U snidane jsem hodila svoje jmeno do misy z vodou, pri mem dopadu pergamenu do vody se vznesl cervenej kour, kdyz jsem sla k Herrymu zavadila jsem ocima o Draca ktery se na me usmal. Hrala jsem si z ofinou a asi jsem nechtene zapusobila. Herry se na me podival tak, jinak nez se na me normalne diva. Prehodila jsem si ofinu a od Herryho vyraz, taky jaky jsem nikdy necekala, jako by mi naznacil slusi. Sedeli jsme vsichni v kruhu kolem misy, byla velka a presne uprostred byl mali vir. Pokazde kdyz tam nekdo hodil svoje jmeno na kusu pergamenu, se vznesl kour, holkam cervenej a klukum modrej, ti kteri byli plnoleti meli zelenej. Sedla jsem si vedle Harryho a holky, videla jsem od Herryho vyraz jak se kouka na Ginny. Takovy hrejivi a zabouchli, začal si hrat s prsty tak jsem ho chytla za ruku.
"tak ji pozvi."
"mam ji pozvat na co?" vzala jsem mu i druhou ruku.
"na ples." zavrtel hlavou
"mel jsem dneska nocni muru o Ronovi a nejake proroctvi Draca Malfoye." jsem potichu zatajila dech.
"Herry, ja jsem slysela Brumbala jak mluvi z Barnym Skrkem o Dracovo proroctvi, Barny Skrk Junior je v Askabanu ale kdyz jsem s nim vcera mluvila, hrozi asi Dracu nebezpeci." Herry se rozhledl kolem sebe jestli nas nekdo sleduje, dival se na nas jedine Draco ale to mi Herry ani nemusel rikat.
"Hermiono, jestli je tady Barny a chce Draca, meli by jsme ho varovat."
"Prvne by jsme potrebovali zjistit co to je vubec za proroctvi." Draco se zniceho nic zvedl a sedl si za me,
"o tom proroctvi ti reknu, ale bude to jen mezi tebou a mnou, muzes do toho v tahnout i Herryho." vzal me za ruku a tahl me za dvere, vsechny holky co snad na skole byli se otocily a umanuli si buh vi co spolu mame.
Sli jsme na schod do tmavé ulicky za rohem o ktere jsem ani nevedela ze tam je. Sedl si vedle me a byl tak blízko me, ze myslenky pluli stokrat rychleji. Uznam, byl sexy a mel krasny modry oci ale skoda ze nebyli uplne pruzracny. Priblizil se ke me jeste vic a to jsem si myslela ze to ani vic uz nejde, oprel se loktama o schod a vydal ze sebe svitici usmev.
"tak?" ted jsem popremyslela co jsem to vubec rekla, to me fakt nenapadlo nic lepsiho nez jen tak? Draco se jen usmal a zakroutil hlavou.
"hleda me pan zla, poveril od Barnyho Skrka syna a sveho sluhu, Cervicka aby me nasli a zabily." zavrela jsem oci a do dlani jsem si polozila oblicej.
"Od Barnyho Skrka syn nechce vymenu Herryho za Rona jen tak, chce vymenu Herryho za tebe Draco." Podival se na me nechapavym pohledem.
"Hermiono, jak tohle vis?" rict mu pravdu? Ze Ron se promenil ve smrtijeda ktery se mnou chtel udelat dohodu? To by bylo.... Super.
"jak jste z obedu vsichni sli pryc, zustala jsem tam sama z Ronem. Ron se promenil ve smrtijeda a dal se mnou dohodu, od Herryho zivot za Ronuv." Draco se vydesene na me podival.
"Ty... Ty.... Ty si s nim mluvila?! Vzdyt je v Askabanu."
"Slysela jsem rozhovor mezi Brumbalem a Barnyn, pry utekl." polozil hlavu mezi kolena a jedine co me napadlo bylo, hladit ho po vlasech. Draco zvedl hlavu, a slzu na okraji oku jsem mu utrela. Otocil se a hrabl do kapsy, vyuzila jsem toho a ofinu jsem si prehodila a nacechrala jsem si vlasy. Drzel sponku, moji sponku kterou jsem dala tomu klukovi. Sundal obvaz z ruky a ja videla tu jizvu,
"Draco?" byla jsem tak rada ze to je prave on a ne nekdo jiny.
"jo" Priblizoval se pomalu usty ke me a ja si furt rikala v hlave, nebud dalsi do fronty.... nebud dalsi do fronty.... Nebud.... Kdyz byl uz dostatecne blízko jsem dostala strach a uhla jsem hlavou. Draco to jednoznacne pochopyl, ze o neho nemam zajem. Ale tak to nebylo, chtela jsem ho strasne moc, silela jsem z neho a kazdy jeho pohled na me byl neodolatelny. Draco smutne sklonil hlavu a podival se na me pohledem, ze jsem mu zlomila srdce.
"Promin Hermiono." zdrcene se zvedl a rukama mi pomohl zvednout se. Kdyz me hodil primo na sebe, nase oci se spolu setkali a zase se ke me priblizil. Cukla jsem hlavou a odešla jsem z tmavé ulicky. Harry sedel na zidli, a vedle Ginny. Chtela jsem je nechat, a hlavne Herryho at ji konecne pozve a nebude mit tak skleslej pohled. Draco prosel kolem me a mel na me pohled, jako bych mu vytrhla srdce. Postavil se na druhou stranu kruhu, presne na proti me z Krebem a Goilem. Psal neco na kus papiru a nenavistne se u toho dival na me. Pak komu jinymu nez mym kamarádkam to dal a kazde neco rek. Vsechny se cervenali, mavali na me a hloupe se chychotali. Brumbal vesel do prostred kruhu a Herry se postavil vedle me.
"uz musela jit." koukla jsem se Herrymu pres rameno a Ginny s Lenkou si povidali a pritom se koukali na Herryho.
"kouka se na tebe." usmal se a urovnal si limec kolem krku.
"Konec! ktere jmeno reknu, se osoba postavi okamžite vedle me a vezme jednu kartu z me ruky."
ČTEŠ
Z nenavisti laska (Draco Malfoy a Hermiona Grangerova)
Fanfic"Holky ja vim ze jsem slibila ze vas naucim to nove kouzlo, ale ja musim nutne nekam jit." Kdyz jsem vylezla ze zachodku kde nas hlidala Ursula jsem videla ze holky jdou nenapadne za mnou....