"Ursulo nevidela si tu Herryho?" vznasela se predemnou zase ze svym milym usmevem.
"jo je tu, stoji primo za tebou." rozbehla jsem se proti Herrymu a objala ho.
"Hermiono co tu delas?"
"na obede kdyz jste uz odešli jsem tam zustala z Ronem, jenze Ron nebyl Ron, premenil se ve smrtijeda, syna Barnyho Skrka a chce se mnou dohodu tvuj zivot za Ronuv zivot." Herry se me pokousel uklidnit at dycham zhluboka, objal me a utiral mi slzy, ale sam potreboval uklidnit.
"kdy si pro me prijde?"
"coze?! Ne, ty se nesmis vzdat! Ted se mu nevydas!" pohladil me mile po vlasech a zatvaril se tak vazne.
"zitra to proberem." kyvla jsem a cela vystresovana jsem sla do pokoje. Holky zrovna prisli a vsetsky si sedli kolem me.
"takze ty randis z Dracem jo?" Na tohle jsem ani nevedela co mam rict.
"ne, ja snim nechodim." holky me ze vsech stran objali a zacali me laskou dusit. "Ale budes, vis jak mile se na tebe kouka, "co bych ja dala za jeho jediny pohled." na co jim bude jeho sexy pohled? Vazdne jsem rekla sexy? Boze.... Zacinam byt jako ony.
"Holky nemluvte o nem, jinak...." nahrnuli se vic ke me, a nekdo za mnou po me dokonce i skocil.
"jinak?" Neměla jsem o tom mluvit, ted si ze me budou delat srandu ze jsem dalsi holka ktera stoji ve fronte na Draca.
"jinak se mi bude libit." zacali se vsechny smat, "Ale ty se mu aspon libis." nojo libim, ale co kdyz kouka treba na holku ktera je za mnou? Ja stejne du s tim klukem ktery ma na ruce jizvu a ne s Dracem.
"holky pojd me spat." lehla jsem si a unavou jsem hnedka usla.
Sla jsem pomalu po rozvrzanych schodech, sla jsem vys a vys ale porad jsem nevidela konec schodu a kolem dokola byli obrazy rodiny, moji rodiny. Po ohlusujicim tichu jsem slysela vykrik. Bezela jsem po schodech az jdem dobehla do druheho patra, videla jsem Draca jak stal nad moji mamkou a machal nad ni hulkou, tatka uz nehybne lezel na zemi a Draco vyslovil zaklinadlo, Avadakedabra, a zabil moji mamku, zakricela jsem.
Cela vydesena jsem se probudila, odkrila jsem si perinu a mela jsem cele pizamo od krve a hulku v ruce lekla jsem se.
A lekem jsem se probudila znova, civela jsem na svoji perinu a bala jsem se ji odkrit, neodkrila jsem ji. Holky porad tvrde spali a ja se koukla na hodiny, bylo presne na minutu sedm. Za hodinu by jsme stejne stavali na snidani tak bylo zbitecny jit spat. Chtela jsem jit na zachod ale za rohem stal Brumbal z Barnym Skrkem, slysela jsem je od postele. Opatrne jsem odkrila perinu a nebyla ani kapka krve, cupitala jsem po spickach ke dverim kde sli uz zretelne slyšet. Ale prochazeli jen chodbou, kdyz prosli kolem nasich dveri slo je zretelne slyset.
"Brumbale, nemejte strach, muj syn je v Askabanu a tam neni uniku, proroctvi Draca Malfoye se nemuze vyplnit to je nemozne." podivala jsem se do klicni dirky a v tu dobu se Brumbal na me podival, sklonil hlavu a usmal se. Vedela jsem ze me vidi ale smirovat jsem chtela dal.
"Barny, videl jsem kolem nasich hradeb cerny kour. Meli by jsme varovat ucitele, kdyz se Barny Skrk Junior dostal z Askabanu, i ostatní smrtijedi tam nebudou dost dlouho." byli uz moc daleko, vubec jsem je uz neslyšela. Holky se pomalu zacinali probouzet, zkocila jsem do postele a delala jsem ze dal zpim. Ale stejne to bylo na nic, zkocily mi na postel a rikali mi sny o me a Dracu. Kyvala jsem jenom hlavou ale myslenky jsem u toho jak Barny Skrk rekl ze Draco Malfoy na proroctvi ktere se nesmi splnit. Treba chce Herryho aby ho dovedl k Dracu malfoyovi, a Rona za Draca nechtel prohodit protoze kazdy vi ze mi rekl ze jsem mudlovska smejtka, vsichni si mysli ze ho za to porad nenavidim, taky ze jo ale, ne tak uplne. Doufam ze se mi nekdy omluvi, stacilo by obycejne promin, ale kdyby to znelo fakt od srdce, tak mu prominu u Rona i to zrani slimaky. Stejne si to zaslouzil, ne v tu dobu, ale ted by si to zasloužil. Aspon vim co bych na obranu pouzivala, ale zrat slimaky? To je barbarske, ja jsem na slozitejsi kouzla ktera se neucime ale jsou u nas v knihovne z povolenym pristupem.
ČTEŠ
Z nenavisti laska (Draco Malfoy a Hermiona Grangerova)
Fanfiction"Holky ja vim ze jsem slibila ze vas naucim to nove kouzlo, ale ja musim nutne nekam jit." Kdyz jsem vylezla ze zachodku kde nas hlidala Ursula jsem videla ze holky jdou nenapadne za mnou....