2 - Anın Tadını Çıkarmak

386 26 0
                                    

-Ayda-
Sonunda okulun ilk günü bitmişti.Emine Teyze herkese yeni odasını gösterdi.Sınıflar yetmemiş gibi yurtta da karma yapmışlardı.Bavullarımın içinde sadece elbise olanlarını aldım.Dolaba güzelce yerleştirdim.Sonra tam 40 çift ayakkabımı da dolabin altına koydum.Sonunda tüm eşyalar bitince yatağıma uzandım.Ve bugün olanları düşünmeye başladım.O Serenay sürdüğüne gününü gösterecektim.Bana ya bana 'fahişe'dedi.Dinime küfreden müslüman olsa bari.Beni kendisiyle karıştırdı kaltak..

Bir de Miraç'ın yaptıklarına ne demeli? Serenay'ı korudu ya herkes biliyor ki bu kız önüne gelen herkesle yiyişiyor ve yatıyordu.Bu yüzden onu bana korumasının amacını hala çözemedim.

Peki daha sonra yaptıkları...Az kalsın ilk öpücüğümü alacaktı benden.Ama yok canım yemezler ;)Bir an o son söyledikleri aklıma geldi.'Seni Pişman Edeceğim'

Yaptıklarımdan zerre pişman degildim.Yani tamam söylediklerimden pişman değildim ama keşke o tokadı atmasaydım ya.

Bu düşüncelerle uyuya kalmışım. Gözlerimi açtığımda her yer karanlıktı.Herkes yatmıştı anlaşılan.Gözlerim karanlığa alışınca onu gördüm."Miraç"dedim.Sesim kısık çıkmıştı. Tam 'ne işin var burada imdat!'diye bağıracakken elleriyle ağzımı kapattı.

Ve"Eğer ellerimi çektiğimde bağırırsan seni sikerim!"dedi.Gözlerim fal taşı gibi açılırken ona çok kötü bir bakış attım.O da ne dediğinin sonradan farkına vardı ama bozuntuya vermedi.

"Benimle geliyorsun."dedi.

"Oldu canım başka bir isteğin var mıydı?"dedim sertçe.

"Başka isteğim oldugunda mecburen yapacaksın zaten."dedi ve güldü.Yapma ama böyle o 2 kocaman belediye çukurunu her seferinde gözüme sokmaa!

Bir yandan çocuğun karşısında böyle erirken diğer yandan cevap verdim."Allah allah neden mecburmuşum?"dedim.

"Ben istediğim için mecbursun."dei.Gayet ciddiydi.

Sonunda pes edip"Nereye?"dedim.

"Nereye istersem!"dedi.

Ya ama gerçekten çok uykum var yarın gitsek nereye istiyorsan olur mu?"dedim ve yavru köpek bakışlarımı gözüne soktum ama o aldırmadı.ÖKÜZ!!

"Peki o zaman yanında sadece uyuyan bir bedenle gezmek istiyorsan benim için sıkıntı yok.Her fırsatta uyurum ve mızmız küçük bir çocuktan farksız olurum."dedim onu ikna etmek için ama o "Zaten küçük bir çocuktan farksızsın."dedi.

Biraz düşündükten sonra "Aslında haklısın kalk o zaman birlikte uyuyacağız."dedi.

"Yav he he ineklerde uçuyordu zaten demi? Burası kızlar yurdu, seninki de erkekler yurdu ve ben oraya asla girmem!"

Beni umursamadan kolumu tuttu ve beni kaldırıp sürüklemeye başladı bizim yurttan çıkınca kolumu kurtardım ve peşinden düzgünce yürüdüm.

Erkekler yurduna geldik ve en üst kattaki küçük ama ferah bir odaya girdik.

"Burası benim odam.Okul müdürü amcan olunca ayrı bir odan olabiliyor."dedi.

Ben "Şanslı piç. "diye söylenirken "Şanslı piç ha?"deyip üstüme atladı ve yatağa düştük.Ben onun koca gövdesinin altındaydım.Töbest.Dudaklarıma uzandı.Mal mı bu çocuk?Hemen onu ittim ve ayağa kalktım.

Dolabını açıp siyah bi t-shirt aldım.Odanın içindeki banyoya girdim.Uyuya kaldığım için uzerimde rahatsız edici bir pantolon vardı.Pontolonu ve t-shirt ümü çıkarıp Miraçınkini giydim.Kıçımın bir karış altına geliyordu ama yapacak bir şey yok!Banyodan çıktım.Miraç bana bakıyordu."En sevdiğim t-shirtüm"diye mırıldandı.Göz kırpıp yatağa geçtim.Sonra o da benim yatağa geçti.Çıplaktı, altında sadece boxer vardı.Ve benim bedenim arkadan sarıldı. ARKADAN çok yanlış bir pozisyon asfhjds:) hiçbir şey demedim çünkü gerçekten çok uykum vardı.Tam kendimi uykunun kollarına atıyordum ki...

Miraç'ın elleri bacaklarımın üzerinde dolanmaya başladı.Parmaklarını hafif hafif dokundurarak t-shirtü iyice yukarı çıkardı.Parmakları da artık karnımda dolanıyordu.Daha da yukarılara gitti ve t-shirtü çıkardı.

Ters tepki verebilirdim ama bacaklarıma ve karnima dokunmasına ses çıkarmadığım için utandım ve uyuyor numarası yaptım.

Bedenini bana yapıştırıp daha sıkı sarıldı.Bu pozisyondan rahatsız olmuştum çünkü ben kıpırdandıkça şeyi tenime değiyordu..

Aniden ona döndüm. Gözleri açıldı ve benim gözlerim de açıktı. İçimden ona sarılmak geldi ve başımı göğsüne yaslayıp ona daha sıkı sarıldım.Buna şaşırmıştı, hissedebiliyordum ama bir kere de hiçbir şeyi düşünmeden anın tadını çıkarmak istedim.:)

Tekrar selamm! ^_^Inş. beğenirsiniz.Yorumlarınızı bekliyoruz :))Kendinize iyi bakın♥

Yurt Çılgınları ~ BaşlangıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin