Draci

1.1K 47 2
                                    

"dami a panove, prvni ucinkujici v teto hre je Ginny z ohnivym drakem." Ginny byla jeste ve stanu a zhluboka dychala, Herry ji vzal za ruku a vlepil ji pusu.
"hodne stesti Ginny." stiskla jsem ji k sobe stejne jako Herry, a vybehla k ohnivemu drakovi. Ten drak byl obrovitanskej, a cely splihl v ohni. Nas ukol nebyl zabit draka, ale ziskat lahvicku, ktera je na jeho krku. Ginny vypadla, vzdala se pri prvnim utoku na draka, nevedela co ma delat, drak po ni parkrat zarval a plival ohen kolem ni. Nedokazala mu vzit lahvicku a tak sel na radu Fred ze svym vodnin drakem, mel to horsi. Vypoustel jedovatou tekutinu a na ocasu mel jeden velky osten. byl jeste vetsi a na kridlech mel drsne supiny. Nemohl uletet, byl kouzlem zacarovany aby se drzel jen par metru nad zemi. Mohli jsme pouzivat koste i hulky ale Fred mel smulu, koste muzes privolat pomoci hulky, ale tu mel hluboko v kyseline kterou ten drak vyprskl. Fred zkocil tomu draku na hlavu a chtel ji to sundat, ale nepovedlo se, vypustila z kuze plyn a Fredovi to propalilo rukavice, zpadl primo k noham Draka. Drak dupal kolem sebe a Fred se sotva vyhybal, zahnal ho az ke kamenum kde se schoval. Drak polozil hlavu na velkej sutrak a prskal kyselinu kolem dokola. Uplne ho to mijelo a tak mohl v poradku vylest. Drak vyletl nad neho a.... prave mi to zakryla Rita Holoubkova.
"Jak mlada laska, Hermiona Grangerova a Draco Malfoy, jak trefne." jeji zelene brko psalo do vznasejiciho se bloku a psalo to vsechno co rekla.
"a ted prijde Hermiona, ma toho nejhrozivejsiho draka ktereho bych nikomu nepral, privitejte ji" Draco me stiskl a dal mi lehky polibek,
"Hermiono, slib mi ze se ti nic nestane."
"slibuju Draco." Rita Holoubkova blizka jeste jednou svym fotakem zrovna kdyz jsem byla v obeti Draca. Vynorila jsem se ze stanu a bylo to vetsi nez jsem si myslela, uprostred stal na zadnich drak tak velkej, cely zelenej a jenom z jednou hlavou. Byla to obrovska hlava plna jedovych zubu a slyn, nohy z hrubymi a silnymi drapy. Kolem hlavy mu trceli ostny a ocas mel dlouhy a spicaty. Stala jsem jako prikovana, popadl me takovy strach ze jedine co me napadlo bylo, pretrhnout ten provaz z lahvickou. Hazela jsem po nem kouzla, ale pokazde uhl, furt bouchal ocasem do zeme a to se nedalo ustat. Schovala jsem se za skalu a kdyz bouchl ocasem, kameny se hli, toho jsem vyuzila a zatlacila jsem je na ne. Propadli se vsechny kameny a ja snima, pristala jsem primo u jeho nohou a plazila jsem se po zemi k ocasu. Lehce tim smital, ale tomu se dalo vyhnout. Drak odhazoval kusy kamenu do vzduchu a asi me hledal. Schovala jsem se za velky kamen ktery byl u jeho ocasu. Oprela jsem se o kamen tak, aby me nevidel, a najednou bylo ticho. Zahledla jsem jeho kmitajici ocas u mich nohou, lehce se treli a ja vydesene se otocila. Byl odeme necely metr a zarval na me, sliny me mijeli po obliceji, machla jsem hulkou a trefila jsem se primo do pusy draka. Zarval jeste vic a jeho zuby a krev strikli po cele zemi, chtela jsem ho jeste jednou trefit, ale na krku neměl lahvicku. Byla u kamene hnedka za nim, jako by vedel ze tam je a vedel ze to chcu. Lizal si svojim rozdvojenym jazykem ranu a pomalu se ke me priblizoval, trochu zrychlil az najednou vzletl nad me a ocasem kolem me svyhal. Svyhl me do nohy a ja upadla primo na zada, koukala jsem se primo do jeho oci a z pusy mu kapala tekutina. Rychle jsem se prekulila a utikala jsem pro lahvicku, pri uniku jsem ji chytla a zkocila jsem do propasti kde mel kazdy vyherce zkocit. Drag najednou zmizel a vedle me Herry otevrel dvere.
"Hermiono, ses v poradku?" nemohla jsem ani popadnout dech, jenom jsem ho obejmula a tihou se i o neho oprela.
"jo, deme fandit Dracu." kdyz jsem sla pomalu po schodech me Brumbal odchytil.
"Hermiono, to byl hodne dobry vykon."
"co je v te lahvicce?"
"Veritaserum, tam kam pujdete, se vam tohle bude hodit." Herry me vzal za ruku a odtahl me pryc z te mistnosti.
"Herry, ja musim fandit Dracu."
"Snape mi rekl at ti reknu ze mas si jit odpocinout." dal mi ruku kolem ramen a pomohl mi do pokoje, kde jsem ulehla a Herry vedle me sedel.
"dokud neusnes, budu tu sedet."
"Prvne se otoc, musim se prevlect." Herry se otocil a koukal z okna na Draca a jeho draka. Lehla jsem si, zavrela jsem oci a jako vzdy unavou jsem usla.
"Hermiono, pojd bliz a odkryj me, ty nechces vedet co jsem zac? Hermiono, pojd za mnou." utikala jsem po lese bosa v bilich satech, všude byli jehlicnate stromu az na dve brizi vedle sebe a mezi nimi cosi zakryteho. Odhodila jsem zaves a bylo tam zrcadlo, videla jsem sebe a Draca jak stal vedle me, otocila jsem se ale za mnou nikdo nestal.
"Hermiono, tvoje budoucnost." dotkla jsem se lehce prstama sveho odrazu, jenze muj odraz v zrcadle se rukou ani nehl,
"co jsi zac?" Draco v zrcadle vzal moji ruku a prilozil mi ji na moje prsty, citila jsem vlastni dotek, rychle jsem ucukla.
"jsem zrcadlo erisedu."

Z nenavisti laska (Draco Malfoy a Hermiona Grangerova)Kde žijí příběhy. Začni objevovat