaldı abi ya sabredeceğiz biraz daha."
"Off"
Hemen zil çalsın istiyordum.Sözde bu ders Ayda'ya gününü gösterecektim..
-Ayda-
Bu hoca nasıl bir mal, gerizekalı, özürlü, sürtük, kaltak, fahişedir.Uyuyacağım uyutmuyor yavşak!!Neyse ya boşuna günaha girdim.Zaten 5 dakika kalmış.Öndekinden duydum.:)
Sanırım adı Ateş'ti.Özge ondan hoşlanıyor ve Ateş'in de boş olduğunu düşünmüyorum.Havada aşk kokusu vaar.
Oha o ses ne? Zil çaldı.Allahım çok şükür ya rabbim!Dinimiz amin.
Hemen sınıftan çıktım.Kızların sınıfına gittim.
Aslında kendi sınıfımda tanıştığım iki kızla takılabilirdim ama gerek yok.Zaten dün görememiştim ama onlarla aynı odayı kullanıyormuşuz.Ha bide sürtük Serenay'ın sürtük arkadaşı Su var.
Özge ve Derin'in yanına gittiğimde kantine inmeye karar verdik.
Masalardan birine oturduk.Başka bir masada da Miraç, Ateş ve Savaş oturuyordu.
Göz ucuyla Miraç'a baktım. Yüz ifadesi kabız olmuş maymuna benziyordu.asfhja:D
Hani nerede o karanlık bakışlar? Kötü çocuk havaları falan.Nah;)
Selaam, yazım yanlışları için çok özür dileriz.
Oy ve yorumlarınızı bekliyoruz^_^
Kendinize iyi bakın bb:*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yurt Çılgınları ~ Başlangıç
Teen FictionKekelememek için dua edip konuşmaya başladım.''Miraç''çok şükür ki kekelemedim.''Efendim?''dedi bana yaklaşarak.''Ben...''gittikçe daha çok yaklaştı ve artık yüzlerimiz arasında bir santimetreden daha az mesafe vardı.Konuşarak anlatamayacağımı anlad...