Selam :D Bölümleri okurken multideki şarkıları dinlemenizi tavsiye ederiz.
Bu bölümü blood_scream adlı okuyucumuza ithaf ediyoruz.Muck:*;)
-Ayda-
Yurtta bulduğumuz tüm el fenerleri ve mumlar ortaya konmuş hepimiz etrafına kurulmuştuk.Çok sıkılmıştım."Eee ne yapacağız?"dedim.
Derin hevesli bir şekilde "Doğruluk- cesaretlik oynayalım mı?"dedi.Serenay sürtüğü tam ağzını açıyordu ki Özge konuştu "Şşt! Siz bizim okulun hayalet hikayesini biliyor musunuz?"dedi fısıltıyla.
Hepimiz ona dönünce konuşmaya devam etti."5 yıl önce, okul binasının arkasındaki ortak yurt kullanılırken 12.sınıflardan bir kız öğrenci çalışmak için geceleri uyumuyormuş.Bir gece sesler duymuş.Sesleri takip ettiğinde bembeyaz parlak bir şey görmüş.Elinde su dolu paslı demirden bir kap varmış.Kıza doğru yaklaşmış ve suyu kızın üstüne dökmüş.Kız o geceden sonra tüm sınavlarda birinci olmuş ve yurtdışında çok iyi bir üniversiteyi kazanmış."
Tabii ki buna inanmadım!Özge'ye dalga geçerek "Eee" dedim.
Beni takmadan konuşmaya devam etti."Yani o suya kutsal su diyorlar.Bizde ortak yurda gidip o hayaleti ve suyu bulacağız.Ne dersiniz?"
Kızlara baktığımda hepsi hem korkmuş hem de hevesli görünüyordu.Yavaştan ayağa kalkmaya başladılar.
"Ne yani ciddi olamazsınız.Buna inandınız mı?"dedim.Bir tek Derin cevap verdi.
"Valla kanka bende inanmadım ama hepsi gidiyor.Emine Teyze de yok.Burada tek kalmak istemezsin herhalde."
Derin bir of çektim.Malesef haklıydı.Burada tek kalmak istemezdim.Bu yüzden bende ayağa kalkarak onlara eşlik ettim.
- Miraç -
Arın koşarak yanımıza geldi ve kendini kanepeye attı."Size bomba bir haberim varr!!"diye bağırdı neşeli bir sesle.Herkes sustu ve onu dinlemeye başladık."Kızlar ortak yurda hayalet avına çıkıyorlarmış.Biz de mi gitsek?"dedi.
Ateş"Mal mısın oğlum sende mi inaniyorsun şu saçmalıklara."dedi.
Arın hevesli bir şekilde tekrar konuşmaya başladı."Hayır tabi ki.Ben diyorum ki onların avı olarak gidelim."dedi ve gülümseyerek göz kırptı.Oha lan bunun gamzeleri de iyiymiş.Ama olsun en tatlıları benim gamzelerim.
Sonunda hepsinin jeton düşünce kostüm değiştirmek için tiyatro salonuna doğru yürümeye başladılar.Bende yavaştan ayağa kalktım.Eğlenceli olabilir ;)
- Ayda -
Emine Teyze olmadığı için yurttan rahatça çıktık.Biz hayaleti nasıl yakalayacağımız hakkında plan yaparken sürtük grubu ağızlarında sakızla kıvırta kıvırta geliyorlardı.Acayip sinir oluyorum ben bunlara yaa.Bir gün elimde kalırlar da ne zaman?
Sonunda ortak yurdun tozlu,paslanmış demir kapısının önüne geldik.Dışarıdan bile çok ürkütücü duruyordu.
Özge zaten çok hevesli olduğundan tozlu kapıyı yavaşça iterek açtı.Kapı yüksek sesle gıcırdadı.Lan korku filmine döndü iyice bu amk.
Teker teker içeriye girdik.5 yıldır kullanılmadığı için her yer toz ve örümcek ağıyla doluydu.
Aslında böyle bir yerde beyaz ve parlak bir hayaleti bulmak zor değildi ama eminim ki boş boş dolanıp tıpış tıpış yurdumuza geri dönecektik.
Her adımda gıcırdayan tahta merdivenlerden çıkmaya başladık.Derin "Ben çok kork-"diyemeden Özge böldü. "Şşt! Ses çıkarırsanız kaçar. "Bunu kısık ve korkutucu bir sesle söylemişti.Derin yine de mızmızlandı.Ona sarıldım ve üst kata çıkmaya devam ettik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yurt Çılgınları ~ Başlangıç
Teen FictionKekelememek için dua edip konuşmaya başladım.''Miraç''çok şükür ki kekelemedim.''Efendim?''dedi bana yaklaşarak.''Ben...''gittikçe daha çok yaklaştı ve artık yüzlerimiz arasında bir santimetreden daha az mesafe vardı.Konuşarak anlatamayacağımı anlad...