Teressa Jessica Raynolds
Ahoj, jsem Teressa ale všichni mi povinně říkejte Tessa nebo Tess. Je mi 17 let a zrovna jsme se se starším Bráchou a mamkou přestěhovali do LA. Jsem ve třeťáku na střední. Můj život není nijak zvlášť zajímavý. Náš táta nás mlátil, mě asi nejvíc a brácha mě vždycky chránil ale někdy se mu to nepovedlo. Jednoho dne mě táta zmlátil tak že jsem skončila v nemocnici. Pak ho mamka s bráchou vyhnali. Po asi dvou rokach nám volali že jel opilý v autě a měl autonehodu kterou nepřežil. Jako byla jsem z toho smutná protože předtím než začal pít tak to byl nejlepší táta na světě. No a jinak můj brácha Theo je starší o 2 roky a je ve čtvrťáku. Jsem tak středně vysoká, mám hnědé vlasy a zelenomodré oči. Jsem celkem hubená. Jinak často chodím s bráchou na párty kde se pije atd. Občas si i zapálím. Kluka jsem nikdy neměla a asi jako úplně nepotřebuju, nevěřím na lásku. Jo a jinak jsme celkem dost bohatý. No a to je asi zatím vše o mě.Jack Dallas
( Představte si že je trochu víc namakaný, má potetované ruce a pár tetování na těle)
Čau jsem Jack, je mi 18 let a chodím do třeťáku na střední. Můj život není nijak zajímavý. Bydlím sám se svojí mladší ségrou Lili. Náš táta zemřel když jsem byl malý. Máme ještě malinkou sestřičku za kterou občas jezdím, ale ona s mamkou bydlí na venkově asi 120km od nás. Jinak jsem celkem dost vysoký, mám tmavě hnědé vlasy a hnědé oči. Jsem celkem dost namakaný. Mám nejlepšího kámoše Ryana. Často s ním a s Lili chodíme na párty kde se pije atd. Občas si i zapálím nebo spíš možná víc než občas. Holky mám jen na jednu noc. Jsem typický děvkař, vyspím se s nima a pak čau. Nikdy jsem nebyl zamilovaný. Jo a jsme celkem dost bohatý A to je o mě asi zatím vše.
Liliana Dallas
Ahoj jsem Liliana ale všichni mi říkají Lili. Je mi 17 let a chodím do třeťáku. Můj život není nějak zajímavý. Bydlím se starším bráchou Jackem. Táta zemřel když jsem byla malá. A mamka žije s naší mladší sestřičkou někde na venkově asi 120km od nás. Jinak jsem tak středně vysoká, mám blonďaté vlasy a zelenomodré oči. Jsem celkem hubená. Mám nejlepšího kamaráda Ryana, je to i nejlepší kámoš Jacka. Na Ryana mám mega velký crush už asi 4roky. Často všichni 3 chodíme na párty kde se pije atd. Občas si i zapálím. Ve škole kamarádky nemám a s klukama se moc nebavím. Kluka jsem měla jednoho ale on mě mlátil a znásilňoval. Ale teď jak už jsem říkala tak mám mega velký crush na Ryana. Jo a jsme celkem dost bohatý. A to je o mě asi zatím vše.
Ryan Reed
Čau jsem Ryan, je mi 18let a chodím do třeťáku. Můj život je celkem pohoda. Bydlím sám, můj táta často jezdí někam pryč takže prostě bydlím sám a mamka zemřela když jsem byl malý. Jinak jsem celkem vysoký, mám hnědé vlasy a hnědé oči. Jsem celkem dost namakaný. Mám nejlepšího kamaráda Jacka a nejlepší kamarádku Lili. Na Lili mám dost velký crush. Často chodíme na nějakou tu párty kde se pije atd. Občas si i zapálím. Pár holek v posteli jsem měl ale pak jsem se zamiloval do Lili a od té doby šli všechny holky někam. Jo a jsem celkem dost bohatý. No a to je o mě asi zatím vše.
ČTEŠ
Jen blbá sázka
Teen FictionTeressa Raynolds je obyčejná 17tiletá dívka. Není zrovna nejvzornější, ale taky nemá nejlehčí život. Nevěří na Lásku ale co když na nové škole potká kluka jménem Jack Dallas?