Uz ubehlo par dni po draci hre, dnes byl ples a vsem holkam dorazily saty. Moje mamka mela prisernej vkus, kdyz mi prisla krabice, a videla jsem na okraji cernou barvu satu, tak jsem si rekla.
"v nich nejdu." holky se prevlikali do uchvatnych satech, krasne zarily a uz ted si delali uces jak to budou nosit.
"hermiono, prisla ti dalsi krabice satu." coze? Ja svoje desne saty dostala, nebylo to od mich rodicu ale od Draca z psanickem,
Nejsou nejkrasnejsi, ale hezci nez ty cerne, budou ti sluset uvidis
Tentokrat jsem se chychotala z holkama i ja, otevrela jsem krabici a byli prekrasne. Byli zelene, a zelenou moc nemusim ale vyjmecne udelam vyjimku protoze tyhle se mi fakt libily.
"Hermiono, ja myslela ze si dostala uz saty od mamky." vytahla jsem je a prilozila jsem si je na sebe,
"tyhle nejsou od mamky, ale od Draca." pribehly ke me a upravovali mi vlasy, jedna vzala i stiny a vedeli jak me presne namalujou.
"takze ty fakt des z Dracem na ples? Boze to je tak.... Holky jak to rict, jo vim.... Bajecny." prehodila jsem si saty pres postel a sla na snidani, kolem me probehla Lenka a Ginny ve svych plesovych satech. Dneska byl divny den, brumbal k dnesnimu dni nic nerekl a Ron se koukal jen a jen na Lavender.
"Hermiono, nevis kde je Ginny?"
"zkousi si svoje plesove saty." koukala jsem se na svuj talir, byl tak cisty ze jsem videla odraz Draca. Jeho oci smerovali ke me a ani nejedl, aby to nevypadalo divne vzala jsem si kousek brambory a delala vsem ze jim. Mela jsem nutkani se porad na neho divat ale pry postuchovani Herryho ze uz jde Ginny to neslo.Odpoledne jsme meli hodinu tance, bylo vtipne videt kluky v kvadrech a my samotne holky jsme meli jeany, vtipne no.
"ples je unas tradici uz od zalozeni Bradavicke skoly car a kouzel, dnesni hodina jde jen o tanec, Rone Weasley vy jste jako vzdy vytlemenej, muzete jit za mnou." Pro holku videt svou profesorku jak tanci z Ronem Weasleym, jsme vsichni umirali smichy, ani nevedel kam ma dat ruce.
"ted si najdete dvojci" holky vsechny stali a cekali na dvojci, vstalo jen pet kluku, Herry, Draco, Nevill, Fred a George. Jedine my jsme tancily a ostatní holky si museli sednout.
"zkym dete na ples, nesmite ted s nim tancit." Draco vyzval k tanci Ginny a me zas Herry. Ne ze by byla Ginny nejak stastna, Draca Malfoye nesnasela uz v te Pricne ulici a ted kdyz ji vyzval, pri pohledu na neho zkamenela. Herry mi v jednom kuse premystoval ruce, daval mi je na ramena, pak na pas a po par minutach to vzdal a nechal je volne plapolat.
"stridame se." otocila jsem se a pokracovala jsem z Nevillem. Ten mi dal ruce na pas a pomalinku se hybal, furt si rikal.
"raz dva tri, raz dva tri, raz dva tri." jemu to slo, nesoustredil se jak tancime, porad se jen koukal na nohy.
"zkym des Neville na ten ples?"
"z Lenkou, ty z Dracem ze?" kyvla jsem a v jeho hlase bylo neco zvlastniho, jako by mi ho nikdo az na holky nepral. Vzdyt se zmenil, chce byt ten hodnej, proc to nikdo nevidi. U obeda Herry vysvetloval Ronovi kam ma dat ruce, ze ji ma drzet kolem pasu a ne kolem ramen.
"Herry, vzdyt ona me tez drzi kolem ramen, tak proc nemuzu i ja." prastila jsem ho po hlave mim cistym talirem. "je to holka, holky proste drzi kluky kolem ramen a kluci holky za pas a tecka Rone, proste tak to je." Herry se zacal smat, znela jsem jak jeho mamka kdyz od ni dostal toho hulaka za ukradnuti litajiciho auta.
ČTEŠ
Z nenavisti laska (Draco Malfoy a Hermiona Grangerova)
Fanfiction"Holky ja vim ze jsem slibila ze vas naucim to nove kouzlo, ale ja musim nutne nekam jit." Kdyz jsem vylezla ze zachodku kde nas hlidala Ursula jsem videla ze holky jdou nenapadne za mnou....